Nog ééntje, omdat ik er naar aanleiding van dit topic steeds aan moet terugdenken: mijn eerste ervaring met een 'gangbang'.
Het vond lang geleden plaats. Ik volgde de Gangbang pagina op SJ al tijden omdat het me ontzettend geil leek om mee te maken, maar ik vond het ook echt ontzettend spannend.
Op een gegeven moment was er een GB in de Utrechtse binnenstad, op misschien vijf minuten van waar ik toen woonde, én voor een faire prijs, én met een blondine die er toen volgens mij wel meer in deze buurt deed. Dus ik regelde dat ik die dag thuis kon werken, had de dame gezegd dat ik zeer waarschijnlijk zou komen maar niet 100% zeker was omdat ik mezelf de ruimte wilde gunnen eventueel niet te gaan als ik het toch niet zou durven.
Het duurde volgens mij een uurtje, ergens in de ochtend, laten we zeggen van 10 tot 11. Vanaf half tien zat ik bloednerveus naar de klok te kijken en elke minuut werd het spannender en geiler. Helaas merkte ik dat ik me bevroren voelde. Het werd kwart voor tien, vijf voor tien, tien uur, kwart over tien. Het was dichtbij, dus ik kon er elk gewenst moment vijf minuten later zijn, maar ik bleef bevroren en dacht een tijdje dat ik niet zou gaan. Te veel koudwatervrees. Volgens mij trok ik rond half elf dan toch mijn jas aan en keek voor de zeshonderdste keer of ik het juiste bedrag in mijn portemonnee had, en dat had ik. Na nog vijf minuten aarzelen gaf ik mijzelf een spreekwoordelijke klap in mijn gezicht en stapte ik met een brok in mijn keel op de fiets, ging naar de locatie, stapte af en liep naar binnen.
Eenmaal op de kamer aangekomen (die volgens mij bedoeld was voor een gezin of groep vrienden om te huren, waren stuk of drie-vijf bedden, weet 't niet exact meer, maar meer dan twee) waren er nog vier mensen, de blondine, twee heren die zich zo'n beetje aan het aankleden waren en nog een compleet naakte man die een beetje aan de dame zat te friemelen. Ik trok na een hele korte babbel zenuwachtig mn kleren uit en kwam dichterbij de blondine en de man.
De man zei nog wel een ronde te willen, dus de blondine begon hem gulzig te pijpen terwijl zij met haar benen mijn kant op bewoog en ze licht spreidde. Terwijl ze de man pijpte en mij af en toe een beetje aftrok vingerde ik haar steeds sneller tot zij uiteindelijk squirtend klaarkwam. De man kwam rond ongeveer dat moment heerlijk in haar mond klaar en ik stond van geilheid op ontploffen. Toen hij leeg was keek ze gulzig mijn kant op en nam mijn kei- en keiharde lul in haar mond. Terwijl de man zich aankleedde verdeelde ik mijn aandacht tussen trots kijken naar de deels door mij veroorzaakte natte squirtplekken op het dekbedovertrek enerzijds en anderzijds het heerlijke gevoel van langzaam klaargezogen te worden op een locatie waar een heuse gangbang had plaatsgevonden,
in mijn aanwezigheid. Het duurde uiteraard niet heel lang voor ik in haar mond ontplofte.
Daarna was er nog een kort maar gezellig gesprek tussen de ondertussen aangeklede man, de blondine en mij.
Het zou jaren duren voor ik weer naar een gangbang ging, maar de kop was er in ieder geval af, en ik had er een ervaring bij die ik nooit meer zal vergeten en waar ik tot op de dag van vandaag bloedgeil van wordt