ik leer hier weer veel bij over de sexbeleving.
Als die bij mannen totaal verschillend is , dan zal dat bij vrouwen ook wel zo zijn.
Scheelt een hoop discussie.
We zitten hier toch een beetje voor de discussie?
Ik denk dat, zowel voor mannen, maar ook voor sommige dvp dames, het grote verschil is dat je je wilt onderdompelen in een sexuele rush of juist heel bewust van handelingen wilt genieten.
Zij die zich onderdompelen willen vaak gaandeweg ook zoenen, zij die los-gekoppeld blijven juist niet. Wel lijkt het logisch dat wandelaars die voor de beleving gaan die rush eerder zoeken dan dames voor wie dit werk is.
Mannen willen klaar komen, vrouwen die dit werk doen, vaak, juist niet. Dus sommige mannen willen in een flow raken, terwijl de vrouw doet alsof ze in die flow raakt, maar eigenlijk juist niet in die flow raakt.
Een enkeling zal werk en plezier combineren, maar een lopende band werkster zal, in veel gevallen compleet ongeloofwaardig, 'og yeah, this is so great baby' zeggen, terwijl ze meer gericht is op een appje van een volgende klant dat zojuist binnen kwam.
Eigenlijk is het best boeiend dat sommige mannen graag willen dat een vrouw ook geniet, terwijl sommige vrouwen juist hun uiterste best doen om NIET te genieten.
Omdat dat maar afleidt en omdat ze veel te uitgeput raken als ze zich zelf bij klant 1 van 6 klanten op die dag al helemaal geven.
Denk ook dat daarom sommige dames niet willen zoenen. Het is zo confronterend dichtbij. Een man heeft geen ogen in zijn zwengel, dus als je hemmet condoom pijpt kun je eigenlijk ondertussen mentaal gewoon je boodschappenlijstje doornemen als je eenmaal een bepaald soort kunstje beheerst dat je keer op keer grofweg in robot-mode kunt uitvoeren.
Er zullen zeker dames zijn die persoonlijker te werk gaan, maar bovenstaande zal toch voor best wat dames op gaan.
Vervolgens denken die mannen dan in veel gevallen toch dat ze een speciale snaar raken bij de dame in kwestie.
Moeilijke is ook dat dat eigenlijk, hoewel naief, wel de liefste insteek is.
Zou je de zakelijkheid van de dvp namelijk terug kaatsen, dan moet je als wandelaar eigenlijk denken: Jij hebt hier weinig trek in maar doet het voor het geld, ik weet dat, maar vind je aantrekkelijk en ben geil, maar niet naief, dus ik maak hier nu, in ruil voor wat briefjes, even gebruik van je lichaam terwijl jij, zoals afgesproken, 'oh, it's so big baby' mijmert terwijl je je ondertussen afvraagt of je nog parmezaanse kaas voor over je pasta bolognese in de koelkast hebt staan.
Als de wandelaar even kil en zakelijk te werk zou gaan als menig dvp krijg je eigenlijk iets heel menselijks (sexualiteit) wat volstrekt ontmenselijkt wordt omdat beide partijen realistisch genoeg zijn om te weten dat de financiele transactie en geilheid van de wandelaar de enige redenen van hun samen zijn is.
Louter omdat de wandelaar vriendelijk doet, lief lacht, er meer van maakt wordt het soms meer dan een transactie.
En in een enkel geval is de dvp de hartelijke van de twee en treft ze een norse klant die dat helemaal niet weet te waarderen.
Tongzoenen lijkt me de minst makkelijk uitvoerbare aktie binnen zo'n samenzijn. Heel persoonlijk en confronterend. Vandaar dat veel dames het graag kort houden en alleen het puntje van hun tong inzetten.