Stekelplant
Stamgast
- 753
- 14/08/22
- 1.095
Maakt het compleet. Maar het is niet zo dat ik wegens het ontbreken van TZ wegblijf bij iemand. Als de rest uitstekend is ga ik wel terug.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet beffen, geen date. Tongzoenen is lekker tijdens standje missio maar geen must. Maar voordat er geneukt wordt MOET er gebeft worden.Geen tongzoenen geen date hoort er gewoon bij.
Hou van tongzoenen, heerlijk! Maar ik zet het expres niet bij mijn mogelijkheden. Bij mij krijg je een full on GFE, als je zelf ook boyfriend material voor mij bent. Het is idd het aller intiemste wat er is en dat doe ik met overgave, maar wel alleen als ik me er goed bij voel. Zo iets kan ik niet faken. Dus dan geef ik bij sommige maar liever een service minder als een slechte service.
Daar is niets aan gelogenMet heerlijk passioneel tongzoenen kun je elkaar tijdens de date meer en meer ophitsen, zodat het een geile boel wordt
NeeHeb jij toevallig ook een advertentie die je wilt toesturen?
Nou wordt ik toch wel heel nieuwsgierigHou van tongzoenen, heerlijk! Maar ik zet het expres niet bij mijn mogelijkheden. Bij mij krijg je een full on GFE, als je zelf ook boyfriend material voor mij bent. Het is idd het aller intiemste wat er is en dat doe ik met overgave, maar wel alleen als ik me er goed bij voel. Zo iets kan ik niet faken. Dus dan geef ik bij sommige maar liever een service minder als een slechte service.
Ik heb er niet bij alle dames zin in, maar als het een leuke dame is dan maakt dat het toch wel af voor mij.