Ooit op een schrale grijze regenachtige dag aan het ijsberen in de Geleen. Het gevoel dat je maar blijft lopen.. centimeter van je schoenen versleten maar toch nog geen actie.
Na een tijdje dacht ik maar even een biertje te gaan doen en dan richting huis. Op dat moment werd er geklopt op het raam, het raampje ging open en ik werd geroepen door een Roemeense dame. ' Hey you' come baby just talk..
Ik knikte en lachte van nee ik ga, maar de dame hield vol en ik dacht Aah joh een praatje maken why not...
Ze zei met lekker Roemeens engels ' I have client now inside he like to watch do u want to come you don't pay ' ik was met mijn mond vol tanden.. en uhhh ik zei oke let see first.
Afin de peeskamer in gekomen zag ik een man vastgebonden aan de muur die wilde graag effe kijken. ' de dame zei : inwas hunting for him but he was hard to get but he is here now ' haha , Het was een tikkeltje akward maar ook geil zeg.. eerst effe goed laten pijpen en daarna kwam zij cowgirl op mij zitten. Je begrijpt dat het niet lang duurde voordat het gedaan was. Al met al leuke ervaring, wie weet in de toekomst nog eens.