Wat vinden jullie van Zuid-Amerikaans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk zie ik nu dan juist weer hogere prijzen bij Oost Europese dames, daar is ook gewoon geen lijn in. Behalve bij Rimon dan, die blijkbaar vast zit aan de monopolie positie van de booker bij hem om de hoek. 🤷
Ik heb het hier over de betrouwbaarheid van foto's en service van de zuid amerikaanse dvp's dat het de laatste tijd minder is geworden niet over hun prijzen.
 
Toen we in de vorige eeuw nog geen internet hadden stonden er kleine advertenties in de krant

Die adverteerden dan dat ze 7 meiden hadden zitten van 18 tot en met 36 jaar oud en als je daar dan naar toe ging zaten er 2 waarvan de jongste 40 was of zo
,De 24 jarige Latina met Cup D waar je voor kwam was altijd toevallig net weg "Goh mijnheer u had haar op de trap tegen kunnen komen"

Een klassiek voorbeeld en universeel genoeg om door andere bedrijven ook gebruikt te worden. "De aanbieding is er niet meer, maar we hebben dit nog wel"
Volgens een TV-uitzending is Wastora er groot mee geworden. Een goedkope televisie in de folder en uiteindelijk gingen veel klanten met een duurder model de winkel uit.
Adverteerders zijn er om te verkopen niet om voor te lichten of dacht jij dat Calvé werkelijk ieder half jaar een "nieuw nu nog lekkerder " recept voor hun pindakaas die ze al honderd jaar maken ontwikkeld ?
Daar moet je als fabrikant mee oppassen. Voor ze het weten worden ze aangeklaagd wegens bedrog.
 
Daar moet je als fabrikant mee oppassen. Voor ze het weten worden ze aangeklaagd wegens bedrog.
Oh , wanneer je als degelijke Duitse autofabriek beweert dat je dieselauto's goed voor het milieu zijn zeker

Maar een fabrikant van snoepjes kan kennelijk gewoon op de verpakking zetten dat ze Nu nog lekkerder zijn
Ik bedoel , toon maar aan dat het niet zo is

En mensen die vinden dat de al dan niet Latina dame niet op de foto lijkt , kom op zeg
De politie ziet je aankomen als je een klacht indient , die lachen je in je gezicht uit

Maar goed , ik heb niet de indruk dat dit soort praktijken vaker of minder vaak bij Latinas voorkomt dan bij om het even welke andere doelgroep dan ook en bovendien zijn er al een stuk of 30 andere topics die precies hier over gaan
 
Ik ben niet de enige die daarover klaagt er zitten op dit moment veel nep profielen op kinky van zuid amerikaanse dvp's meer dan er ooit geweest was.
Hier is het minder, dus zal het gemiddeld niet veel veranderd zijn. Ik zie juist meer nep meldingen bij Oost Europees.

Ik heb ook nog nooit het bekende "je zit met mijn hoeren te kloten" dreigbericht ontvangen. Aangezien ik voornamelijk Zuid Amerikaanse dames bezoek, ga ik ervan uit dat dit dus ook vooral een Oost Europees issue is.
 
Een soort klachtenbalie , met een onpartijdige ombudsman
Ik denk dat Rimon geknipt is voor die functie
Een partijdige ombudsman, alles in het voordeel van de wandelaar, dan wel.

Vooraf kan hij natuurlijk ook wat zaken regelen: is een dame die hier komt werken A of B klasse en welk prijs plafond hoort daarbij. Dat soort zaken.
 
Laatst bewerkt:
Een partijdige ombudsman, alles in het voordeel van de wandelaar, dan wel.

Vooraf kan hij natuurlijk ook wat zaken regelen: is een dame die hier komt werken A of B klasse en welk prijs plafond hoort daarbij. Dat soort zaken.
Ik ben alleen opzoek naar eerlijkheid meer niet. Een zuid amerikaanse dvp die echt op haar foto's lijkt, als jij daar voor kunt zorgen en dat tegen je zuid amerikaanse vriendinnetjes zegt zou mooi zijn misschien luisteren ze wel en zien we voortaan minder nep profielen.
 
Ach, de latina's. Ik hink er een beetje op twee gedachten over. Aan de ene kant is het grootste deel van mijn slechte ervaringen met Zuid-Amerikaanse dames. Aan de andere kant, als ze goed zijn, dan zijn ze ook heel goed.
 
Ik ben alleen opzoek naar eerlijkheid meer niet. Een zuid amerikaanse dvp die echt op haar foto's lijkt, als jij daar voor kunt zorgen en dat tegen je zuid amerikaanse vriendinnetjes zegt zou mooi zijn misschien luisteren ze wel en zien we voortaan minder nep profielen.
Ja hoor, hier in de buurt is het geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan