Ik heb in mijn glazen bol gekeken , maar die wist t nietIk zou graag willen weten of er o p donderdag damens aanwezig zijn met grote borsten en die de leeftijd hebben van boven de 40 en dit rond 13.30 .
Rio of rozenhof???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb in mijn glazen bol gekeken , maar die wist t nietIk zou graag willen weten of er o p donderdag damens aanwezig zijn met grote borsten en die de leeftijd hebben van boven de 40 en dit rond 13.30 .
Rio of rozenhof???
Iets klopt niet in uw optelsom. Aan 50 € per 30 minuten is het dus 100 per uur niet 50.In Vth Avenue PUB, betalen we 50 €/30 minuten, dus 100 €/uur, plus 50 € supplement voor anaal en/of CIM.
Een aantal klanten zijn jonge mannen van Marokaanse of Pakistanese afkomst, van Molenbeek. Ze nemen bijna altijd de laagste mogelijke prijs, en 50 €/uur
Wie ooit begonnen is met die zotte prijzen van 100€/30 min in Aerschotstraat heeft echt wel geld te veel. De dames zeggen niet neen uiteraard. Maar ik laat mij niet graag pluimen. Ik betaal daar reeds decennia lang 40 voor 20 minuten, zelfs blijf ik langer voor die prijs als ik de dame wat langer ken. Alleszins ruimschoots de tijd om mijn ding te doen.plus 30 € voor een kamer zonder douche is lager dan 100 €/30 minuten in de Rode Buurt van Aerschotstraat.
Dus, om 100 tot 150 Euros te verdienen, moeten de DVPs van Vth Avenue PUB 2 à 3 keren meer naar boven gaan dan bij 't Rozenhof.
Iets klopt niet in uw optelsom. Aan 50 € per 30 minuten is het dus 100 per uur niet 50.
Of bedoel je dat ik rozenhof er gekamerd wordt aan 50€ per uur?
Wie ooit begonnen is met die zotte prijzen van 100€/30 min in Aerschotstraat heeft echt wel geld te veel. De dames zeggen niet neen uiteraard. Maar ik laat mij niet graag pluimen. Ik betaal daar reeds decennia lang 40 voor 20 minuten, zelfs blijf ik langer voor die prijs als ik de dame wat langer ken. Alleszins ruimschoots de tijd om mijn ding te doen.
2 à 3 keer?? Hoe kom je daar aan? Je vertelt zelf dat in Rozenhof het 100 à 150 is per uur + 50 voor anaal e.d. Dat is dezelfde prijs als in Fifth.
Heb je ook Belgische damens gezien daar met grote borsten. En was je er in de namiddag?Uiteindelijk voor de 1ste keer naar de Rio gegaan. Ik wou gewoon eens zien hoe het daar was.
Ik zat nog maar net aan mijn tafel met mijn drankje of er kwam al een dame vragen of ze bij mij mocht zitten. Leuke babbel mee gehad. Ik had haar direct verteld dat ik kwam kijken en ook niet genoeg geld bij had om mee naar de kamer te gaan. Toch bleef ze bij mij aan tafel zitten.
Een heel positieve ervaring dus en ik ga zeker terug. En deze keer met genoeg geld op zak.
Er waren ook enkele Afrikaanse dames aanwezig. Heeft iemand al ervaring met deze dames?
Ik was er in de namiddag, maar ik heb geen Belgische dames gezien met grote borstenHeb je ook Belgische damens gezien daar met grote borsten. En was je er in de namiddag?
Ja, dit zijn de prijzen die de ronde doen. Compleet crazy. Betaal maar zou ik zeggen. Ik doe aan dit opbod niet mee.Wel, volgens Youppie en Ijsberenforum in Aerschotstraat :
* 50 Euros = ± 15 minuten,
* 100 Euros = ± 30 minuten, en
* 200 Euroe = ± 60 minuten
Neen, ik heb niet te snel gelezen. Je vergelijjkt iemand die voor 30 min naar boven gaat, met iemand die voor 1 uur naar boven gaat. Twee maten twee gewichten. Echter, als een dame van Vth voor een uur naar boven gaat dan vangt ze ook 100 euro. En je schrijft zelf dat ze nog 50 extra krijgt voor anaal. Dit is dus dezelfde prijs als in Rozenhof. Dus ze werken beide even lang voor hetzelfde geld.Nogmaals, blijkt het dat u te snel gelezen hebt.
Ik heb geschreven : "In 't Rozenhof, betalen we 100 €/uur voor een GILF, tot 150 €/uur voor een jonge DVP, anaal en CIM meestal inbegrepen."
In Vth Avenue PUB, is het 50 €/30 minuten. Dus, om 100 à 150 Euros te verdienen, moet een meisje van de Vth 2 à 3 keer naar boven.
Ja, dit zijn de prijzen die de ronde doen. Compleet crazy. Betaal maar zou ik zeggen. Ik doe aan dit opbod niet mee.
Neen, ik heb niet te snel gelezen. Je vergelijjkt iemand die voor 30 min naar boven gaat, met iemand die voor 1 uur naar boven gaat. Twee maten twee gewichten. Echter, als een dame van Vth voor een uur naar boven gaat dan vangt ze ook 100 euro. En je schrijft zelf dat ze nog 50 extra krijgt voor anaal. Dit is dus dezelfde prijs als in Rozenhof. Dus ze werken beide even lang voor hetzelfde geld.
hoi, zijn er dames in Rozenhof of Rio waar je een leuk trio mee kan doen?
Wil dat zeggen dat de RIO alleen nog in de week open is?@John-John . Rio is steeds dicht zaterdag en zondag . Mvg
Volgens mij wel . Denk ik .Wil dat zeggen dat de RIO alleen nog in de week open is?
Rio is nooit open op zaterdag, is al 20 jaar zoVolgens mij wel . Denk ik .
Dat bedoelde ik dus ook eigenlijk . Dat deze dus niet open is in het weekend . Enkel open in de week Was misschien niet duidelijk.Volgens mij wel . Denk ik .
Rio is nooit open op zaterdag, is al 20 jaar zo
Sauna Virgina- privé club, nu te koop: https://www.heylenvastgoed.be/nl/kopen/commercieel-te-koop-in-grobbendonk/25474Het verbaast me dat er hier zo weinig te vinden is over de weg tussen Herentals en Lier. Om precies te zijn de N13.
Daar is van oudsher het nodige vertier te vinden. Tegenwoordig wat minder dan voorheen, maar toch nog alleszins behoorlijk.
Vanaf Herentals heb je in deze volgorde:
- 't Rozenhofke: café met dames van plezier.
- 2Love: café met dames van plezier, vooral 's avonds geopend.
- Hazepad: stripclub
- Sauna Virgina: privé club
- Chardon: privé club
En dan aan de andere kant van het viaduct over de E313:
- Rio: café met dames van plezier
- Pure Love: privé club
Voorheen had je hier nog veel meer, zoals bijvoorbeeld privé clubs als The New Cave, Charisse, Privilige, de saunaclub Queenies en café's met kamerverhuur zoals Barbados en De Nijl. Maar zoals overal, wordt het ook aan de N13 met de jaren minder.
De nieuwe eigenaar zal het pand wel een andere bestemming geven.Sauna Virgina- privé club, nu te koop: https://www.heylenvastgoed.be/nl/kopen/commercieel-te-koop-in-grobbendonk/25474
Afwachten maar…De nieuwe eigenaar zal het pand wel een andere bestemming geven.
17h is voor de Rio idd te laat, meeste kans heb je van 11h tot 15h30Ben nu al 2 x naar de Rio geweest vroeger wekelijks maar das 10a15 j geleden ging toen met een zekere Sandra steeds naar boven maar die is daar jammer genoeg niet meer te vinden maar heb daar nu geen enkele dame gezien die ik zou willen namelijk een dame tussen 45en55j met heel grote natuurlijke borsten en een stevige kont kortom een mollig type.
Komen die daar of moet ik ergens anders zijn ?
Nog bij vermelden dat ik daar op een dinsdag en donderdag was telkens rond 17 u ben ik daar dan te laat of te vroeg?
Kan er mij iemand helpen?
Heb je ook nog een naam en recensie van deze lekkere Kempense milf ?Vorige dinsdag gepasseerd in de Rio en was super bevallen. Was de week ervoor eens polshoogte gaan nemen en een colaatje gaan drinken. Daar gebabbeld met (in mijn ogen) 'De Verborgen Parel van de Kempen'. Kon dinsdag dus recht op doel af. Eerst rond de middag gepasseerd maar toen trok ze net naar boven. Terug om 15h en direct prijs! Ze zag me komen, blikken wisselen en hop naar de kamer. Zalig halfuurtje beleefd met deze lekker Kempense MILF .
Rio is een leuk concept, waar ik zeker nog eens iets ga drinken. Het vrijblijvende karakter van de zaak spreekt me aan. Ideaal als je geil bent. Prima bereikbaar en ongedwongen sfeer!
In overleg met de dame in kwestie heb ik beloofd dit niet neer te pennen wegens problemen in het verleden.Heb je ook nog een naam en recensie van deze lekkere Kempense milf ?
Beloftes moet je houden, respect daarvoor!In overleg met de dame in kwestie heb ik beloofd dit niet neer te pennen wegens problemen in het verleden.
Je mag me altijd pb sturen voor meer info