Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er nog veel meer die het wel aanbieden maar niet in hun advertentie zetten. Dat is dan nog meer oppassen.
Ook regelmatig voorkomend is dat bij een vaste dame, dus een dame waar je zeer regelmatig komt en er een soort vertrouwensband ontstaan is, na een tijdje het condoom ook weggelaten wordt. Al dan niet met intiem klaarkomen.
 
Er zullen wel verschillende factoren zijn.

Sommigen uit onwetendheid of onjuiste kennis: bvb veel chinese dames die geloven dat je door je vagina na de daad te wassen met zeep je geen soa kan krijgen. Worden waarschijnlijk ook op dat vlak dom gehouden door hun pooiers.

Ook al gehoord van amateur dames dat ze een condoom niet leuk vinden of er ontsteking van zouden krijgen.

En het grootste deel zal het gewoon doen voor het extra geld.

Persoonlijk vind ik het toch prettiger als ik zeker weet dat een dvp nooit bare gaat met klanten, dvps waarvan ik weet dat ze bare gaan laat ik links liggen.
Soa's blijven een groot risico en er lijkt me niets prettig aan om die op te lopen.
 
Ik merk het ook soms op. Ik doe er niet aan mee. Enerzijds soa's en anderzijds wil ook geen DVP zwanger maken.
Er doen ook veel DVP's CIM. De kand op soa' 's is even groot denk ik.
Denk je nu echt dat je een dvp zwanger kunt maken? Die gebruikt echt wel andere voorbehoedsmiddelen dan een condoom. Het condoom is tegen een soa, maar soa's zijn een flinke inhaalslag aan het maken rondom Amsterdam. Gewoon niet doen.
 
Ook al gehoord van amateur dames dat ze een condoom niet leuk vinden of er ontsteking van zouden krijgen.

Persoonlijk heb ik hier heel lang mee gestruggeld. Ik kreeg veel meer infecties en problemen met condooms dan zonder. Dus ik heb het toen vaak zonder gedaan (eerste 2,5/3 jaar)

Uiteindelijk heb ik een merk gevonden dat voor mij wel uitstekend werkte en ben toen daarop overgegaan (laatste 2,5/3 jaar)

Ken meer dames die daar ook mee geworsteld hebben. Uiteindelijk vind je wel wat maar kost soms een hoop tijd/geld 😅
Denk je nu echt dat je een dvp zwanger kunt maken? Die gebruikt echt wel andere voorbehoedsmiddelen dan een condoom.
Roep maar niet te hard wsnt dit is echt absoluut niet zo 😂

Helaas genoeg dames die geen of niet goed gebruik maken van andere middelen. Ik kwam er bijv na 6 weken pas achter dat mijn spiraal stuk was en dus niet meer werkte. Ook dat is een risico
Er doen ook veel DVP's CIM. De kand op soa' 's is even groot denk ik.
Daar heb ik nog nooit wat van gehad in 5/6 jaar 😅
Er doen ook veel DVP's CIM. De kand op soa' 's is even groot denk ik.
Daar heb ik nog nooit wat van gehad in 5/6 jaar 😅
 
Denk je nu echt dat je een dvp zwanger kunt maken? Die gebruikt echt wel andere voorbehoedsmiddelen dan een condoom. Het condoom is tegen een soa, maar soa's zijn een flinke inhaalslag aan het maken rondom Amsterdam. Gewoon niet doen.
de jongere generatie is toch niet meer zo happig om anticonceptie te nemen die rommelt met hun hormonen.

Ik ken jongere dvps die geen pil of spiraal nemen en die hun enige anticonceptie het condoom is.
 
Ook al gehoord van amateur dames dat ze een condoom niet leuk vinden of er ontsteking van zouden krijgen.
Ja, helaas hoor ik dit soms ook. Dat vrouwen denken dat je kanker kan krijgen ofzo van condooms. Zoals de mythe dat deodorant borstkanker kan veroorzaken. Het is ongelofelijk lastig om tegen zulke domheid in te gaan.
De angst voor HIV is volledig weg.
En toch zijn er elk jaar vrouwen die hiv oplopen.
Er doen ook veel DVP's CIM. De kand op soa' 's is even groot denk ik.
Nee, de kans is veel kleiner. Voor hiv is het geen praktisch risico. Gonorroe is grootste risico.
Denk je nu echt dat je een dvp zwanger kunt maken? Die gebruikt echt wel andere voorbehoedsmiddelen dan een condoom.
Nee, er zijn veel sekswerkers die geen anticonceptie gebruiken. De populariteit van hormonale anticonceptie is afgenomen onder vrouwen en ook onder sekswerkers, ondanks de uitstekende effectiviteit. Voor sommige vrouwen zijn de bijwerkingen niet langer acceptabel. Op zich is dat geen probleem als je consequent een condoom gebruikt, zoals de meeste vrouwen wel doen. Er zijn echter ook dames die onbeschermde seks aanbieden en geen anticonceptie gebruiken. Zij denken soms dat spoelen effectief is of hebben andere misvattingen. Factoren zoals een laag opleidingsniveau, lage sociaal-economische status, of een buitenlandse achtergrond kunnen hierbij een rol spelen. Sommige vrouwen raken zwanger en kiezen (opnieuw) voor een abortus, terwijl anderen besluiten om het kind te houden.
 
Kijk het concurentie forum uit België en keer. Volgens mij is dat forum veel actiever dan dit forum, puur gebaseerd op bare seks…..

Sinds PREP is niemand meer bang voor HIV en van een SOA ga je niet dood.

De dames werken uiteraard puur voor t geld dus als zo'n smeerlap het dubbele wilt betalen en de kans op HIV nihil is, dan waarom niet?

Ik vind het echt een smerig idee dat je misschien wel ligt te roeren in een ander zn kwakkie dus ik heb ook nooit eentje bezocht die het aanbood.
 
Ja, helaas hoor ik dit soms ook. Dat vrouwen denken dat je kanker kan krijgen ofzo van condooms. Zoals de mythe dat deodorant borstkanker kan veroorzaken. Het is ongelofelijk lastig om tegen zulke domheid in te gaan.

En toch zijn er elk jaar vrouwen die hiv oplopen.

Nee, de kans is veel kleiner. Voor hiv is het geen praktisch risico. Gonorroe is grootste risico.

Nee, er zijn veel sekswerkers die geen anticonceptie
Alweer wijze woorden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan