Wat ik nooit meer vergeet is een date van lang geleden, nog voor het daten via het internet verloopt. Via de Flirt, het rode boekje voor de seksliefhebber, kwam ik in contact met een koppel die een man zochten voor een vrouwgericht trio. De bijgevoegde foto sprak me wel aan en dus nam ik contact met hen op. Een tijdje later hadden we dan een afspraak.
Opgepoetst en wel stond ik op het afgesproken uur bij hen aan de deur. Het was een aantrekkelijke dame, beter dan op de foto in de Flirt, en de ontvangst was zeer aangenaam. Ze hadden me verteld dat de ontvangst rustig en zonder tijdsdruk zou verlopen. Eerst rustig kennismaken en de rest zou dan wel loslopen. En zo gebeurde het ook. Tijdens een gezellige babbel in hun salon kwam iets ter sprake waardoor we tot de vaststelling kwamen dat we elkaar ooit eerder al ergens ontmoet hadden. Maar daar kan ik om ieders privacy niks over vertellen. Maar dat was wel een ontspannende factor bij het begin van de date, en zo vlotte het gesprek plots veel beter.
En zo kwam langzaamaan het moment om iets meer in intiemere sfeer te raken. Eerst nog wat teasen, voelen en zoenen in de salon waarna we naar de slaapkamer trokken. Een grote mooi ingerichte kamer met een heel groot bed. Een op en top intieme sfeer. De kleren gingen allemaal uit, en na een passage door de badkamer belandden we op het grote bed waar het spel dan echt begon. Het was lekker geil spelen met die vrouw, maar van een echt trio was nog geen sprake. De man bleef er vrij passief bijliggen en keek vooral toe hoe zijn vrouw en ik lekker geil met elkaar aan het spelen waren. Na een eerste rondje eerst even wat pauzeren waarbij de man de kamer verliet. "Hij gaat zeker even een sigaretje roken" zie de vrouw. Intussen bleven wij beiden gezellig in dat supergrote bed liggen en nog wat genieten van elkaar. En toen we klaar waren voor een tweede rondje was de man nog niet terug, maar zonder hem ging het ook. Vreemd, want er was toch gevraagd voor een man voor een trio. Ik heb die avond ondervonden wat de betekenis was van "geen tijdsdruk". Ik was uur en tijd vergeten, en dacht eraan om dan maar eens op te stappen, je mag tenslotte niet te hard van de mensen hun gastvrijheid genieten. Maar de vrouw benadrukte dat ik zeker nog niet moest gaan, en gerust nog wat mocht blijven en genieten. En haar man, die is wel nog een keertje of twee even naar ons komen kijken. Maar verder dan even kort kijken en zijn vrouw een zoentje geven was er niet bij. Uiteindelijk is het erop uitgedraaid dat ik daar de nacht heb doorgebracht waar bij de vrouw me nog meermaals verwent heeft. En ja, ik heb naar eigen vermogen ook mijn bijdrage naar haar gegeven. 's Anderendaags had haar man een zeer verzorgd ontbijt verzorgd. Ik wist niet meer wat me daar eigenlijk te beurt viel. Alleen maar omdat we mekaar eerder al eens ontmoet hadden? Blijkbaar hadden ze toch wel doorgekregen dat ik heel die situatie eigenlijk niet zo goed begreep. En zo kwam het uiteindelijk tot het verlossende antwoord, de man had een zwaar ongeval en ziekte gehad waardoor hij grotendeels impotent geraakt was. Maar hij wilde zijn vrouw natuurlijk de geneugten des levens niet ontzeggen. En zo waren ze ertoe gekomen om te adverteren voor dat trio om zijn vrouw toch nog dat plezier te gunnen. Tijdens het eerste deel van het spel had hij gezien dat het allemaal goed zat en daarom liet hij ons verder rustig onze gangen gaan. Af en toe was hij wel eens komen kijken en zag dat het allemaal goed was en gerustgesteld dat ook zijn vrouw genoot van de date. Daarom liet hij ons rustig begaan.
Na het ontbijt hebben we nog even nagepraat en heb ik hen zeer hartelijk bedankt voor de heerlijke ontvangst, de aangename en supergeile avond en nacht met de vrouw. En het was niet ik die moest danken voor de date zeiden ze, maar zij moesten mij danken omdat ik de vrouw een heerlijke avond en nacht bezorgd had vol met lekkere sex. Vraag was alleen maar wie wie het best verwent had. Ik heb wel mijn best gedaan maar vond dat zij mij toch meer gegeven had dan ik haar. In ieder geval waren we beiden zeer voldaan van deze heerlijke date. Toen ik het afgesproken bedrag voor de date wilde betalen wilden ze dat niet aannemen. Dit vond ik wel een heel ongemakkelijke situatie maar ze wolden geen centen aannemen. Met nog een dikke zoen en een stevige handdruk ben ik dan weer huiswaarts gekeerd, maar niet nadat ik nog even een mooie ruiker bloemen gaan kopen was en die afgeven aan dit ongelooflijk sympathiek stel.
Er zijn later nog een paar herhalingen gekomen, maar uiteindelijk is het contact toch verwaterd en stilgevallen. Het overnachten is maar eenmalig geweest. Het was ook bijna aan de andere kant van het land en dus ver te rijden. Zeker als er 's anderendaags gewerkt moest worden.