Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Me love you long time, me sooo horny!"
"Me love you long time, me sooo horny!"
Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren.Trouwens... als je haar geil genoeg krijgt... tongzoent ze wellicht vanzelf!
Als je de dames vaak genoeg bezoekt dan creëer je een band met ze heel logisch dat je dan sommige extra's gratis erbij krijgt je bent ten slotte een klant die vaker terugkomt en geld in het laatje brengt. En natuurlijk hoor je aardig te zijn dat spreekt voor zich.Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren.
Net wat je zegt...Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren.
Dat doen ze toch altijd?En... nog veel geiler... als zij het initiatief neemt!
Liefst wel!Dat doen ze toch altijd?
Of bij jou niet?
Geen tongzoenen, geen date.Je weet dat het samenzijn met een dvp een frase is. Maar met tongzoenen maakt het de illusie wel intiemer. Ik vind het zeker een pluspunt als een dame het aanbied.
sja, ze kan 150 Euro per uur vragen inclusief, en dan 20 Euro korting als je niet wil tongzoenenIk zou ook niet bepaald extra willen betalen om te kunnen tongzoenen.
Maar misschien is het wel een idee als een DVP korting zou geven als ze het niet doet?
" Tzijn Allemaal Hoeren en Klootzakken" ;-)Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren.
Dat laatste bedoel je dan als de manier waarop een wandelaar denkt richting de sekswerker?Als je ook nog een beetje lief en aardig bent zelfs meer dan wat op het menu staat; zonder meerprijs! Maar sommigen onder ons begrijpen dat dan weer niet; dat zijn allemaal gore onhygiënische geldhoeren.
Ik kreeg ook waterpokken toen ik dik in de 20 was!Lees net de discussie over Pfeiffer. Heb zelf een paar jaar geleden zware Pfeiffer gehad, grote kans dat het was na DvP bezoek.
Verreweg de meeste volwassenen zijn immuun voor de gevolgen van Pfeiffer. Het is zo'n ziekte die je in principe maar 1 keer krijgt en daarna blijf je beschermd. De meeste mensen komen er als klein kind al licht mee in aanraking, zonder dat ze merken dat het Pfeiffer was, en hebben dan blijvende weerstand.
Kurdy en ik zijn blijkbaar 2 van de uitzonderingen, beterschap.
Dat is inderdaad wel de meest gecomprimeerde opvatting van onze samenleving" Tzijn Allemaal Hoeren en Klootzakken" ;-)