Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren. 😉
Als je de dames vaak genoeg bezoekt dan creëer je een band met ze heel logisch dat je dan sommige extra's gratis erbij krijgt je bent ten slotte een klant die vaker terugkomt en geld in het laatje brengt. En natuurlijk hoor je aardig te zijn dat spreekt voor zich.

Ik zou ook niet bepaald extra willen betalen om te kunnen tongzoenen.
Maar misschien is het wel een idee als een DVP korting zou geven als ze het niet doet?

Ik zou ook niet bepaald extra willen betalen om te kunnen tongzoenen.
Maar misschien is het wel een idee als een DVP korting zou geven als ze het niet doet?
sja, ze kan 150 Euro per uur vragen inclusief, en dan 20 Euro korting als je niet wil tongzoenen

of ze kan 130 Euro per uur vragen exclusief, en dan 20 Euro extra rekenen voor tongzoenen

is die eerste optie echt zo veel beter?

Voor mij is tongzoenen een minimum om een date te hebben of ze zou uitzonderlijk knap moeten zijn. Bijbetalen doe ik wel, en wilt niet altijd zeggen dat het dan minder enthousiast is.

Ik tongzoen niet met een DVP.
Dat heb ik zo afgesproken met mijn vriendin en mijn vrouw en dan doe ik dat ook niet.
Ik heb ze simpelweg gevraagd of er handelingen waren waarvan ze niet fijn vonden dat ik ze zou doen met DVP's. Daar kwam eigenlijk alleen tongzoenen naar voren. Dat vonden zij het meest intieme om te doen en dat wilden ze ook graag exclusief voor zichzelf houden.
Uiteraard doe ik het wel en graag met hun zelf (en zij weten van elkaar dat het ook gebeurt en daar hebben ze geen moeite mee). En dat gaat ook echt passioneel.
Bij een DVP vind ik het zelf ook helemaal niet nodig. Ik ben er niet voor een GFE.

Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren. 😉
Dat laatste bedoel je dan als de manier waarop een wandelaar denkt richting de sekswerker?

Lees net de discussie over Pfeiffer. Heb zelf een paar jaar geleden zware Pfeiffer gehad, grote kans dat het was na DvP bezoek.

Verreweg de meeste volwassenen zijn immuun voor de gevolgen van Pfeiffer. Het is zo'n ziekte die je in principe maar 1 keer krijgt en daarna blijf je beschermd. De meeste mensen komen er als klein kind al licht mee in aanraking, zonder dat ze merken dat het Pfeiffer was, en hebben dan blijvende weerstand.

Kurdy en ik zijn blijkbaar 2 van de uitzonderingen, beterschap.
Ik kreeg ook waterpokken toen ik dik in de 20 was!
Baal er wel van dat ik Pfeiffer heb. Komende maanden dus geen dames bezoeken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan