Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu, ja... ze zegt net dat ze gestopt is als DVP...Een label voor dames, die sekswerker zijn, dat ben jij toch?
Aan te vragen via pb aan @admin
Ik doe nog virtueel, ben ik dan nog steeds dvp?Nu, ja... ze zegt net dat ze gestopt is als DVP...
Een virtuele DVP!Ik doe nog virtueel, ben ik dan nog steeds dvp?
100% eensEen dame die zonder doet met veel mannen loopt een groot SOA risico waardoor er een grotere kans is dat ze met iets besmet is waardoor je zelf dus uiteindelijk toch een groter risico loopt, zeker als je haar onbeschermd beft (en zeg nou eerlijk een rubberen beflapje likken daar wordt helemaal niemand vrolijker van) of mocht onverhoopt je condoom toch een keer scheuren.
Zelf sla ik dames die nzc aanbieden resoluut over. Ik ben groot voorstander van altijd veilig.
Dat lees ik niet uit #12, maar wel uit #17.Nu, ja... ze zegt net dat ze gestopt is als DVP...
Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moordDat lees ik niet uit #12, maar wel uit #17.
Of je neemt een kantoorbaan.Ik ben gewoon moeten stoppen uit veiligheid veel te veel meegemaakt met deze job, onder andere 2x soa opgelopen door dat mensen mij pushten voor zonder condoom, laatste date nog werd klant kwaad en agressief omdat ik niet zonder condoom wou doen, zo kan ik het ook niet volhouden als er geen rekening wordt gehouden met mijn gezondheid en telkens over mijn grenzen wordt gegaan ben tal van keren opgelicht, bestolen afgeslagen geweest enz zelfs met een wapen bedreigd geweest door een gestoorde klant die nog maar juist uit gevang kwam voor poging tot moord
Daarmee overgestapt naar virtueel omdat het veiliger is op dat vlak
De dames die ik tot op heden bezocht heb deden het ook allemaal met, maar -net zoals je schrijft- het werkt niet prettig, je voelt toch een stuk minder.. Ik ga altijd naar een dame die intiem met cd aanbiedt, maar met cd werkt voor mij niet prettig.
Dit mag ik niet doen aangezien ik invalide ben en dus alleen via zulke wegen kan bijverdienen, helaasOf je neemt een kantoorbaan.
Dit werk is niks voor jou.