Er zijn mensen die in Nederland zijn komen wonen en na jaren de (onze) taal nog niet spreken...
Eentje was er zelfs met de koningin getrouwd
Roemenië en Bulgarije is toch anders. Deze meiden kunnen vrij reizen in Europa en hebben betere verdiensten . Zelfs in Bulgarije worden nog stevige bedragen gevraagd voor een wip vergelijkbaar met Nederland
Pfff zowat al die maffia achtige vrouwenhandelaren zoals die Saban B zaten in de oostblokdames , dat ze stevige bedragen vragen wil nog niet zeggen dat de dames daar wijzer van worden
Dames die dit werk doen doen het voor het geld , waar ze ook vandaan komen , dat wil niet zeggen dat ze het tegen hun zin doen
Ik doe mijn werk ook niet tegen mijn zin , maar als ik morgen de loterij win ben ik overmorgen voor het laatst
Het is voor een klant bijna onmogelijk om in te schatten of iemand al dan niet uitgebuit wordt en nationaliteit zegt al helemaal niks
Hoeveel gladjanussen van loverboys hebben er geen Hollandse meisjes met een kutsmoesje achter een raam geluld , Nederlandse vrouwen dan ook maar op de zwarte lijst
Dan moet je zo consequent zijn om helemaal niet te gaan , dan mag je van mij moralistisch met het vingertje
zwaaien
Als je jezelf wijs maakt dat dames uit een bepaald gebied niet zouden kunnen en andere dames wel neem je alleen jezelf maar in de maling , mij niet
Het was ooit een van de welvarendste landen in Zuid Amerika vanwege de olie, en ze gedroegen zich vaak ook arrogant
Ik kan me toch van vroeger eind jaren 90 wel herinneren dat achter in de Poeldijkstraat best wel veel meiden uit Venezuela zaten ,in ieder geval de paar die ik met een bezoekje heb vereerd zaten er nog niet zo lang volgens mij
Ze leken minder ingeburgerd te zijn dan de Dominicaanse en Colombiaanse vrouwen en waren veel gereserveerder , alsof het allemaal nieuw was voor ze
Dit was nog voor dat Chavez er zo nodig zijn communistische heilstaat van moest maken , toen ging het hek natuurlijk helemaal van de dam , maar iets zegt me dat het daarvoor ook al gerommeld moet hebben