Niet persoonlijk naar ABC maar naar alle wandelaars in t algemeen:
Tongzoenen is voor de meeste "vrouwen" los van dvp zijn heren, intimiteit.
Als vrouw zoen je vaak met de persoon die je woest aantrekkelijk vind.
Geen aandacht geven en jezelf direct aankleden is redelijk patriarchisch te noemen om de eigen wil op te leggen. Soort van straffen en belonen systeem..?
Waarom een dvp anders behandelen dan de vrouw die ze is? Een complimentje, een grapje om het ijs te breken, vragen wat ze graag geeft aan haar klanten? Dat breekt het ijs en maakt je als man aantrekkelijker. We weten heus dat je net betaald hebt voor de beste service, we zijn ook enorm blij als je niet van te voren shoarma hebt gegeten of uitgebreid naar t toilet bent geweest.
Maar, nog fijner is als we in de kamer ook gewoon vrouw mogen zijn, die de knop naar intimiteit om "willen" zetten omdat je ons ziet, als vrouw..
Ps..zelf heb ik minder moeite met tongzoenen, als de mond hygiëne maar in orde is. Je hoeft voor mij ook geen stappenplan volgen of tips te krijgen om mij "zover" te krijgen.
Maar ook ik heb genoeg klanten die helemaal niet willen tongzoenen. Ook voor hen is er een grens tussen verliefd en zoenen en genot en niet zoenen.
Dus ja
het is toch geen hem vs haar, maar gewoon een persoonlijk ding los van geslacht, ras en leeftijd
Aju