Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

• Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In mijn hele wandel carrière bleek 2x het condoom afgegleden te zijn na te zijn klaargekomen, in beide gevallen zei de dame dat het geen probleem was, geen paniekje of iets... 1e keer laten testen, niks aan de hand. 2e keer jaren niet getest en het gelaten voor wat het was. Heb me de jaren daarna ontzettend vaak laten pijpen zonder en ook vaak 69 gedaan. Ik heb een beflapje nog nooit in het echt gezien. Onlangs laten testen op alles omdat ik Prep wilde hebben en gelukkig niks aan de hand.

Vorig jaar in Thailand een leuke meid leren kennen via Thaicupid. Ik had verwacht dat ze geld wilde hebben en met meer mannen zou afspreken. Ik had haar binnen 10 minuten in bed. Maar ze wilde geen geld. Wel wilde ze na het pijpen direct zonder condoom bovenop komen zitten, dat wilde ik niet. Gelukkig had ik zelf condooms meegenomen maar de onderbreking van het moment was wel jammer. De rest van de vakantie condooms met haar gebruikt.

Volgende maand zie ik haar weer en wil nu wel zonder condoom. Ook al zegt zij niemand anders te hebben kan ik het me haast niet voorstellen, ze werkt in het meest toeristische gebied van Koh Samui in een hotel. Geen bardame, maar toch.... Iets zegt me dat het niet kan dat ze mij in 10 minuten een gratis beurt geeft, meteen zonder condoom wil en nadat ik weg ben een jaar droog staat. Ik ben nu voor de zekerheid aan de Prep. Dan is het risico van HIV vrijwel zeker afgedekt.

De kuurtjes voor de andere soa's zijn daar vrij verkrijgbaar in de apotheek. Ik heb de vorige keer voor de zekerheid meerdere verpakkingen Zythromax meegenomen. Werkt sowieso tegen Chlamydia en Gonnoroe.

Een dame die zonder doet met veel mannen loopt een groot SOA risico waardoor er een grotere kans is dat ze met iets besmet is waardoor je zelf dus uiteindelijk toch een groter risico loopt, zeker als je haar onbeschermd beft (en zeg nou eerlijk een rubberen beflapje likken daar wordt helemaal niemand vrolijker van) of mocht onverhoopt je condoom toch een keer scheuren.

Zelf sla ik dames die nzc aanbieden resoluut over. Ik ben groot voorstander van altijd veilig.
100% 👍 eens

Dat lees ik niet uit #12, maar wel uit #17.
Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moord
Daarmee overgestapt naar virtueel omdat het veiliger is op dat vlak

Kijk, dat gedoe over die SOA, wat jullie zeggen, ja dat klopt gewoon.

Kijk, bare is gewoon veel lekkerder, maar het is gewoon heel link. Niet doen dus. Voor mij is beffen heel belangrijk. Maar als ik besef dat ik de room van andere kerels aan het oplikken ben, word ik opeens een stuk minder geil. Daarom ga ik niet naar dames die bare aanbieden.

Jaren geleden, toen ik net was begonnen te wandelen kwam ik in een bekende massagesalon in R'dam terecht. De masseuse bood seks aan en vroeg of ik zonder wou. All-in voor honderd euro. Ze deed dat met niemand, zei ze. Ze trok alleen maar af. Ik voelde me de koning te rijk. Twee keer geweest en dus twee keer gebeft en bare geneukt. En toen las ik op het bare-forum dat de twee dames van die massagesalon zich door ie-der-een lieten doorsmeren, echt Jan en Alleman! Ik was meteen genezen en ben er nooit meer teruggeweest ook. Godzijdank niks opgelopen maar ik heb wel flink in de rats gezeten.

Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moord
Of je neemt een kantoorbaan.
Dit werk is niks voor jou.

het werkt niet prettig, je voelt toch een stuk minder.

Als jij dat zo ervaart dan is dat zo, ik zeg het niet om te claimen dat je fout zit of zo, maar ikzelf merk nauwelijks wat van condooms, als ik de goede gebruik. Die goedkope zo dik als een fietsband, ja dat is niks, maar met de juiste maat en soort (bv Durex Thin Feel voor mij) heb ik er absoluut geen probleem mee. Hoor dat eigenlijk zelden, de meeste mannen vinden het toch een opoffering geloof ik. (Ik heb het wel over neuken, pijpen met vind ik niks).

Als jij dat zo ervaart dan is dat zo, ik zeg het niet om te claimen dat je fout zit of zo, maar ikzelf merk nauwelijks wat van condooms, als ik de goede gebruik. Die goedkope zo dik als een fietsband, ja dat is niks, maar met de juiste maat en soort (bv Durex Thin Feel voor mij) heb ik er absoluut geen probleem mee. Hoor dat eigenlijk zelden, de meeste mannen vinden het toch een opoffering geloof ik. (Ik heb het wel over neuken, pijpen met vind ik niks).
Ja zwz belangrijk dat je goede kwaliteit condooms gebruikt en die niet makkelijk scheuren ook, anders heeft toch weinig zin als het scheurt bij iemand met soa dan ben je er niet meer tegen beschermd

Ik wist niet dat dit gebeurde.

Ik wist niet dat dit gebeurde.
Is een gevaarlijke sector bekijk nieuws hier rond als je het niet gelooft, worden er zelfs dikwijls vermoord
Mr swtdisposition ik zou graag hebben dat je stopt met bij de negatieve berichten lachende emoticons te reageren dit is uitdagen en lachen met andermans leed daar kan ik niet tegen!

Laatst bewerkt:
Ik geloof je.
Hier enkele voorbeelden van moord op prostituees

Ik heb de vorige keer voor de zekerheid meerdere verpakkingen Zythromax meegenomen. Werkt sowieso tegen Chlamydia en Gonnoroe.
Goed om te weten. Zithromax is azitromycine, maar helaas is het niet gegarandeerd effectief tegen gonorroe. Veel gonorroe-stammen zijn namelijk resistent tegen azitromycine. Zelfs als azitromycine werkzaam zou zijn, verschillen de doseringen aanzienlijk: voor chlamydia is de dosis 1000 mg, terwijl voor gonorroe 3000 mg nodig is.

Is een gevaarlijke sector bekijk nieuws hier rond als je het niet gelooft, worden er zelfs dikwijls vermoord
Mr swtdisposition ik zou graag hebben dat je stopt met bij de negatieve berichten lachende emoticons te reageren dit is uitdagen en lachen met andermans leed daar kan ik niet tegen!
Elke moord is er één teveel, maar dat het dikwijls gebeurt is wel wat overdreven.

Waar heb je dat dan vandaan, ik kan het niet vinden?
In ieder geval is (in Nederland) meer dan de helft van de vermoorde vrouwen vermoord door de (ex)partner.
Klopt.

Maar als we het specifiek hebben over mensen die worden vermoord tijdens het uitoefenen van hun werk, vind in het best plausibel dat prostituee en taxichauffeur relatief hoog scoren.

Ik heb zo'n lijst ook niet gevonden overigens hoor.

Klopt.

Maar als we het specifiek hebben over mensen die worden vermoord tijdens het uitoefenen van hun werk, vind in het best plausibel dat prostituee en taxichauffeur relatief hoog scoren.

Ik heb zo'n lijst ook niet gevonden overigens hoor.
ALs je bv kijkt naar seriemoordenaars als jack the ripper, BTK etc. Worden prostituees vaak geviezeerd worden. Omdat er van uitgegaan wordt. Het is toch maar een prostituee daar kraait geen haan naar.

Terug
Bovenaan Onderaan