6.Done that,no success
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeen there.........., done that. Meerdere dagen ook trouwens, voor herhaling vatbaar kan ik wel zeggen.Met m'n favoriete dame eens een weekendje kunnen vertoeven. Naar wat zij het leukst vind een uitstapje, terrasje, lekker eten, mooie strandwandeling, samen een , en dan elkaar lekker lang verwennen. 's Morgens mogen wakker worden in haar armen en haar voorzichtig wakker beffen, om dan alles vanaf het begin te herbeginnen.
Tja, 'dream on' zeker. @Isabelle
Ben er benieuwd hoe het zou zijn met een zwangere vrouw of net bevallen. Zo te horen goed. Hoop het ooit nog mee te maken@Deug-genietje @Revence1988
Lijst heb ik geschreven zodat het in redelijke volgorde staat van boven naar onder naar wat ik respectievelijk het meest graag naar minder graag zou willen dat zou gebeuren.
Tot nu toe:
1. Ook gedaan. Waren wel 2 verschillende dames (en 2 verschillende momenten in de tijd, dus geen trio voor de duidelijkeid). Een was zwanger, de ander was niet zwanger meer, maar kon wel melk geven na haar bevalling. Smaakte hemels vond ik. Dames die nu nog zwanger zijn of melk kunnen geven hebben bij mij echt hoge voorrang om mee af te spreken.
8. Gedaan. Stelde niet zo heel veel voor, en is meer een mentaal iets dan een fysiek iets. Vandaar lager op mijn lijst.
De rest nog niet gedaan.
2. Hoop echt dat het op een dag zou gaan gebeuren , want dan zou ik voor de rest van m'n leven me geen zorgen meer hoeven te maken om geld. Kans dat dit uitkomt is uiteraard zeer klein. Maar ja, vandaar dat het ook een 'fantasie' is hé.
En hoeveel ongeveer betaalde je ervoor? Wil dit met mijn vaste dame ook nog een keer gaan doenBeen there.........., done that. Meerdere dagen ook trouwens, voor herhaling vatbaar kan ik wel zeggen.
Niet met Isabelle trouwens.
Omgerekend..........., ietsje meer dan €10,- p/h.En hoeveel ongeveer betaalde je ervoor? Wil dit met mijn vaste dame ook nog een keer gaan doen
Dat is niet veelOmgerekend..........., ietsje meer dan €10,- p/h.
Zijn echt geen onmogelijke wensen…..Ben zelf single en wandel enkel als ik geen relatie heb. Hier komt ie dan, mijn ultieme fantasie.
Een vriendin vinden die het volgende totaalpakket biedt:
- trouw (geen overspeltoestanden)
- slank/atletisch/skinny
- die echt kan deepthroaten
- die geniet van een dikke lul in haar kontje
- niet vies is van een facial
- graag slikt
- wil experimenteren met (soft) bondage
- geniet van zowel soft en hardere sex
- geniet van intieme slow sex alsook vluggertjes
- zelf ook geregeld initiatief neemt tot sex
- into sex op niet alledaagse plaatsen
- al eens een kleedje draagt (zonder bh en slip)
En natuurlijk de standaardzaken. Je moet er een goed gesprek mee kunnen hebben. Samen amuseren, ...
In Duitsland noemen zij zoiets:Ben zelf single en wandel enkel als ik geen relatie heb. Hier komt ie dan, mijn ultieme fantasie.
- slank/atletisch/skinny
- die echt kan deepthroaten
- die geniet van een dikke lul in haar kontje
- niet vies is van een facial
- graag slikt
- wil experimenteren met (soft) bondage
- geniet van zowel soft en hardere sex
- geniet van intieme slow sex alsook vluggertjes
- zelf ook geregeld initiatief neemt tot sex
- into sex op niet alledaagse plaatsen
- al eens een kleedje draagt (zonder bh en slip)
En natuurlijk de standaardzaken. Je moet er een goed gesprek mee kunnen hebben. Samen amuseren, ...
Daar heb je meer dan gelijk in is een toppertjede manier zoals ze hier reageert vind ik leuk aan dr
gewoon lekker sympathiek en losjes
Dan moeten de dames wel een spagaat kunnen, om tegelijk met hun pussies langs je lul te komen.Pussysliding met 2 pussy's tegelijkertijd
Ben zelf single en wandel enkel als ik geen relatie heb. Hier komt ie dan, mijn ultieme fantasie.
- slank/atletisch/skinny
-... hele lange lijst van wensen
Het topic is toch fantasie...Het lijkt een beetje op een vacaturetekst.
Er wordt gezocht: bladibla , 19 jaar oud, 25 jaar ervaring in a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,...
Daar wordt dus altijd een hele afdeling gezocht, maar in de vorm van een persoon.
Hier een tip van een ervaren wandelaar:
Zoek een leuk partner voor de relatie, gezin, huisje, boompje, beestje en gewone seks. De rest haal je bij een (cq een hele lange lijst van) DVP.
Ja maar dan moet ze het wel drageneen dvp plagen met dit Bekijk bijlage 55778
Goede herinneringen aan….. (de voorganger van dit exemplaar).een dvp plagen met dit Bekijk bijlage 55778
Ja dit is zeer leuk en spannend. Mijn ex droeg er ook 1 als we gingen shoppen of wat. Spectaculaire dagen waren dateen dvp plagen met dit Bekijk bijlage 55778
ik vind t fkng geilGoede herinneringen aan….. (de voorganger van dit exemplaar).Ja dit is zeer leuk en spannend. Mijn ex droeg er ook 1 als we gingen shoppen of wat. Spectaculaire dagen waren dat
maar dan moet ze het wel dragen
jaaaaa juist of uiteten@neukpop dat heb ik ook weleens gebruikt bij dvp maar dan de Lust van Lovense.
De dvp vastgebonden op bed en Lush ingebracht best leuk om te doen en te zien. Maar gaan shoppen als een dame zoiets in heeft lijkt me ook fun.
Heel herkenbaar…… Tip: kies voor een minder lawaaierig model…..jaaaaa juist of uiteten