Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik net met mijn witte peugeot langs de Geleenstraat in Den Haag gereden en daar was zowaar een dame die lekker wilde tongzoenen.
Moest er toevallig in de buurt zijn en dacht ga er een keer langs.

En niet elke dame wil dit..zoals ik al een keer een topic er over geopend had.
Maar wat was het lekker en ze was nog goed ook..
Heerlijk tongzoenen en tongzuigen...

Nu kom ik niks te kort qua dames, maar hoe doen jullie dit als een dvp niet wil tongzoenen?

Voor tongzoenen naar een andere gaan of gewoon niet tongzoenen?

Ben ik net met mijn witte peugeot langs de Geleenstraat in Den Haag gereden en daar was zowaar een dame die lekker wilde tongzoenen.

Nu kom ik niks te kort qua dames, maar hoe doen jullie dit als een dvp niet wil tongzoenen?

Welke dame was dit??

Ik geef altijd als advies want ik zoen echt niet;

Je bent bij mij hardstikke welkom maar onthoud wel dat zoenen een no-go is voor mij. Als zoenen erg belangrijk voor je is of er ding van gemaakt wordt dan heb ik liever dat je ergens anders heen gaat.

Ik denk dat je voor jezelf als man moet overwegen hoe belangrijk dat aspect is voor je tijdens een date/dat moment. Is de dame een 10/10 maar zoent ze niet? Geef haar dan achteraf geen negatieve feedback omdat je dit graag gewilt had.

Ik snap je vraagstelling niet helemaal. Je lijkt het te formuleren alsof je vast zit aan die specifieke DVP? Alsof je het hebt over je eigen vriendin thuis waar je niet aan je trekken komt.

Je weet van tevoren meestal of een DVP zoent (of iets anders doet dat je belangrijk vindt). Ik ga niet langs bij een dame die dat niet doet, tenzij het echt puur een vluggertje of raambezoek is. Haar overtuigen kan en wil ik niet, en geld uitgeven aan een lange date zonder zoenen is een verspilling van mijn tijd.

Ik snap je vraagstelling niet helemaal. Je lijkt het te formuleren alsof je vast zit aan die specifieke DVP? Alsof je het hebt over je eigen vriendin thuis waar je niet aan je trekken komt.
Ik vermoed dat het gaat om wat ik hierboven al had beschreven.

De dame is een 10/10 dus je wilt haar (blijven) bezoeken maar dat ze niet zoent knaagt aan hem.

Ga je in dat geval voor een 10/10 zonder zoenen of naar een 7/10 met zoenen.

Ik vind het heerlijk als het bij de service inbegrepen zit. Dames waar dit helemaal niet kan, die bezoek ik niet.

Van de dames die dit wel doen, heb je er die alleen met puntje van de tong wat doen, en dames die ervoor gaan alsof ze je vriendinnetje zijn die je nog maar net kent ;) De eerste groep daar ga ik soms toch op herhaling, simpelweg omdat een fijne date meer is dan alleen tz. Wel trekken de dames die heerlijk meedoen me meer, die zal ik dus vaker bezoeken.

En @Slimme deurbelcamera999 ben ook wel benieuwd wie het betrof. Kom daar ook wel eens ;)

Hoort er voor mij helemaal bij. Ik vraag daar vooraf naar en ga niet als dit niet mogelijk is.
Ik vermoed dat het gaat om wat ik hierboven al had beschreven.

De dame is een 10/10 dus je wilt haar (blijven) bezoeken maar dat ze niet zoent knaagt aan hem.

Ga je in dat geval voor een 10/10 zonder zoenen of naar een 7/10 met zoenen.
Een 10/10 zonder tongzoenen bestaat voor mij niet

Ik ga daar nooit actief naar op zoek. Ben zelf geen fan van maar heb tweemaal een dvp bezocht die het maar raar vond dat ik het niet kon en bij het tweede bezoek moedigde ze me aan om het goed te doen.

Ze maakte er ook goedkeurende geluidjes bij.

Ze had het trouwens ook over iemand ontmoeten en weten vanaf de eerste klik dat dit wel de ware is (vermoedelijk gewoon klantenbinding).

Ik denk altijd aan die zwembad scène in Scarface (1983)

Tongzoenen is onmisbaar bij de GFE zoals ik ze graag wil. Mijn ervaring is dat dames die goed tongzoenen ook veel plezier in het werk hebben en er vol voor gaan.

Anderzijds begrijp en respecteer ik ook de beweegredenen van dames die het niet aanbieden. Maar deze dames bezoek ik dus niet, omdat het dan geen GFE is voor mij.

Misschien een domme opmerking maar bij het tongzoenen is het van het grootste belang dat de klant (en de DVP) een frisse adem heeft. Niets zo vies als dat iemand moet smaken en ruiken wat de ander allemaal verorberd en gedronken heeft die dag - of dat diens tong lijkt op een asbak .. Dan is de pret er toch vanaf.

Voor mij is dat niet zo belangrijk. Daarmee kan een dvp bij mij hooguit 2 van de 10 puntjes verdienen. Het draait voor mij echt om de klik en de (van haar kant misschien gespeelde) zin in geile sex.
Dat was indd de vraagstelling.

Conclusie; dan pak je een 7/10 dan een dame waar je van gaat watertanden zodra je die ziet omdat uiterlijk simpelweg minder waarde heeft voor je :)

Dat was indd de vraagstelling.

Conclusie; dan pak je een 7/10 dan een dame waar je van gaat watertanden zodra je die ziet omdat uiterlijk simpelweg minder waarde heeft voor je :)

Als tongzoenen belangrijk voor je is, is het uiterlijk niet de factor die dat teniet doet. Als je gaat watertanden wil je juist meer zoenen!

Het is hetzelfde als een mooi Michelin opgemaakt bord met voedsel voorgeschoteld krijgen dat je niet mag opeten. Compleet nutteloos om geld uit te geven om niet verzadigd weg te gaan.

Genoeg 7, 8, 9, 10/10 die wel zoenen. Geen zoenen = geen GFE. Geen GFE = geen punt om centen uit te geven.

Als tongzoenen belangrijk voor je is, is het uiterlijk niet de factor die dat teniet doet. Als je gaat watertanden wil je juist meer zoenen!

Het is hetzelfde als een mooi Michelin opgemaakt bord met voedsel voorgeschoteld krijgen dat je niet mag opeten. Compleet nutteloos om geld uit te geven om niet verzadigd weg te gaan.

Genoeg 7, 8, 9, 10/10 die wel zoenen. Geen zoenen = geen GFE. Geen GFE = geen punt om centen uit te geven.
Conclusie

Liever een 7/10 die zoent dan een 10/10 die niet zoent. Zoenen is een must voor je en daardoor ook een dealbreaker voor je.

Weer een conclusie erbij 😜

Conclusie

Liever een 7/10 die zoent dan een 10/10 die niet zoent.

Nee. Conclusie: nooit een niet zoener voor een echte date.

Het heeft geen zin om dames te vergelijken qua uiterlijk op basis van een puntensysteem.
Het is binair: Wel aantrekkelijk genoeg/Niet aantrekkelijk genoeg. Wel zoenen/Niet zoenen. Zoenen is net zoveel een basisvereiste als dat ze er goed uitziet.

Nee. Conclusie: nooit een niet zoener voor een echte date.

Het heeft geen zin om dames te vergelijken qua uiterlijk op basis van een puntensysteem.
Het is binair: Wel aantrekkelijk genoeg/Niet aantrekkelijk genoeg. Wel zoenen/Niet zoenen. Zoenen is net zoveel een basisvereiste als dat ze er goed uitziet.
De stelling was

Ga je liever naar een 10/10 die niet zoent omdat je bij haar aanzien gaat watertanden of ga je liever naar een 7/10 omdat je hiermee een lekker partijtje kan tongworstelen.

Edit: de vraag werd gesteld omdat het niet voor iedereen (altijd) een vereiste is om te zoenen.

En ff eerlijk, we worden hier allemaal beoordeeld op uiterlijk en met elkaar vergeleken dus stop de 🧢 😂

De stelling was

Ga je liever naar een 10/10 die niet zoent omdat je bij haar aanzien gaat watertanden of ga je liever naar een 7/10 omdat je hiermee een lekker partijtje kan tongworstelen.

Nee hoor. Dat is de stelling die jij ervan maakt.
En dat mag, maar als jij de stelling zo neerzet dan kan je daar een antwoord op verwachten. Of wil je dat iedereen zich neerlegt bij je conclusie zonder nuance?

Edit: de vraag werd gesteld omdat het niet voor iedereen (altijd) een vereiste is om te zoenen.

Klopt. En voor mij (en vele anderen blijkbaar) is dat het wel. Dat geven we aan.

En ff eerlijk, we worden hier allemaal beoordeeld op uiterlijk en met elkaar vergeleken dus stop de 🧢 😂

Misschien beter lezen wat er staat? :)
Ik zeg dat het uiterlijk er niet toe doet in dit geval. Het is binair. Als je niet aantrekkelijk genoeg bent, ga ik sowieso niet naar je toe. Als je dat wel bent, dan maakt het niet uit of je een 7, 8, 9 of 10 bent als je niet zoent. Uiterlijk heeft geen enkele invloed op basiseisen.

Als je me vroeg of ik bereid ben om 100 euro meer te betalen voor een 10 dan een 7, zou ik 100% ja zeggen want dat doe ik al. Maar neuken en zoenen zijn basiseisen voor een betaalde date (uitgezonderd vluggertjes of andere niche kinks).

Voor andere mensen bij wie het geen basiseis is, zal het vast verschillen, maar die spreken voor zichzelf. Voor hen is het misschien een basiseis dat er doggystyle plaatsvindt of iets anders dat een must voor ze is.

Sorry, inderdaad. Vergeten dat jij die poster bent die geen tegenspraak duldt. Je hebt gelijk. Jouw conclusie is heilig. Hail the Queen.
Laat ik hem anders stellen om te kijken of je hem dan wel snapt.

Je hebt 2 dames die je heel graag zou willen ontmoeten voor een date. Dame A zoent niet (maar deze had je 1e keus) en dame B zoent wel (je 2e keus/backup).

Ga je dan toch naar dame A omdat dit je 1e keus is of ga je dan toch naar dame B omdat tongzoenen een must is voor je?

Terug
Bovenaan Onderaan