Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVan west Vlaanderen moogt je nu lang weg blijven alles staat onder water dus word de boot , kun je drie dagen weg blijvenIk hebt dit niet gedaan maar aan een maat vragen of hij wil bellen dat hij in panne staat in Antwerpen
Julita ik ga achter de tracteur e. Gelukkig ek em ip de parking gezet en ni ip me velt.Van west Vlaanderen moogt je nu lang weg blijven alles staat onder water dus word de boot , kun je drie dagen weg blijven
En als je terug komt staat je valies dan aan de deur ?Excuses ?
Ik sta 's morgens op en zeg gewoon " ik ga vandaag nog eens naar de hoeren "
Dan kun je palen bij de palen!De auto laden zou ook een mooie zijn, ik wil meer laadpalen bij bordelen!
neen joh, ik heb 20 jaren geleden valiezen en de eigenaar ervan buiten gezet ...En als je terug komt staat je valies dan aan de deur ?
Dat is vaak kenmerkend voor de gebonden mannen..Ik ga overdag
hopelijk is het dan geen katerIk zeg tegen mijn kat: ik ga even met een andere poes gaan spelen.
Ik weet uit ondervinding vroeg of laat loop je tegen de lamp , is het dat dan allemaal waard geweest , ik heb dat ook gedaan , en de gevolgen zijn huis verkopen en een berg misère , dus denk maar eens goed na ,dan maar te zwijgen als er kinderen bij zijn . nu heb ik een losse partner die weet wat ik doe maar trouwen doe ik nooit meer en praat met de dame over alles .heb meetings in het hele land, ze weet nooit hoe laat die gedaan zijn.
Of ik heb zogezegd nog een zakendiner.
Als ik een buitenland trip heb en de nood is hoog als daar niks te beleven was dan heeft mn vlucht wat vertraging of mn bagage kwam te laat.
In het weekend doe ik wel eens een rommelmarkt, daar ben ik meestal niet heel lang
Doet zij dat dan ook?"Ik ga iets voor mezelf doen" dan weet ze genoeg
Ik doe het al meer dan 20jaar zo. Doe het ook niet wekelijks. En heb in het echt ook zakendiners en vergaderingen die uitlopen zonder dat ik daarbij scheefpoep.Ik weet uit ondervinding vroeg of laat loop je tegen de lamp