Ik weet dat der kerels zijn die er echt op kicken, die willen het liefst soppen in het kwakje van hun voorganger. Dat vinden ze schitterend. Zelf vind ik dat te dol en bloedje, bloedjelink. En over mezelf: natuurlijk wil ik alles netjes en veilig doen, maar in the heat of the moment gaat het (soms) wel is mis, hmmmmmm. Komt nog bij dat ik condooms gewoon heel onprettig vind.
Mijn eerste bare ervaring bij dvp in een bekende Chinese massagesalon was heerlijk, maar achteraf ben ik daar lelijk van geschrokken. Ze vroeg: met of zonder? Ik was toen zo geil dat ik zei: doe maar zonder. Later zei ik wel dat ze heel erg op moest passen daarvoor. Ze zei toen dat klanten alleen maar HJ wilden en dat ze dit nooit deed. Ik voelde me toen zooooo bevoorrecht. ?Na de tweede keer lees ik op een bekend Belgisch forum dat dat vrouwtje en haar collegaatje zich door ie-der-een laten doorsmeren, echt Jan en Alleman! ? Ik heb me toen laten testen, gelukkig clean, maar ik ben daar nooit meer terug geweest.
Ik wil snoepreisjes gaan maken naar Marokko en Azië. In Marokko schijnt het met HIV nog wel mee te vallen, maar in Azië is bare volgens mij echt een deadwish.