Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelemaal mee eens, maar soms kunnen ze wat onder de leden hebben zonder dat ze het zelf weet. Bijvoorbeeld 3 voorgangers terug met een soa bare heeft geneukt.Iedere dame moet het zelf weten of ze bare aanbieden of niet.
Ik ben dan wel van mening dat beide eerlijk moeten zijn of ze soa's hebben of niet.
Maar dat blijft een lastige kwestie als iemand zich niet laat testen maar wel zegt niets te hebben
Zal je nog versteld van staan hoeveel dames het gewoon zonder condoom doen. Ik ben zelf nog dit jaar bij een dame geweest die het aanbood...was €50,- extra. Geen gebruik van gemaakt, want vind het risico te grootIk heb ook een sterk vermoeden dat er hier forum leden melden ik hè bare gedaan bij een bepaalde dame , maar heb echt mijn twijfels of dat allemaal wel waar is , waarom zou een dame dit doen als ze besmet kan raken , ik weet dat er sommige zijn die het toch doen voor extra €€ , maar is het dat wel allemaal dit waard ?
Dan is het altijd de keuze of je het doet of niet , maar ik zeg dat er velen zijn die het hier zeggen dat ze bare zijn gegaan en dat het niet waar is wat ze zeggen. Soms zijn de dames met wat ze vermelden ook niet gelukkig !Zal je nog versteld van staan hoeveel dames het gewoon zonder condoom doen. Ik ben zelf nog dit jaar bij een dame geweest die het aanbood...was €50,- extra. Geen gebruik van gemaakt, want vind het risico te groot
Ja, dat is wat anders, maar ik verwacht dat in het heetst van de strijd de genotsknots nog weleens onbeschermd het liefdesgrotje in floept en dan achteraf maar weer afvragen waar het verstand was geblevenDan is het altijd de keuze of je het doet of niet , maar ik zeg dat er velen zijn die het hier zeggen dat ze bare zijn gegaan en dat het niet waar is wat ze zeggen. Soms zijn de dames met wat ze vermelden ook niet gelukkig !
Ik heb ook een sterk vermoeden dat er hier forum leden melden ik hè bare gedaan bij een bepaalde dame , maar heb echt mijn twijfels of dat allemaal wel waar is , waarom zou een dame dit doen als ze besmet kan raken , ik weet dat er sommige zijn die het toch doen voor extra €€ , maar is het dat wel allemaal dit waard ?
Met jouw intuïtie kun je een gouden carrière in de medische wetenschap beginnen. Een soort Octopus Paul, maar dan van soa's.Het risico is er altijd maar ik ging af op mijn intuitie.
Zit in dezelfde hoek als 'Ik heb een nonkel die al 40 jaar rookt... en nog nooit!'Met jouw intuïtie kun je een gouden carrière in de medische wetenschap beginnen. Een soort Octopus Paul, maar dan van soa's.
Ok, zonder gekheid, ik zal geen preek afsteken. Maar mijn keuze zou dit niet zijn.
Uiteraard iedereen IN zijn waarde laten maar IN een volgepompt kutje erna neuken is toch voor mij een no-go dus per definitie diskwalificatie voor alle dames die NZC aanbiedenik wel, ik heb bijna 20jaar dvp's bezocht en alleen nzc toegepast.
Regelmatig een test laten uitvoeren (minstens 2x/jaar) en NOOIT besmet geweest met een soa. Het risico is er altijd maar ik ging af op mijn intuitie.
Soms direct terug naar buiten gegaan als dame me niet beviel.
Laat iedereen vrij in zijn handelingen en als jullie nzc niet willen toepassen , ik heb evenveel respect hiervoor maar gebruik een condoom dan want de dames zijn hierdoor niet slechter.
Maar voor ik nu op mijn donder ga krijgen, ik ben nu al een jaartje samen met iemand en ik doe deze hobby (wandelen) momenteel niet meer.
Zal je nog versteld van staan hoeveel dames het gewoon zonder condoom doen. Ik ben zelf nog dit jaar bij een dame geweest die het aanbood...was €50,- extra. Geen gebruik van gemaakt, want vind het risico te groot
Heel verstandig€50 is toch veel te weinig voor de risico's? Als ik die dame was zou ik er 500 euro extra voor vragen en vooraf aftikken!!
€50 voor pzc kan ik mij nog indenken, maar nzc moet men veel hoger inzetten ( ben je ook zo genezen v al die mannen die dat willen ).
Kost je 250 euro per minuut of 100 per minuut als hij het 5 minuten kan uithouden.
Dan is de condoom fobie zo genezen hoor! En mocht iemand toch zo gek zijn.. kan je mooi ff pauze nemen, want je hebt 500 euro extra in je zak
Niet dat zoiets bij mij een optie zal zijn hoor, want die 500 euro is mijn gezondheid en mijn relatie niet waard
€50 is toch veel te weinig voor de risico's? Als ik die dame was zou ik er 500 euro extra voor vragen en vooraf aftikken!!
€50 voor pzc kan ik mij nog indenken, maar nzc moet men veel hoger inzetten ( ben je ook zo genezen v al die mannen die dat willen ).
Kost je 250 euro per minuut of 100 per minuut als hij het 5 minuten kan uithouden.
Dan is de condoom fobie zo genezen hoor! En mocht iemand toch zo gek zijn.. kan je mooi ff pauze nemen, want je hebt 500 euro extra in je zak
Niet dat zoiets bij mij een optie zal zijn hoor, want die 500 euro is mijn gezondheid en mijn relatie niet waard
Het enigste echte gevaar is neuken zonder, voor de rest nadenken, voelt het niet goed dan niet gaan. Ben in 25 jaar 1 keer bedonderd door vooraf de huur alvast voor een deel voor te schieten die ze moest afdragen om niet uit huis gezet te worden. Beginnersfout noem het maar. Verder vaak 20 jaar oudere en 30 kilo zwaarder tegen gekomen maar die filter je er na een beetje ervaring zo uit (geen zuid A)Ik zie het probleem ook niet zo.
Las op het Leidatopic een vraag wanneer ze er weer was. Ben jaren geleden aantal keren bij haar geweest. Waren hele goeie dates, ze had er ook zin in. Afgezien dat ze niet de jongste en knapste was en is was het erg geil. Alles was zonder condoom. Verstandig? Misschien niet. Idem bij een andere populaire dame Isabel die blijkbaar een wachtrij heeft.
Over de shemales zal ik het maar niet hebben 99% doet bare en de populaire hebben het druk.
Maar ik lees ook dat heren bedreigd worden via whatsapp, bedonderd worden, betalen voor een uur en na een kwartier weet buiten staan, vage figuren bij thuisontvangst en ga maar even door. Het hele hoerenlopen zit vol risico's.
Het is maar net welke je wel en niet wil lopen. Als ik het allemaal goed lees is het beste om naar een bordeel te gaan.
Veel onoverzichtelijker. Als je niet zonder condoom wilt dat dat vinkje niet aanklikken.ik wou dat je bij de filters op kinky en sexjobs aan kon vinken wat je NIET wilt. NZC kan ik dan altijd vermijden
Zo werkt het niet. Mogelijkheden niet aanklikken betekent alleen dat er niet op gezocht wordt. Niet dat ze uitgesloten worden van je zoekresultaten.Veel onoverzichtelijker. Als je niet zonder condoom wilt dat dat vinkje niet aanklikken.
Klik alleen aan wat je wel wilt net zo makkelijk toch?
Je kan altijd in het eerste contact met de dame bespreken dat je met condoom wilt toch?Zo werkt het niet. Mogelijkheden niet aanklikken betekent alleen dat er niet op gezocht wordt. Niet dat ze uitgesloten worden van je zoekresultaten.