Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iedere 6 maanden testen? Wat nu als je besmet wordt direct nadat je hebt getest? Dat geldt ook voor de dvp. Dan besmet ze dus gedurende de tijd dat ze niet test alle klanten.

Gewoon niet doen!

6 maanden is het minimum voor je eigen gezondheid, als je zonder rubber dvp's neukt. Want als je te lang rondloopt met chlamydia, gonorroe of syfilis dan kunnen er nare consequenties eraan zitten.
 
6 maanden is het minimum voor je eigen gezondheid, als je zonder rubber dvp's neukt. Want als je te lang rondloopt met chlamydia, gonorroe of syfilis dan kunnen er nare consequenties eraan zitten.
Zeg dat maar eens tegen al die klanten dat smeken en alles proberen om te overtuigen zonder te doen, zelfs toen ik positief was op chlamydia en eerlijk over was wouden ze nog per se zonder condoom, denk dat ze zo een fetisj hebben van soa's oplopen
 
Ik blijf dat gevaarlijk vinden dat er zoveel sekswerkers het zonder doen, heb in het verleden zelf 2x soa opgelopen ook al deed ik zelden zonder, wat moet dat dan wel niet zijn bij diegenen die het elke dag zonder doen met een hoop mensen? Dan krijg je gegarandeerd een hoop ziektes, daarmee is niet slim ook niet van al die hoerenlopers altijd maar aandringen voor zonder condoom en er meer voor willen betalen, allemaal voor meer kans op ziektes, ze zitten letterlijk te smeken achter ziektes! Bij de meeste hoerenlopers zit het verstand helaas vanonder he
Ik ken een paar meiden die iedere dag door een klant of 10 zonder laten neuken en voor zover ik weet hebben ze nooit wat.
Ik snap het ook niet hoor 🤔
Procentueel zou je 1x per week dan wel een soa moeten hebben lijkt mij.
 
Ik ken een paar meiden die iedere dag door een klant of 10 zonder laten neuken en voor zover ik weet hebben ze nooit wat.
Ik snap het ook niet hoor 🤔
Procentueel zou je 1x per week dan wel een soa moeten hebben lijkt mij.
Sja en toch 2x prijs gehad na het een paar keer zonder te doen, 1 zonder met de verkeerde en je hebt al prijs, daarmee dat je er best geen risico in kan nemen
 
Ik helaas ook 2x inderdaad.
Misschien dat veel meiden geen directe klachten hebben en dus gewoon doorgaan zonder het te weten.
De genoemde percentages is in het geval iemand een soa heeft. In dat geval geeft ze in 28% van de keren dat ze sex heeft de soa door. Bij mannen is dat 45%. Het is dus niet zo dat je 28% kans op een soa hebt bij iemand die geen soa heeft. De kans dat een dvp een soa op loopt bij onveilige sex is natuurlijk vele malen hoger dan iemand anders. Ik ken niemand die 10 x per dag onveilige sex heeft en geen dvp is
 
Terug
Bovenaan Onderaan