Ja goed zoeken op internet , dat is met alles wat je koopt , bouwmaterialen , gereedschap, vakanties,Dan doe mij maar het zeeuws meisje : " geen cent teveel " !
Er zijn altijd verrassend voordelige aanbiedingen te vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa goed zoeken op internet , dat is met alles wat je koopt , bouwmaterialen , gereedschap, vakanties,Dan doe mij maar het zeeuws meisje : " geen cent teveel " !
Ik denk achter de ramen. Wat ik zo hier lees 'n wippie voor maar € 50,-.Waar zit de goedkoopste dame
Ja dan houd ik wat meer over voor die lekkere fossiele RAM Dodge waarmee ik over de A12 wil gaan crossen.Dan doe mij maar het zeeuws meisje : " geen cent teveel " !
JE zou eens rond kunnen vragen in het topic Den Haag, vroeger kon je in de Doubletstraat terecht voor 25 euro. (inmiddels 30 begreep ik).Waar zit de goedkoopste dame
Wandelen word straks goedkoper de handeloorlog gaat ervoor zorgen dat de prijzen van dvp's gaan zakken. Ze zullen geen keus hebben want de wandelaars zullen minder geld te besteden hebben. Ze kunnen veel blijven vragen maar als straks geen hond meer komt opdagen heeft het geen nut meer. Arme dvp's wat trump ze aandoet Is niet te beschrijven hij maakt hun markt gewoon kapot.Ondertussen kunnen we de tijd volmaken met het bezoeken van privé dames. Al dan niet te duur.
Jij bent economisch niet aangelegd Paulus laat zoiets aan anderen over.Geloof jij echt dat de prijzen omlaag gaan?
ik zie de link niet zo tussen een handelsoorlog en de prijzen van dvp. Overigens denk ik dat het met die handelsoorlog nog wel mee gaat vallen. Hooguit is het weer een excuus voor fabrikanten om hun producten weer eens duurder te maken.Wandelen word straks goedkoper de handeloorlog gaat ervoor zorgen dat de prijzen van dvp's gaan zakken. Ze zullen geen keus hebben want de wandelaars zullen minder geld te besteden hebben.
Dat geloof je toch zelf niet? Jou baas moet toch morgen ook niet binnen wandelen. Rimon je loon zakt vanaf deze maand. Want ja door de handelsoorlog geven de mensen minder geld uit aan zaken.Wandelen word straks goedkoper de handeloorlog gaat ervoor zorgen dat de prijzen van dvp's gaan zakken. Ze zullen geen keus hebben want de wandelaars zullen minder geld te besteden hebben. Ze kunnen veel blijven vragen maar als straks geen hond meer komt opdagen heeft het geen nut meer. Arme dvp's wat trump ze aandoet Is niet te beschrijven hij maakt hun markt gewoon kapot.
Je loon gaat niet zakken maar je boodschappen worden straks door de handeloorlog duurder, en niet alleen je boodschappen ook andere producten worden straks duurder. Als dat gebeurt dan heeft de gemiddelde wandelaar minder geld om uit te geven. Hierdoor zal er automatisch minder gewandeld worden daar kun je op rekenen. De dvp's zullen genoodzaakt zijn om te zakken willen ze nog genoeg klanten hebben.Dat geloof je toch zelf niet? Jou baas moet toch morgen ook niet binnen wandelen. Rimon je loon zakt vanaf deze maand. Want ja door de handelsoorlog geven de mensen minder geld uit aan zaken.
Ga je dan dan ook zeggen tuurlijk baas top?
Inderdaad, maar ik verwacht geen daling, jij blijkbaar wel.Jij bent economisch niet aangelegd Paulus laat zoiets aan anderen over.![]()
Pas als het witte huis vier keer in de brand staat, en alle andere gebeurtenissen..gaat het misschien dalen. En piepen ze wel anders.Inderdaad, maar ik verwacht geen daling, jij blijkbaar wel.
We gaan het zien.
Voor die dames worden die boodschappen etc ook duurder. Daarom zie ik ze ook niet zakken of stijgen in hun prijs. Want dat is hun loon. ( rekening houdende met om kosten en belastingen.)Je loon gaat niet zakken maar je boodschappen worden straks door de handeloorlog duurder, en niet alleen je boodschappen ook andere producten worden straks duurder. Als dat gebeurt dan heeft de gemiddelde wandelaar minder geld uit te geven. Hierdoor zal er automatisch minder gewandeld geworden daar kun je op rekenen. De dvp's zullen genoodzaakt zijn om te zakken willen ze nog genoeg klanten hebben of tevreden zijn met minder omzet.
Let maar op paulus de dvp's gaan zakken, hier alvast een voorproefje kun je alvast een beetje schudden.Inderdaad, maar ik verwacht geen daling, jij blijkbaar wel.
We gaan het zien.
De meeste gaan gewoon 4 of 5 maanden naar huis en zien daarna wel weer hoe de vlag er dan bij hangt.Ik denk dat de meeste gewoon het zelfde tarief gaan vragen. Maar rekening gaan houden dat er minder klanten gaan komen. En desnoods hun levens stijl daar kort aan gaan aanpassen.
Dat gaat niet in 4-5 maanden opgelost zijn.De meeste gaan gewoon 4 of 5 maanden naar huis en zien daarna wel weer hoe de vlag er dan bij hangt.
Dat kon nog wel eens een zware dobber voor sommige dames worden. Iets met een gat in hun hand en niet spaarzaam kunnen zijn.Ik denk dat de meeste gewoon het zelfde tarief gaan vragen. Maar rekening gaan houden dat er minder klanten gaan komen. En desnoods hun levens stijl daar kort aan gaan aanpassen.
Dat heeft niets met je beroep te maken maar met je ingesteldheid.Dat kon nog wel eens een zware dobber voor sommige dames worden. Iets met een gat in hun hand en niet spaarzaam kunnen zijn.
Er zijn er. Maar zo niet allemaalHet kan inderdaad voor elk beroep van toepassing zijn, maar de dames binnen deze tak van sport zijn er toch wel om gekend.
Hoe weet je dat allemaal?Het kan inderdaad voor elk beroep van toepassing zijn, maar de dames binnen deze tak van sport zijn er toch wel om gekend.
En... met dat 'shoppen'... steunen ze dus meteen ook de locale economie!Het kan inderdaad voor elk beroep van toepassing zijn, maar de dames binnen deze tak van sport zijn er toch wel om gekend.
Je bedoelt de economie in Roemenië waar ze hun geld uitgeven want daar gaat het geld vooral naartoe.En... met dat 'shoppen'... steunen ze dus meteen ook de locale economie!
meestal beland dat in de handen van de foute vriendjes van die meiden.Je bedoelt de economie in Roemenië waar ze hun geld uitgeven want daar gaat het geld vooral naartoe.
dan waren ze even langs geweest bij de primarkNou... heb al genoeg van die meiden zien binnenlopen... met tassen vol nieuwe kleren en schoenen nadat ze met een vriendin terugkwamen van "shoppen"! En dat was NIET in Boekarest!
Maar dat is maar een klein deel van het geld het grootste deel word toch echt in eigen land uitgegeven.Nou... heb al genoeg van die meiden zien binnenlopen... met tassen vol nieuwe kleren en schoenen nadat ze met een vriendin terugkwamen van "shoppen"! En dat was NIET in Boekarest!
stripte ze zelfs meteen uit de kleren om haar nieuwe spulletjes te showen! Haha!