Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu, ja... ze zegt net dat ze gestopt is als DVP...Een label voor dames, die sekswerker zijn, dat ben jij toch?
Aan te vragen via pb aan @admin
Ik doe nog virtueel, ben ik dan nog steeds dvp?Nu, ja... ze zegt net dat ze gestopt is als DVP...
Een virtuele DVP!Ik doe nog virtueel, ben ik dan nog steeds dvp?
100% eensEen dame die zonder doet met veel mannen loopt een groot SOA risico waardoor er een grotere kans is dat ze met iets besmet is waardoor je zelf dus uiteindelijk toch een groter risico loopt, zeker als je haar onbeschermd beft (en zeg nou eerlijk een rubberen beflapje likken daar wordt helemaal niemand vrolijker van) of mocht onverhoopt je condoom toch een keer scheuren.
Zelf sla ik dames die nzc aanbieden resoluut over. Ik ben groot voorstander van altijd veilig.
Dat lees ik niet uit #12, maar wel uit #17.Nu, ja... ze zegt net dat ze gestopt is als DVP...
Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moordDat lees ik niet uit #12, maar wel uit #17.
Of je neemt een kantoorbaan.Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moord
Daarmee overgestapt naar virtueel omdat het veiliger is op dat vlak
De dames die ik tot op heden bezocht heb deden het ook allemaal met, maar -net zoals je schrijft- het werkt niet prettig, je voelt toch een stuk minder.. Ik ga altijd naar een dame die intiem met cd aanbiedt, maar met cd werkt voor mij niet prettig.
Dit mag ik niet doen aangezien ik invalide ben en dus alleen via zulke wegen kan bijverdienen, helaasOf je neemt een kantoorbaan.
Dit werk is niks voor jou.
hoezo mag je dat niet? Je kunt denken, doen en bent goed in het gebruiken van een toetsenbord, volgens mij is er niet veel meer nodig voor een kantoorbaanDit mag ik niet doen aangezien ik invalide ben en dus alleen via zulke wegen kan bijverdienen, helaas
Dat is makkelijk gezegd maar ik kan nu eenmaal geen normale job doen dat staan ze mij niet toehoezo mag je dat niet? Je kunt denken, doen en bent goed in het gebruiken van een toetsenbord, volgens mij is er niet veel meer nodig voor een kantoorbaan
het werkt niet prettig, je voelt toch een stuk minder.
Ja zwz belangrijk dat je goede kwaliteit condooms gebruikt en die niet makkelijk scheuren ook, anders heeft toch weinig zin als het scheurt bij iemand met soa dan ben je er niet meer tegen beschermdAls jij dat zo ervaart dan is dat zo, ik zeg het niet om te claimen dat je fout zit of zo, maar ikzelf merk nauwelijks wat van condooms, als ik de goede gebruik. Die goedkope zo dik als een fietsband, ja dat is niks, maar met de juiste maat en soort (bv Durex Thin Feel voor mij) heb ik er absoluut geen probleem mee. Hoor dat eigenlijk zelden, de meeste mannen vinden het toch een opoffering geloof ik. (Ik heb het wel over neuken, pijpen met vind ik niks).
Ik wist niet dat dit gebeurde.Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moord
Daarmee overgestapt naar virtueel omdat het veiliger is op dat vlak
Is een gevaarlijke sector bekijk nieuws hier rond als je het niet gelooft, worden er zelfs dikwijls vermoordIk wist niet dat dit gebeurde.
Ik geloof je.Is een gevaarlijke sector bekijk nieuws hier rond als je het niet gelooft, worden er zelfs dikwijls vermoord
Mr swtdisposition ik zou graag hebben dat je stopt met bij de negatieve berichten lachende emoticons te reageren dit is uitdagen en lachen met andermans leed daar kan ik niet tegen!
Hier enkele voorbeelden van moord op prostitueesIk geloof je.
Goed om te weten. Zithromax is azitromycine, maar helaas is het niet gegarandeerd effectief tegen gonorroe. Veel gonorroe-stammen zijn namelijk resistent tegen azitromycine. Zelfs als azitromycine werkzaam zou zijn, verschillen de doseringen aanzienlijk: voor chlamydia is de dosis 1000 mg, terwijl voor gonorroe 3000 mg nodig is.Ik heb de vorige keer voor de zekerheid meerdere verpakkingen Zythromax meegenomen. Werkt sowieso tegen Chlamydia en Gonnoroe.
Elke moord is er één teveel, maar dat het dikwijls gebeurt is wel wat overdreven.Is een gevaarlijke sector bekijk nieuws hier rond als je het niet gelooft, worden er zelfs dikwijls vermoord
Mr swtdisposition ik zou graag hebben dat je stopt met bij de negatieve berichten lachende emoticons te reageren dit is uitdagen en lachen met andermans leed daar kan ik niet tegen!
Ik bedoel dat het de job is waar meeste moorden gebeuren, prostituees en taxichauffeurs worden het vaakst vermoord van alle werknemers heb ik gelezenElke moord is er één teveel, maar dat het dikwijls gebeurt is wel wat overdreven.
Klopt.Waar heb je dat dan vandaan, ik kan het niet vinden?
In ieder geval is (in Nederland) meer dan de helft van de vermoorde vrouwen vermoord door de (ex)partner.
Is een aantal jaren geleden dat ik dat gelezen heb, ik denk op hln ofzo ik weet het niet meer maar heb het over diegenen die bepaalde jobs uitoefenenWaar heb je dat dan vandaan, ik kan het niet vinden?
In ieder geval is (in Nederland) meer dan de helft van de vermoorde vrouwen vermoord door de (ex)partner.
ALs je bv kijkt naar seriemoordenaars als jack the ripper, BTK etc. Worden prostituees vaak geviezeerd worden. Omdat er van uitgegaan wordt. Het is toch maar een prostituee daar kraait geen haan naar.Klopt.
Maar als we het specifiek hebben over mensen die worden vermoord tijdens het uitoefenen van hun werk, vind in het best plausibel dat prostituee en taxichauffeur relatief hoog scoren.
Ik heb zo'n lijst ook niet gevonden overigens hoor.