VilandreJohn
Vaste klant
Dat vind ik wel belangrijk, maar het gebeurt of het gebeurt niet. Dat merk je snel genoeg in ' het spel'. In ieder geval ga ik er niet van te voren over onderhandelen; laat staan betalen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke dame was dit??Ben ik net met mijn witte peugeot langs de Geleenstraat in Den Haag gereden en daar was zowaar een dame die lekker wilde tongzoenen.
Moest er toevallig in de buurt zijn en dacht ga er een keer langs.
En niet elke dame wil dit..zoals ik al een keer een topic er over geopend had.
Maar wat was het lekker en ze was nog goed ook..
Heerlijk tongzoenen en tongzuigen...
Nu kom ik niks te kort qua dames, maar hoe doen jullie dit als een dvp niet wil tongzoenen?
Voor tongzoenen naar een andere gaan of gewoon niet tongzoenen?
Nu kom ik niks te kort qua dames, maar hoe doen jullie dit als een dvp niet wil tongzoenen?
Ik vermoed dat het gaat om wat ik hierboven al had beschreven.Ik snap je vraagstelling niet helemaal. Je lijkt het te formuleren alsof je vast zit aan die specifieke DVP? Alsof je het hebt over je eigen vriendin thuis waar je niet aan je trekken komt.
Hoort er voor mij helemaal bij. Ik vraag daar vooraf naar en ga niet als dit niet mogelijk is.Ben ik net met mijn witte peugeot langs de Geleenstraat in Den Haag gereden en daar was zowaar een dame die lekker wilde tongzoenen.
Moest er toevallig in de buurt zijn en dacht ga er een keer langs.
En niet elke dame wil dit..zoals ik al een keer een topic er over geopend had.
Maar wat was het lekker en ze was nog goed ook..
Heerlijk tongzoenen en tongzuigen...
Een 10/10 zonder tongzoenen bestaat voor mij nietIk vermoed dat het gaat om wat ik hierboven al had beschreven.
De dame is een 10/10 dus je wilt haar (blijven) bezoeken maar dat ze niet zoent knaagt aan hem.
Ga je in dat geval voor een 10/10 zonder zoenen of naar een 7/10 met zoenen.
Heb het over uiterlijkEen 10/10 zonder tongzoenen bestaat voor mij niet
Ik ga daar nooit actief naar op zoek. Ben zelf geen fan van maar heb tweemaal een dvp bezocht die het maar raar vond dat ik het niet kon en bij het tweede bezoek moedigde ze me aan om het goed te doen.![]()
Wat vinden jullie van tongzoenen?
Sinds een date ruim anderhalf jaar geleden met ene Samira toen werkend in Rijswijk bij Maison Monty ben ik verslaafd geraakt aan tongzoenen. Hierdoor zoek ik nu alleen maar dames op waarvan ik weet dat ze daar geen probleem mee hebben of vraag het voor de date om misverstanden te voorkomen. Net...www.girlsreview.nl
Voor mij is dat niet zo belangrijk. Daarmee kan een dvp bij mij hooguit 2 van de 10 puntjes verdienen. Het draait voor mij echt om de klik en de (van haar kant misschien gespeelde) zin in geile sex.Heb het over uiterlijk
Dat was indd de vraagstelling.Voor mij is dat niet zo belangrijk. Daarmee kan een dvp bij mij hooguit 2 van de 10 puntjes verdienen. Het draait voor mij echt om de klik en de (van haar kant misschien gespeelde) zin in geile sex.
KloptDat was indd de vraagstelling.
Conclusie; dan pak je een 7/10 dan een dame waar je van gaat watertanden zodra je die ziet omdat uiterlijk simpelweg minder waarde heeft voor je![]()
Dat was indd de vraagstelling.
Conclusie; dan pak je een 7/10 dan een dame waar je van gaat watertanden zodra je die ziet omdat uiterlijk simpelweg minder waarde heeft voor je![]()
ConclusieAls tongzoenen belangrijk voor je is, is het uiterlijk niet de factor die dat teniet doet. Als je gaat watertanden wil je juist meer zoenen!
Het is hetzelfde als een mooi Michelin opgemaakt bord met voedsel voorgeschoteld krijgen dat je niet mag opeten. Compleet nutteloos om geld uit te geven om niet verzadigd weg te gaan.
Genoeg 7, 8, 9, 10/10 die wel zoenen. Geen zoenen = geen GFE. Geen GFE = geen punt om centen uit te geven.
Conclusie
Liever een 7/10 die zoent dan een 10/10 die niet zoent.
De stelling wasNee. Conclusie: nooit een niet zoener voor een echte date.
Het heeft geen zin om dames te vergelijken qua uiterlijk op basis van een puntensysteem.
Het is binair: Wel aantrekkelijk genoeg/Niet aantrekkelijk genoeg. Wel zoenen/Niet zoenen. Zoenen is net zoveel een basisvereiste als dat ze er goed uitziet.
De stelling was
Ga je liever naar een 10/10 die niet zoent omdat je bij haar aanzien gaat watertanden of ga je liever naar een 7/10 omdat je hiermee een lekker partijtje kan tongworstelen.
Edit: de vraag werd gesteld omdat het niet voor iedereen (altijd) een vereiste is om te zoenen.
En ff eerlijk, we worden hier allemaal beoordeeld op uiterlijk en met elkaar vergeleken dus stop de![]()
![]()
Laat ik hem anders stellen om te kijken of je hem dan wel snapt.Sorry, inderdaad. Vergeten dat jij die poster bent die geen tegenspraak duldt. Je hebt gelijk. Jouw conclusie is heilig. Hail the Queen.