Wat vinden jullie van Zuid-Amerikaans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even afgaand op mijn persoonlijke ervaringen. Er zijn best wel knappe Zuid-Amerikaanse dames die ik heb ervaren, maar ik miste die wow-factor die ik wel heb gehad bij Nederlandse en Oost-Europese dames. Het kan aan mij liggen dat ik niet de juiste Zuid-Amerikaanse dames heb mogen ervaren.
Oost europese dames zijn gewoon knapper.

En... Zuid-Amerikaanse zijn gewoon vuriger in bed!
Kan ik volledig beamen; de laatste jaren minder ervaring gehad maar tot op heden altijd goede ervaringen gehad met Braz/Colomb. Hetzelfde geldt trouwens met Arabisch. Ik heb wel de indruk dat ook hier (Vlaanderen) meer en meer de boel verziekt wordt door Latina's onder gedwongen prostitutie en dus daar de dienstverlening navenant is

Het is een hele grote groep met diverse persoonlijkheden. Dus ik kan niet generaliseren. Als ik goed kan communiceren, ze werken zonder planner, ze werken legaal en zolang ze geen botoxvullingen hebben die zo hard zijn als een vrachtwagenband, dan beoordeel ik ze als goed.

Precies dat! Maar als je een beetje selecteerd...
Heb recent toch meerdere echt leuke ervaringen gehad met latina's
Michelle, Lucy, Zoë, Liz, Bella Sereia, Sophia Sweet...

Zeker 10+ keer in Zuid America geweest. Beste ervaringen in Brazilie, oa Rio, Sao Paulo en Porto Alegre. Daarnaast Colombia helemaal top, Cartagena en Medellin. Super dames en relatief goedkoop. Minste ervaring in Argentinie, Buenos Aires, waar ze voor elk extra meer geld willen

Het is denk ik heel erg persoonlijk.

Dat is een beetje een dooddoener maar in dit geval wel echt waar.

Voor mij geldt bv dat ik het makkelijkst klik met Oost-Europese dames en wat minder makkelijk met Zuid-Amerikaanse of zelfs Nederlandse.

Het is moeilijk in woorden om te zetten waar 'm dat in zit.

Ik denk dat Oost-Europese dames wat onderdaniger en passiever zijn en dat ik dat juist wel fijn vind. Dat ze me beter aanvoelen en dat ik daardoor moeiteloos de leiding neem, in mijn element ben, op mijn best presteer.

De Zuid-Amerikaanse dames die ik bezocht waren uitheemser (is dat een goed woord in deze context), voor mij soms net iets te fysiek.

Ik denk dat Marco dat benoemd als vuurwerk, maar blijkbaar zit ik juist niet op veel vuurwerk te wachten.

Ik denk dat als een vrouw uitstraalt dat ze openlijk heel geil is en je 'wapen' wel eens even zal gebruiken, heel expliciet dus, dat ik dat afstotend vind.

Psychologisch is dat heel interessant omdat bij gewone relaties (ipv betaalde bezoekjes) sex natuurlijk veel meer 'iets samen doen' is, dan als je een betaald, genietend, eenzijdig contact hebt.

Ok, zo'n contact is niet echt eenzijdig, maar bij mij is het wel erg belangrijk dat je je vertrouwd voelt bij een dame. Sommige dames kunnen die sfeer binnen 3 minuten bewerkstelligen, anderen lukt het gewoon niet.

Na een aantal jaren wandelen zit ik momenteel in een reguliere relatie, ook nog eens met een niet-Oost Europese en ik merk dat ik het best moeilijk vind om én om te schakelen naar dat het leuk voor beide moet zijn én me meer in te stellen op wat ik de stoerdere Zuid-Amerikaanse instelling noem, waarbij de dame (ok, je vriendin dus) gewoon meedoet en niet een soort van volgzaam/gedwee is.

Pfff.....heel moeilijk wat ik hier onder woorden probeer te brengen en het gaat allemaal best ok tussen mij en haar, maar ik ben me, na jaren wandelen, wel heel erg bewust van de verschillende manieren van met iemand samen zijn.

Ik vond het zelfs wennen om zelf weer het condoom om te doen, omdat alle dvp's dat voor me doen. ;)

Laatst bewerkt:
Aangezien er heel veel Zuid-Amerikaanse dvp's beschikbaar zijn in Nederland zou ik graag iedereen zijn mening hier over willen weten.

Zelf heb ik door de jaren heen al heel veel dvp's bezocht waaronder ook Zuid-Amerikaanse meiden.

Een aantal jaar geleden heb ik besloten om geen Zuid-Amerikaanse meiden te bezoeken omdat ik hier vaak slechte ervaringen mee gehad heb. Vaak stonden er nep foto's in de advertentie en het viel me op dat de Zuid-Amerikaanse vrouwen vaak niet zo aardig zijn. Ze zijn over het algemeen vrij dominant en willen je zo snel mogelijk weer werken, daar gaat mijn jongeheer helaas niet erg van steigeren.

Wanneer je je zoekgebied beperkt door geen Zuid-Amerikaans te bezoeken blijven er helaas een stuk minder mogelijkheden over, daarnaast moet ik toegeven dat ik zelf het uiterlijk van de vrouwen overigens geweldig vind, denk aan de welbekende grote rondingen.

Zijn jullie het hier mee eens?

En/of kan iemand mij overtuigen om toch weer eens de stoute schoenen aan te trekken richting een mooi gevormde latina?

Zit de Dominantie in de cultuur van Zuid-Amerikaanse landen bij vrouwen?

Ik hoor graag jullie meningen!
Ik las net een artikel van hier in België, dat veel latina meiden gedwongen worden. Een dvp waar ik zelf van denk dat ze het niet uit haar eigen vrije wil doet, daar blijf ik liever weg.

Terug
Bovenaan Onderaan