Ja, zij doet ook iets voor zichzelf maar niet op sexueel gebied. Sex is al heel lang "niet haar ding", dat is de reden dat ik aan de wandel ben gegaan.Doet zij dat dan ook?
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, zij doet ook iets voor zichzelf maar niet op sexueel gebied. Sex is al heel lang "niet haar ding", dat is de reden dat ik aan de wandel ben gegaan.Doet zij dat dan ook?
Ik gebruik geen smoesjes thuis.
Ik ben van mening in een relatie ga je niet naar een andere dame toe voor seks.
Of je moet er onderling goede afspraken over hebben gemaakt, maar ik hou het dan toch liever bij de vrouw waarmee ik een relatie heb
Je geeft zelf het antwoord al gelukkigOf zijn die uit je vrijgezellentijd?
Die ga ik onthoudenIk zeg tegen mijn kat: ik ga even met een andere poes gaan spelen.
Wie moet daar een excuus voor bedenken?Het omgekeerde wil ook wel eens gebeuren. Een vrouw die betrapt wordt met een ander omdat de man eerder dan gebruikelijk thuiskomt van zijn werk.
Ga daar maar eens een excuus voor bedenken.
Ik ga nooit in de avond opeens het huis uit. Mijn vrouw weet dat ik af en toe naar een dvp ga. Vindt ze geen probleem. Ze mag van mij ook een encounter hebben met een andere pik zo af en toe, maar dat wil ze niet. En ook dat mag. Beetje vrijheid en begrip tov elkaar en dan heb je gewoon een top leven, voor en met elkaar.Niet dat ik er zelf echt problemen mee heb thuis maar ik vraag me wel af welke creative excuses jullie hebben om ineens 's avonds te gaan wandelen?
Zelf ben ik van de classic "drinken met een buddy".
Hallo? Leef je nog?Vaak zeg ik haar :
* Ik ga eten met vrienden. De restaur
in je latex fietspakje naar de hoerenIk heb het zelf niet nodig om te doen. Maar het beste is een hobby buiten de deur. Wielrennen of zo. Racefiets kopen en klaar.
Je vrouw is biseksueel?Ik moet eens gaan zien of er nog een plekje beschikbaar is voor een massage.
Vrouw weet wat ik uitspook, heeft er zelf ook nog een vriendin naast, helaas heeft die geen zin in een trio.
Ik zeg tegen de hond, papa gaat even ergens spelen let jij op het huis.Niet dat ik er zelf echt problemen mee heb thuis maar ik vraag me wel af welke creative excuses jullie hebben om ineens 's avonds te gaan wandelen?
Zelf ben ik van de classic "drinken met een buddy".
Ik tegen mijn kat.Ik zeg tegen de hond, papa gaat even ergens spelen let jij op het huis.
Zolang je je kat maar niet stuurtIk tegen mijn kat.
Goed gelezen, in het verleden had ze ook wel een biseksuele vriendin erbij dat was erg leuk. De huidige vriendin is niet bi en dat is best jammer want ik zei d'r graag.Je vrouw is biseksueel?