Ze werken zelfstandig. Indien eentje niet naar behoren opbrengt op een bepaalde locatie, worden ze verhuisd naar een ander adres.
Ik denk dat dit voor alle dvp van het circus geldt , als een dvp net in Tilburg zit , en vraag hoe lang ze er zijn , om het een en ander in te plannen, krijg ik meestal als antwoord , "ik weet het niet" hoe lang ik blijf. Dus als de dame de eerste dagen flink wat opbrengt , en dit zakt naar een paar dagen in , is de volgende stad weer in beeld, blijven de opbrengsten op een goed nivo blijft de dame op de plaats, totdat de opbrengsten zakken, en dan weer naar een andere stad met als tekst, " Hot and new in you town " Dame heeft hier niets in te brengen volgens mij, zit wel een organisatie achter om de dames telkens te verplaatsen van hot naar her.
We worden maar een beetje voor de gek gehouden, en we slikken het allemaal.
Die panden moeten toch ook betaald worden (huurgeld) dus ergens zullen deze dames mee moeten betalen, vermoed ik.
Ik was in korte tijd 3x bij een dame geweest, en eerlijkheid halve moet ik bekennen dat ik de derde keer wat aan de prijs aan het trekken was, dit lukte uiteindelijk wel. Maar tijdens het bezoek kregen we het hierover dat ze dat eigenlijk nooit doet, maar omdat ze me kende en wist hoe ik eruit zag en hoe ik me gedraag, en wat ze kon verwachte ze er wel in mee wilde gaan. Uiteindelijk kwam er een opsomming van wat ze allemaal moest betalen aan de "landlord " en dit begon met €100 voor de kamer p/d, blikje bier/frisdrank € 2,50 een zuivere handdoek € 5,00 , 1x wassen van beddengoed en/of eigenkleding €15,00, en condooms moesten ook betaald worden, "i must pay for condooms bby boy" I must pay for everthing here in the house !
Tja , ik kan me dan wel voorstellen dat de verhuurder de lachende derde is, en er voor de dame in kwestie er onder de streep, als de vaste bijdrage ook af is geven er niet zoveel overblijft als wij denken. Daarom bespreek ik evt extra's altijd op de kamer onder 4 ogen met de dame, dan denk ik dat het ook bij de dame blijft, of het moet zijn dat er zoveel angst onder de dames is, dat dit ook aan de secretaris wordt af gedragen.
We weten het niet, en we horen zo af en toe wat van de dames als ze ergens over gefrustreerd zijn. Een enkeling laat dan soms het doek vallen.