Je weet zo weinig af van een dvp. Ik ben al bare klaargekomen in een dvp. Speciaal gevoel. Veilig? Nee. Het was sterker dan mezelf. De dames waarmee ik het deed waren mooi en verzorgde dvp die hun grondig spoelde voor en na de date. Dus dat gaf vertrouwen. De vraag die ik me nu stelde, stel dat een dvp jou zegt, ik ben zwanger en ik denk dat het van jou is. Dan kom ik terug aan het begin van mijn woorden. Je weet zo weinig af van een dvp. Zeker als het om een buitenlandse dvp gaat. Ik denk bezoek je een dvp in een club of in een raambuurt dan is er na de date normaal gezien geen contact meer. Bezoek je een privé dame met veel telefoon verkeer voorafgaande aan de date en bezoek je haar meerdere keren, en ze zoiets zou zeggen, ik ben zwanger van jou. Ik heb alleen met jou bare gedaan, dus het moet van jou zijn. Tja. De dames ik bare geneukt heb waren gelukkig in een club. Bij 1 ervan had ik gezegd dat ik slecht sperma had en ze niet bang moest zijn. Ze moest is goed lachen. Gouden regel, hoe lief en exclusief een dvp ook tegen jou is, van jij bent de enige dit en dat, ik zou er weinig van geloven. Net deze wijsheid zet mij er wel toe aan om in de toekomst als ik nog eens voor de keuze kom om bare te doen, er goed over na te denken. Soms is het voorspel zo liefdevol en oprecht en dan weet je er gaat een condoom over en dan ga je verder, maar als een dvp zegt, neuk me maar schat en er is nog geen rubbertje om, tja, je hebt haar gekust, ze heeft je zonder gepijpt, je hebt haar misschien al gebeft en haar kutje smaakte heerlijk, en knuffelen was heerlijk, de dvp is zo heet en ze zegt neuk me maar. Tja, dan is het vlees zwak. Maar toch opletten. Wees waakzaam. En kinderen komen niet van de bloemkolen. Door een dvp bare te neuken en in haar klaar te komen, in theorie is het voldoende om een vrouw zwanger te maken. Laat ons hopen dat alle dvp die het toestaan genoeg verstand hebben om zich hier tegen te beschermen. Spiraaltje, de pil, sterilisatie, ... . Ik denk er kan niet veel van komen van een kind dat is verwekt tussen klant en dvp en zeker niet als beiden heel weinig van elkaar afweten. Maar mocht een dvp zwanger zijn, dan vind ik abortus een vorm van moord.