Wat vinden jullie van Zuid-Amerikaans?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahaha , reis de halve wereld over vanuit Amsterdam en dan vooral omdat het qua hoeren pure armoede is geworden in mijn eens zo geliefde stad.

Heb lang in Brazilië gewoond en veel in andere landen van Zuid-Amerika rondgehangen en mijn mening is dat Brazilië en Columbia de mooiste en geilste vrouwen heeft en het Caribisch gebied niet veel soeps heeft.
Braziliaanse dames zijn over het algemeen wel beter dan colombiaanse dames vaak zijn ze vrolijker ook heb daar fijne dates mee gehad, maar die bezoeken mijn regio niet vaak het zijn vooral de colombiaanse dames die hier de dienst uitmaken en vaak nep profielen gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Zijn dit wel Colombiaanse dames?
Heel vaak zijn het dames uit Venezuela die zich voordoen als Colombiaans, omdat die over het algemeen een wat betere naam hebben.
Juist , je hebt de laatste jaren veel vrouwen uit Venezuela die via het Caribisch gebied of Columbia doorreizen naar Europa en zich vaak voordien als Columbiaanse omdat die een wat beter imago hebben net als sommige uit de Dominicaanse republiek zich vaak voordoen alsof zij uit Colombia zelf komen.
 
Zijn dit wel Colombiaanse dames?
Heel vaak zijn het dames uit Venezuela die zich voordoen als Colombiaans, omdat die over het algemeen een wat betere naam hebben.
Zou best kunnen colombiaanse dames zijn vaak blanker dan Venezuelaanse vrouwen ze hebben ook europees bloed je zou het niet verwachten maar sommigen hebben zelfs Nederlandse bloed omdat Nederlanders vroeger zich daar hadden gevestigd.
 
Laatst bewerkt:
Zijn dit wel Colombiaanse dames?
Heel vaak zijn het dames uit Venezuela die zich voordoen als Colombiaans, omdat die over het algemeen een wat betere naam hebben.
Juist , je hebt de laatste jaren veel vrouwen uit Venezuela die via het Caribisch gebied of Columbia doorreizen naar Europa en zich vaak voordien als Columbiaanse omdat die een wat beter imago hebben net als sommige uit de Dominicaanse republiek zich vaak voordoen alsof zij uit Colombia zelf komen
Zou best kunnen colombiaanse dames zijn vaak blanker dan Venezuelaanse vrouwen hebben Europees bloed je zou het niet verwachten sommigen hebben zelfs Nederlandse bloed.
Zowel in Colombia als Venezuela heb je blanke en negroïde mensen het is alleen zo dat deze twee landen binnen Zuid-Amerika de meeste overeenkomsten hebben qua uiterlijk en achtergrond.
 
Had ooit in Angola nog een kerel van Venezuela in m'n team... Die was meer dan behoorlijk gefrustreerd met die hele toestand in z'n land kan ik je verzekeren! En... dat was meer dan 10 jaar geleden!

Kan je je best voorstellen dat de meeste van die DVP's ook al de nodige ellende meegemaakt hebben... zonder een eind in zicht!
 
Had ooit in Angola nog een kerel van Venezuela in m'n team... Die was meer dan behoorlijk gefrustreerd met die hele toestand in z'n land kan ik je verzekeren! En... dat was meer dan 10 jaar geleden!

Kan je je best voorstellen dat de meeste van die DVP's ook al de nodige ellende meegemaakt hebben... zonder een eind in zicht!
Ze hebben het daar zeker niet makkelijk gehad hetzelfde geldt voor de dvp's uit Cuba ook alleen maar armoe en ellende gehad.
 
Alleen ervaring met Zuid Amerikaans in privéhuizen. Weinig klachten daar. Slechts 1x lang geleden in Eindhovense Hofstraat. Sex was niks mis mee, maar de omgang. Ze kwam op mij gestoord over. Ik voelde me bij haar niet prettig.
 
Had ooit in Angola nog een kerel van Venezuela in m'n team... Die was meer dan behoorlijk gefrustreerd met die hele toestand in z'n land kan ik je verzekeren! En... dat was meer dan 10 jaar geleden!

Kan je je best voorstellen dat de meeste van die DVP's ook al de nodige ellende meegemaakt hebben... zonder een eind in zicht!
Het was ooit een van de welvarendste landen in Zuid Amerika vanwege de olie, en ze gedroegen zich vaak ook arrogant. Daar is nu niks meer van over, nu wordt er vaak neer gekeken op de Venezolanen, vandaar dat velen zich voordoen als Colombiaans.
 
Het was ooit een van de welvarendste landen in Zuid Amerika vanwege de olie, en ze gedroegen zich vaak ook arrogant. Daar is nu niks meer van over, nu wordt er vaak neer gekeken op de Venezolanen, vandaar dat velen zich voordoen als Colombiaans.
Het kan in het leven snel gaan, jezelf arrogant gedragen loont sowieso niet.
 
Venezolaanse dames geven over het algemeen betere service, zij hebben door dat ze met betere service meer geld verdienen. Dat geld kunnen ze goed gebruiken in verband met de erg slechte economische situatie in het land.

Colombiaanse dames zijn vaak hun eurotrip slechts aan het financieren. Keren met een opgepimpt insta account dan weer terug naar huis.

Met andere woorden: je kunt allerlei theorieën verzinnen om een goede of slechte ervaring te verklaren en je vooroordelen te ondersteunen. Bovenstaande voorbeelden zijn op mijn persoonlijke ervaringen gebaseerd.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn mensen die in Nederland zijn komen wonen en na jaren de (onze) taal nog niet spreken...
Eentje was er zelfs met de koningin getrouwd
Roemenië en Bulgarije is toch anders. Deze meiden kunnen vrij reizen in Europa en hebben betere verdiensten . Zelfs in Bulgarije worden nog stevige bedragen gevraagd voor een wip vergelijkbaar met Nederland
Pfff zowat al die maffia achtige vrouwenhandelaren zoals die Saban B zaten in de oostblokdames , dat ze stevige bedragen vragen wil nog niet zeggen dat de dames daar wijzer van worden

Dames die dit werk doen doen het voor het geld , waar ze ook vandaan komen , dat wil niet zeggen dat ze het tegen hun zin doen

Ik doe mijn werk ook niet tegen mijn zin , maar als ik morgen de loterij win ben ik overmorgen voor het laatst

Het is voor een klant bijna onmogelijk om in te schatten of iemand al dan niet uitgebuit wordt en nationaliteit zegt al helemaal niks

Hoeveel gladjanussen van loverboys hebben er geen Hollandse meisjes met een kutsmoesje achter een raam geluld , Nederlandse vrouwen dan ook maar op de zwarte lijst

Dan moet je zo consequent zijn om helemaal niet te gaan , dan mag je van mij moralistisch met het vingertje
zwaaien

Als je jezelf wijs maakt dat dames uit een bepaald gebied niet zouden kunnen en andere dames wel neem je alleen jezelf maar in de maling , mij niet
Het was ooit een van de welvarendste landen in Zuid Amerika vanwege de olie, en ze gedroegen zich vaak ook arrogant
Ik kan me toch van vroeger eind jaren 90 wel herinneren dat achter in de Poeldijkstraat best wel veel meiden uit Venezuela zaten ,in ieder geval de paar die ik met een bezoekje heb vereerd zaten er nog niet zo lang volgens mij

Ze leken minder ingeburgerd te zijn dan de Dominicaanse en Colombiaanse vrouwen en waren veel gereserveerder , alsof het allemaal nieuw was voor ze

Dit was nog voor dat Chavez er zo nodig zijn communistische heilstaat van moest maken , toen ging het hek natuurlijk helemaal van de dam , maar iets zegt me dat het daarvoor ook al gerommeld moet hebben
 
Het was ooit een van de welvarendste landen in Zuid Amerika vanwege de olie, en ze gedroegen zich vaak ook arrogant. Daar is nu niks meer van over, nu wordt er vaak neer gekeken op de Venezolanen, vandaar dat velen zich voordoen als Colombiaans.
Die zogenaamde welvaart was leuk voor de elite, het volk in het algemeen was altijd net zo arm als de rest van Zuid Amerika.
 
Komaan !! Hedendaagse slaven , slechte, egoïstische mannen. Zitten we hier zondag bij een dienst van de extreem gereformeerde kerk? Heel wat latina DVPs die ik ken doen dit uit vrije wil, vinden sex met wederzijds respect ontzettend leuk, ze zijn er goed in en verdienen zo hun brood. En dat kan bv niet gezegd worden van andere DVPs, hetzij Nederlands, Belgisch, Afrikaans of Oostblok or whatever. Dat je tegenwoordig beter moet screenen, akkoord. Maar dat geldt voor alle DVPs wat ook hun afkomst moge zijn
Nee, daar zitten we niet.
Grootste deel van het Zuid Amerikaanse aanbod bevindt zich in het illegale rond reizend circus. Daarom mijn opmerking moderne slaven want dat zijn het.
En idd. om klanten te lokken wordt er gerotzooit met foto's. En ze hoppen het hele land door van het ene naar het andere huisadres elders.
Om dan te denken of doen geloven dat ze het uit vrije wil doen is een gigantische berg boter op het hoofd hebben.
 
Zuid-Amerika heeft een van de grootste sociale ongelijkheden van de wereld.
Het is daar nog steeds "hoe blanker hoe beter " De landeigenaren en bestuurders namen hun vrouw en kinderen mee uit Spanje en de soldaten , zeelui, en gewone handwerkslieden die daar hun geluk zochten vermengden zich met slavinnen en de lokale bevolking
Die blanke elite huwelijke hun kinderen onderling uit want je wilt natuurlijk niet dat ze beneden hun stand trouwen en zo komt het dat je 300 jaar later nog steeds weinig verschil ziet tussen een aandeelhouders vergadering van een zuid Amerikaanse
multinational en een zuid Europese
 
Ik heb ooit begrepen dat ik meen 16 families 90 % van alle rijkdom in handen hadden
Dat was natuurlijk niet goed , maar ja , nu lijkt het wel of niemand meer wat heeft daar
Ze hebben nooit een diverse economie opgezet. De olie rijkdommen nooit verstandig geïnvesteerd. Je kunt van Venezuela mooie case studies maken over wat men ook wel de Dutch Disease noemt.
Onder Chavez en Maduro is nu feitelijk een nieuwe elite opgezet. Verder is er weinig veranderd, behalve dat internationale sancties de boel verergerd hebben.
 
Mannen die Zuid Amerikaanse vrouwen neuken maken misbruik van hun armoede. Dat moet je maar willen.
Armoede? Problemen zijn er overal.

Als je naar een dvp gaat? Is dat toch een overeenkomst tussen jij en die dame, vb 150euro. Voor 1 u plezier.

Misbruik je daarmee de armoede ginder?



Als een dvp 2 0f 3 u / dag aan klanten heeft deze cash een belsstingvrij op een dag het loon waar een abeider reeds enkele dagen moet voor werrken.

Arm zijm die echt nie.

door daar als klant te gaan. Help je indirect dikwels een familie ginderachter aan een normaal leven.

Dus je buit hun armoede zeker en vast niet uit
 
Ze hebben nooit een diverse economie opgezet. De olie rijkdommen nooit verstandig geïnvesteerd. Je kunt van Venezuela mooie case studies maken over wat men ook wel de Dutch Disease noemt.
Onder Chavez en Maduro is nu feitelijk een nieuwe elite opgezet. Verder is er weinig veranderd, behalve dat internationale sancties de boel verergerd hebben.
Overal in Zuid-Amerika waar het zogenaamde links aan de macht komt is het binnen 5 jaar een ellende.

Chili
Brazilië
Venezuela
Peru
Ecuador
Columbia en Argentinië waar het altijd een zooitje is.
 
Onder Chavez en Maduro is nu feitelijk een nieuwe elite opgezet. Verder is er weinig veranderd, behalve dat internationale sancties de boel verergerd hebben.
De waarheid zal niet ver van het midden afliggen waarschijnlijk

Vroeger had ik altijd wel een bepaalde sympathie voor zulke revolutionaire wereldverbeteraars maar ja , in de praktijk zijn de armen nog net zo arm , de rijken die zo slim waren hun kapitaal veilig te stellen nog net zo rijk maar de middenstand is verdwenen , net als in Cuba en Nicaragua
 
Overal in Zuid-Amerika waar het zogenaamde links aan de macht komt is het binnen 5 jaar een ellende.

Chili
Brazilië
Venezuela
Peru
Ecuador
Columbia en Argentinië waar het altijd een zooitje is.
Ik denk dat je je geschiedenis nog maar eens moet nakijken. Juist veel rechtse dictaturen geweest. Chili is een schoolvoorbeeld waar de grote inkomensongelijkheid ontstaan onder het Pinochet regime nog steeds aanwezig is.
Colombia heeft nu zo ongeveer voor het eerst een linkse president, dus ook daar gaat het niet op om links de schuld te geven.
Linksom of rechtsom, de problemen liggen dieper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan