Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld, en dat was idd cloe niet, die was er trouwens ni. Denk zelfs dat deze dame iets ouder is dan cloe, en een echte Vlaamse
Vandaag weer eens gestopt, eerst rozenhof, buiten de "clan uit het oosten " weinig te beleven.
Door gereden naar de rio, daar 11 dames, ik denk 4 Vlaamse en 2 mannen( ik en nog ene die ook van t Rozenhofke kwam).
Ook liep er een tv rond
Nog nooit een TV gezien daar. Hoe zag die eruit.? Jong of oud?

Oud , ik heb absoluut niets tegen TV s , kunnen vaak mooie tussen zitten, maar deze kon net zo goed uit het carnaval komen.
Nogmaals, alle respect voor ieders geaardheid hè, wil hier zeker niemand tegen de schenen schoppen

Over Prijzen:

In Rio en Rozenhof, in het algemeen, vragen DVPs 100€/30 minuten, en 150€/uur, plus kamer, 30€ in de Rio (wastafel maar geen douche), en 45€ in Rozenhof (wastafel plus ruime douche met genoeg plaats voor twee).

In vergelijking, in Privé-Ontvangst, zoals aangeduid op RedLights, SexJobs en Kinky, is het, gemiddelde, 100€/30 minuten, en 150 €/uur, kamer prijs inbegrepen.

OK, in Privé-Ontvangst, is er geen "Café-sfeer": u gaat binnen, u neukt, en dan komt buiten.

Met sommige DVPs, is anaal en/of bare mogelijk, ofwel zonder, ofwel met meerprijs. Als u een trouwe klant bent, dan is het vaak zonder meerprijs.

;)😻😋

Over Prijzen:

In Rio en Rozenhof, in het algemeen, vragen DVPs 100€/30 minuten, en 150€/uur, plus kamer, 30€ in de Rio (wastafel maar geen douche), en 45€ in Rozenhof (wastafel plus ruime douche met genoeg plaats voor twee).

In vergelijking, in Privé-Ontvangst, zoals aangeduid op RedLights, SexJobs en Kinky, is het, gemiddelde, 100€/30 minuten, en 150 €/uur, kamer prijs inbegrepen.

OK, in Privé-Ontvangst, is er geen "Café-sfeer": u gaat binnen, u neukt, en dan komt buiten.

Met sommige DVPs, is anaal en/of bare mogelijk, ofwel zonder, ofwel met meerprijs. Als u een trouwe klant bent, dan is het vaak zonder meerprijs.

;)😻😋

In Rio heb je keuze in kamer met douche of zonder douche en met douche kost iets meer.

Iemand ervaring met Chantal in de Rio?
@John-John heeft langer geleden volgende recensie gepost:

ik ben meerdere keren in de chardon geweest en altijd prima service gehad ook al paar keer in dat prive huis was elke keer super is maar net ook welke dame je treft natuurlijk
Goh, je allereerste post en meteen ook een hele positieve... en dat over de Chardon waar zo ongeveer iedereen hier negatief over is...

Ben nog eens in het rozenhofke . Een gezellige drukte momenteel , dit mede omdat de rio dicht is . De dames hebben wel hun werk maar ook weer niet extreem . Blonde Melissa het meest natuurlijk. Zwarte Melisa is de laatste tijd ook drukker bezet precies ( zijn ook een aantal kilo's af ) 🫣. Blonde Aisha zit al een tijdje aan de toog , dus iets minder druk voor haar . De dames van de rio ( allemaal oudere) hebben ook wel hun werk . En ik rustig mijn gin -tonic aan het drinken. Groetjes 👋

Ben nog eens in het rozenhofke . Een gezellige drukte momenteel , dit mede omdat de rio dicht is . De dames hebben wel hun werk maar ook weer niet extreem . Blonde Melissa het meest natuurlijk. Zwarte Melisa is de laatste tijd ook drukker bezet precies ( zijn ook een aantal kilo's af ) 🫣. Blonde Aisha zit al een tijdje aan de toog , dus iets minder druk voor haar . De dames van de rio ( allemaal oudere) hebben ook wel hun werk . En ik rustig mijn gin -tonic aan het drinken. Groetjes 👋
Oudere dames van de Rio; zoveel zijn er dat niet...
Victoria heb ik al heel lang niet meer in het Rozenhofke gezien. Hoe zou het daarmee zijn?

Was er ook maar iets vroeger.
Inderdaad heel gezellige drukte. Blonde Melissa kwam aan maar ging zelfs café niet in. Een klant was haar al aan de trap aan het opwachten. Dat is echt een machine aan t worden😀. Er was ook die blonde Antwerpse die normaal in RIO rondhangt. 50+, blond, gekleed als gewone buurvrouw( in jeans vandaag). Iemand meer info over haar? Rest was Bulgaars en Zuid-Amerikaans.

Was er ook maar iets vroeger.
Inderdaad heel gezellige drukte. Blonde Melissa kwam aan maar ging zelfs café niet in. Een klant was haar al aan de trap aan het opwachten. Dat is echt een machine aan t worden😀. Er was ook die blonde Antwerpse die normaal in RIO rondhangt. 50+, blond, gekleed als gewone buurvrouw( in jeans vandaag). Iemand meer info over haar? Rest was Bulgaars en Zuid-Amerikaans.
Die 50+, blond, gekleed als gewone buurvrouw( in jeans vandaag). Kun je haar iets nauwkeuriger omschrijven?

Terug
Bovenaan Onderaan