Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja het is daar super nauw.
Onplezierig is dat wel .de bar is te groot.
Maar gewoon gaan praten met die beauties. Ze bijten niet.
In 50 jaar hoerenlopen in de buurt van Noord Station en Linnéstraat, heb ik nooit een probleem gehad.

Eens heb ik een paar Japanse mannen gezien, en een had zijn smartphone dat was een derde uit zijn pocket, achter. Grote tentatie voor de pickpockets, en hij heeft zijn smartphone verloren...
50 jaar hoeren lopen. Dan ben je ook begonnen met behaarde kutjes en zonder condooms?
Terug naar de natuur!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het nog wel eens een kans geef, maar vond het gewoon vreemd dat het al moeilijk was om oogcontact te maken, laat staan om een gesprek aan te knopen. Ik had van de dames uit iets meer initiatief verwacht.
Nu, het was ook echt ontzettend druk, je kon niet rondlopen zonder je overal door te moeten wringen.

Welke dagen zijn rustiger? Namiddagen of ook avonden buiten vrijdag en zaterdag?

@784 , ...

Probeer maandag, dinsdag en donderdag namidagen wanneer klein-kinderen van Vlaamse en Nederlandse MILFs en GILFs op school zijn.

Te noteren : De schone Melissa de blonde (45-50) komt een week op twee, elke dag van de week, van s'middags tot eind van de avond.
 
Ik denk dat ik het nog wel eens een kans geef, maar vond het gewoon vreemd dat het al moeilijk was om oogcontact te maken, laat staan om een gesprek aan te knopen. Ik had van de dames uit iets meer initiatief verwacht.
Nu, het was ook echt ontzettend druk, je kon niet rondlopen zonder je overal door te moeten wringen.

Welke dagen zijn rustiger? Namiddagen of ook avonden buiten vrijdag en zaterdag?
In het weekend is het heel druk en zoeken de dames minder contact omdat ze dan klanten genoeg hebben. In het weekend zijn er wel veel meer vrouwen aanwezig, zie je er eentje die u aanstaat ga er dan gewoon met praten , nee heb je ja kan je krijgen 😜.in de week is het rustiger en makkelijker om contact te maken maar is het aanbod beperkter . Soms zijn er dagen dat je wil kameren en krijg je geen contact en soms wil je rustig iets drinken en vallen ze je constant lastig 🤣 ik kom alleen s'avonds en weet niet wat het aanbod overdag is, heb ook minder interesse in milfs en zeker al geen gmilfs maar in het rozenhofke heb je genoeg gevarieerd aanbod 👍🤣😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan