- 583
- 09/07/21
- 200
Heeft die grote borsten???Is er iemand die ervaring heeft met Monique, Vlaamse dame van + 50? Heeft bruine haren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft die grote borsten???Is er iemand die ervaring heeft met Monique, Vlaamse dame van + 50? Heeft bruine haren.
Neen, geen grote borsten. Normale lichaamsbouw en vriendelijk.Heeft die grote borsten???
Kun je haar even beschrijven en waar heb je haar ontmoet?Is er iemand die ervaring heeft met Monique, Vlaamse dame van + 50? Heeft bruine haren.
Ik ben er nu al ca 5 weken niet meer geweest. Vind de prijs/kwaliteit er niet goed. Is er wel gezeliig om eens iets te gaan drinken maar kameren doe ik er zelden. In Sixsens is nog altijd beter. In Rozenhof betaal je voor een uur 185 euro met de kamer erbij, wat ik gezien de service daar teveel is.
… of 155 met enkele MILFs en 135 met de GILFs.Ik ben er nu al ca 5 weken niet meer geweest. Vind de prijs/kwaliteit er niet goed. Is er wel gezeliig om eens iets te gaan drinken maar kameren doe ik er zelden. In Sixsens is nog altijd beter. In Rozenhof betaal je voor een uur 185 euro met de kamer erbij, wat ik gezien de service daar teveel vind.
Ik te straks nog 35€ . . Heb er niets van gehoord toen ik er was .Ondertussen € 190. Voor de kamer betaal je nu € 40.
Een klein gelukske…Ik te straks nog 35€ . . Heb er niets van gehoord toen ik er was .
Heb ik ook al gedaan 40€ voor 2 uur en 65€ voor 4 uur en mooie kamers .Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een discreet en goed ingericht Rendez-Vous Hotel.
In geel 25 min denk en in begijnendijk zinn inn 35 min .Ja hoe ver is t eerste RDV Hotel van daar af?
In reistijd. Gaan we daarheen toch
ik ga regelmatig met een dame naar een privé sauna met hapjes en drank. Last minute arrangement vind je al vanaf €100. Dames zijn verzot op deze verwennerij en dan is er veel mogelijk.Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een discreet en goed ingericht Rendez-Vous Hotel.
Aha, dat wil ik ook wel is uitproberen! Graag tips, dankjewelik ga regelmatig met een dame naar een privé sauna met hapjes en drank. Last minute arrangement vind je al vanaf €100. Dames zijn verzot op deze verwennerij en dan is er veel mogelijk.
Op 20 min van Rozenhof Di Lusso in Koningshooikt, Zensation in Heist op de Berg, Aqua de Lux in Pulderbos en in de hoge prijsklasse Nooz in Grobbendonk.Aha, dat wil ik ook wel is uitproberen! Graag tips, dankjewel
Dankjewel! En heb je dan voldoende privacy?Op 20 min van Rozenhof Di Lusso in Koningshooikt, Zensation in Heist op de Berg, Aqua de Lux in Pulderbos en in de hoge prijsklasse Nooz in Grobbendonk.
reken er nog eens anderhalf uur bij dat de dame in kwestie meerekend dan wordt het wel kostelijk avontuur naar mijn ideeIk zal daar geen kamer meer huren dan ga ik liever naar een rendez vous hotel in Wommelgem.
Daar betaal ik 50 euro voor 3uur .
heb vrijdagavond gereserveerd in aqua de lux in Pulderbos, 2h wellness, 2 cocktails en tapas voor €140 en 30 min extra bij een volgende reservatieGezellig voor n pintje bij Rozenhofke. Maar voor de rest te duur allemaal
Als de dame in Rozenhof bijna geen klanten meer heeft omdat de kamers te duur worden zal ze wel graag mee naar Wommelgem rijden , trouwens de kamers in Wommelgem vind ik persoonlijk toch iets beter en meer ver weg van de buitenwereld in Rozenhof ziet iedereen wie met wie gaat !reken er nog eens anderhalf uur bij dat de dame in kwestie meerekend dan wordt het wel kostelijk avontuur naar mijn idee
Maar ik denk dat de dames in het rozenhofke nog steeds genoeg kamers maken hoor.Als de dame in Rozenhof bijna geen klanten meer heeft omdat de kamers te duur worden zal ze wel graag mee naar Wommelgem rijden , trouwens de kamers in Wommelgem vind ik persoonlijk toch iets beter en meer ver weg van de buitenwereld in Rozenhof ziet iedereen wie met wie gaat !