Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag na lange tijd nog eens in het rozenhofke geweest en dit van 13.30 tot 15.00 uur . Op een maandag moet je natuurlijk niet teveel verwachten en ik was er ook maar alleen om iets te drinken . Er waren 3 dames cloë en nog 2 buitenlandse types waarvan 1 donkere dame en dat was de enige die een kamer heeft gehad. Kwa heren denk ik op die tijdspanne een stuk of 10 die eigenlijk snel iets dronken en terug weg waren . Een maandag dus 🫣😁. Ze zullen daar wel aan het aftellen zijn dat het verlof bijna gedaan is zodat er meer vrouwen aanwezig zullen zijn . Groetjes en nog veel plezier aan de wandelende beren 🐻 👍😜
 
Iemand die Mimi nog in het Rozenhof gezien heeft?

 
Vandaag na lange tijd nog eens in het rozenhofke geweest en dit van 13.30 tot 15.00 uur . Op een maandag moet je natuurlijk niet teveel verwachten en ik was er ook maar alleen om iets te drinken . Er waren 3 dames cloë en nog 2 buitenlandse types waarvan 1 donkere dame en dat was de enige die een kamer heeft gehad. Kwa heren denk ik op die tijdspanne een stuk of 10 die eigenlijk snel iets dronken en terug weg waren . Een maandag dus 🫣😁. Ze zullen daar wel aan het aftellen zijn dat het verlof bijna gedaan is zodat er meer vrouwen aanwezig zullen zijn . Groetjes en nog veel plezier aan de wandelende beren 🐻 👍😜
@Eric vb op een maandag naar het Rozenhofke gaan, dat is wel ongeveer de slechtst mogelijk dag om ernaar toe te gaan. Ik denk dat je dan beter naar de Rio was geweest... Maar... sowieso hoog tijd dat de vakantie voorbij is en hopen dat er terug meer goede dvp actief worden :cool: ! En liefst van al nog goede gilfjes, die helaas zijn uitgegroeid tot zeldzaam erfgoed :-( !
 
Ik was er ook rond 15.00. Toen stond er een Vlaamse aan de toog. Kort blond haar. Mooie vrouw. Had shortje aan. Heel deftig gekleed. Ik schat rond de dertig. Iemand enige ervaring met deze? Is het een dvp eigenlijk?
 
Nog een vraagje: komt de Roemeense Daniella er nog? Dit was wel een van de hetere dames daar x jaar terug. Komt haar jongere zus er ook niet? Doet zij kamers en is zij aan te raden?
 
Gisteren nog eens binnen gesprongen, half 6, ni te zot druk.
Denk man of 10 en een Mieke 4 5.
Tegen half 7 begon het wat drukker te worden, begonnen de meiden binnen te komen.
"zwarte " Melissa was er, myriam(dacht ik) een Marokkaanse, dan da kleintje met lang zwart haar( speelt veel op de geldkas, ook in de Rio) , en verder wel wa bekende gezichten , maar ook die ik er nog ni gezien had.
Ben zelf ni naar boven geweest
 
Gisteren nog eens binnen gesprongen, half 6, ni te zot druk.
Denk man of 10 en een Mieke 4 5.
Tegen half 7 begon het wat drukker te worden, begonnen de meiden binnen te komen.
"zwarte " Melissa was er, myriam(dacht ik) een Marokkaanse, dan da kleintje met lang zwart haar( speelt veel op de geldkas, ook in de Rio) , en verder wel wa bekende gezichten , maar ook die ik er nog ni gezien had.
Ben zelf ni naar boven geweest
Kleintje met lang zwart haar is de Colombiaanse Laura.
 
Ik dagdroom soms wel eens van de mooie blonde Bulgaarse Melissa...
Wanneer haar andere liefhebbers eens een weekje zouden thuisblijven, heb ik misschien ook eens de kans om wat van haar te leren.....:)
Over een paar weken had ik het geluk haar te ontmoeten. Het was al laat maar ze wou nog wel voor een vluggertje naar de kamer. Daar heeft ze me nog bijna een uurtje verwent , als we terug beneden kwamen was iedereen al weg 🤣. Je moet wat geluk hebben om deze druk bezette dame te strikken.
Gisteren nog eens langs geweest , een 8 tal dames gespot , had de indruk dat er een nieuwe lichting Spaans sprekende dames waren , misschien volgende keer toch maar eens proberen 🤣 of toch maar wachten tot de bekende dames terug uit verlof zijn .
 
Die Spaanssprekende dames kunnen mij misschien ook wel boeien...

Maar waarschijnlijk ga ik eerst nog eens op verkenning in de Rio... De blonde Linda heeft ook wel meerdere troeven.... o.a. lekkere dikke vleeskwabjes op de juiste plaats.... Ik geloof dat ik haar vorig jaar wel eens beschreven heb.
 
Die Spaanssprekende dames kunnen mij misschien ook wel boeien...

Maar waarschijnlijk ga ik eerst nog eens op verkenning in de Rio... De blonde Linda heeft ook wel meerdere troeven.... o.a. lekkere dikke vleeskwabjes op de juiste plaats.... Ik geloof dat ik haar vorig jaar wel eens beschreven heb.
Inderdaad nogal wat knappe Spaanssprekende dames aangekomen. Helaas veel te jong voor mij. Geef mij maar een lekker gilfje zoals Vlaamse blonde Linda... Van haar krijg je nog echt waar voor je geld :) !
 
Terug
Bovenaan Onderaan