Wat vinden jullie van Zuid-Amerikaans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net zoals bij andere bevolkingsgroepen heb je bij deze ook goeie en toppers en minder goeie dames.
Ook in andere bevolkingsgroepen heb je dominante en minder dominante dames.
Ik vind het erg kort door de bocht om een bepaalde bevolkingsgroep als dominant te beschouwen...
 
Ik merk zelf dat de service bij de zuid amerikaanse dames flink achteruitgegaan is (meer afwerksex). Daarnaast worden bij de zuid amerikaanse dvp's tegenwoordig veel fake foto's en dubbele advertenties gebruikt kom je bij ze aan de deur tref je een andere dame aan. Verder spreken veel zuid amerikaanse dvp's nauwelijks engels waardoor je niet met ze kunt communiceren. Daarom ben ik ook steeds meer oost europese dames gaan bezoeken ik heb ze altijd mooier gevonden dan de zuid amerikaanse dames.
 
Laatst bewerkt:
Of je moet de pech hebben een dame op een (voor haar) verkeerd moment van de dag te bezoeken.
Dat schaar ik onder de verklaringen voor incidenteel een slechte ervaring: een keertje pech kan gebeuren. Wanneer je structureel slechte ervaringen hebt, lijkt het mij toch echt geen pech meer en zal het toch (op zijn minst gedeeltelijk) aan iets liggen waar je zelf ook een hand in hebt.
 
Ik bezoek alleen nog maar latina's. Ik ben nog nooit teleurgesteld door een latina. Latinaas zijn een geschenk uit de hemel. Sex zit gewoon diep in hun cultuur. Vooral als je je Spaans een beetje bijspijkert, wordt je rijkelijk beloont. 🥰
 
Ik bezoek alleen nog maar latina's. Ik ben nog nooit teleurgesteld door een latina. Latinaas zijn een geschenk uit de hemel. Sex zit gewoon diep in hun cultuur. Vooral als je je Spaans een beetje bijspijkert, wordt je rijkelijk beloont. 🥰
Helemaal eens en als je dan ook nog eens een beetje kennis hebt over het land van herkomst dan zuigen de meeste het laken je reet in van geiligheid.
 
Moet dat niet andersom zijn dan? Als ze hier in Nederland komen werken dan mogen zij op z'n minst een beetje engels leren zijn ze teminste te verstaan.
Als ik naar de hoeren ga gaat het mij alleen maar om geile sex en als ik er voordeel uit haal omdat ik Spaans en Portugees spreek kan ik mezelf niet druk maken om een maatschappelijk probleem of wat dat ook want dan zit mijn hersenpan in het uiteinde van mijn lul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan