- 1.468
- 30/06/21
- 3.454
Ik lees best veel aanamens en onjuiste veronderstellingen.
Een optie is om alleen af te spreken met dames die zelf ook weinig klanten hebben. Die zijn vaak wel wat duurder. #keuzes
Er zijn veel vrouwen (en sekswerkers) die geen vorm van anticonceptie gebruiken. Het gebruik van de pil is niet meer zo populair, hoewel het wel een effectieve methode is, en niet iedereen wil een spiraal. Er zijn ook vrouwen die onbeschermde seks aanbieden zonder anticonceptie te gebruiken. Ze denken soms dat wassen bescherming biedt of hebben ideeën dat ze toch niet zwanger kunnen worden. Gebrek aan kennis of psychische problemen spelen soms ook een rol.
Een vagina blijft inderdaad vaak nog wel een langere tijd was sperma lekken. Je kunt denken dat het lekkere zoete vaginale afscheiding is, maar de kans is ook aanwezig dat je het sperma van je voorganger aan het oplikken bent. Hoewel het misschien geen fris idee is, krijg je er niet echt een soa van.Als je klaarkomt in een vagina, dan blijft de vrouw de hele dag door nog wel wat sperma lekken. Het lukt niet om alles eruit te wassen. Voor veel mannen die mc willen, is het geen fris idee om het sperma van de voorganger aan je condoom te hebben.
Een optie is om alleen af te spreken met dames die zelf ook weinig klanten hebben. Die zijn vaak wel wat duurder. #keuzes
De kans dat een condoom stuk gaat is heel erg klein als je een beetje zorgvuldig bent. Een goede maat en elke 15 minuten even een nieuwe. Het is geen reden om dames die bare aanbieden te mijden. Een condoom biedt uitstekende bescherming tegen soa's.Daarnaast is er altijd de kans dat er een ongelukje met het condoom gebeurd, je loopt dan veel meer risico op een soa bij een nzc dvp.
Het sperma zit niet samengepakt in een hoekje te wachten, maar zal door de gehele vagina aanwezig zijn. Een kleine penis beschermt niet tegen het tegenkomen van resten van je voorganger.Ik denk ook als je (extra) groot geschapen bent je nog dieper in de vagina gaat en er nog meer kans is dat je sperma resten zult treffen op je eigen pik van de voorganger(s).
Ze zullen de vulva wel wassen, maar de vagina meestal niet. Dat is ook niet gezond voor de vagina.Ik zou nooit een dvp neuken zonder condoom , maar ik mag aannemen dat een dvp die zichzelf respecteert zich toch uitvoerig wast na een klant
Ook in de praktijk kan het voldoende zijn om een vrouw zwanger te maken.Door een dvp bare te neuken en in haar klaar te komen, in theorie is het voldoende om een vrouw zwanger te maken. Laat ons hopen dat alle dvp die het toestaan genoeg verstand hebben om zich hier tegen te beschermen. Spiraaltje, de pil, sterilisatie, ...
Er zijn veel vrouwen (en sekswerkers) die geen vorm van anticonceptie gebruiken. Het gebruik van de pil is niet meer zo populair, hoewel het wel een effectieve methode is, en niet iedereen wil een spiraal. Er zijn ook vrouwen die onbeschermde seks aanbieden zonder anticonceptie te gebruiken. Ze denken soms dat wassen bescherming biedt of hebben ideeën dat ze toch niet zwanger kunnen worden. Gebrek aan kennis of psychische problemen spelen soms ook een rol.
Laatst bewerkt: