Beste mede wandelaars,
Loop al aardig wat jaren rond en struin ook regelmatig deze site af en vroeger de voorganger vaak bezocht.
Na het lezen van enkele leuke herinneringen moest ik met een glimlach terugdenken aan het volgende;
Het was koud, herfst en begin van de avond en ik reed naar huis na een avond bij vrienden te hebben doorgebracht. Stiekem naar de Wallen gereden en rondje gelopen.
Wat oogcontact gemaakt met een Braziliaanse die werkte in een zijstraat.
Heerlijk half uurtje gehad, maar er hing een bepaalde spanning tussen ons die zij ook voelde waardoor het afscheid wat anders liep; Bij de deur begonnen wij te tongen en leken wel verliefd. Gordijntje weer dicht gedaan en, heel stom, zonder condoom, geneukt tegen de deur aan.
Nummers uitgewisseld en ik dacht "ach, we zien het wel".
Ze bleef maar appen en hebben toen bij haar thuis afgesproken.
Ze woonde boven een raam, schuin tegenover Old Sailor.
Stond als een zenuwachtige jongen voor het raam te wachten met een bos bloemen en een flesje wijn. Mede wandelaars leken wel medelijden met mij te hebben..
Gelukkig was ze er ze kuste en omhelsde mij alsof wij al jaren een relatie hadden. Andere Dvp moest haar raam opendoen om mij binnen te laten.
Helemaal bovenin, boven alle leeskamers, had ze haar appartement.
Ben er meerdere keren geweest en op een bepaald moment herkende de (verschillende) DVPs mij die die dag achter "haar" voordeur zaten en opende de deur/raam al..
Vond het altijd een mooi moment als ik dan samen met haar naar buiten ging en mensen keken wat verbaasd als wij hand in hand de straat uitliepen en tegen de DVP zeiden "tot zo".
Was er op een gegeven moment zo vaak dat ik er bleef slapen en ook wat kleren etc had liggen.
We deden de gekste dingen;
Hadden sex in de auto op weg naar een restaurant, reed haar naar een kennis die in het ziekenhuis lag en ook daar gingen wij los..
Ze was oprecht en eerlijk, maar ook extreem claimerig en jaloers waardoor ik haar wat op afstand hield.
Ik was begin 20, had net een auto van de zaak, verdiende goed geld en voelde mij echt het mannetje en wilde alles ontdekken en had nooit stil gestaan bij een vaste relatie.
Ik ontmoette een andere vrouw, ontzettend aantrekkelijk en begin 40(!), in Noord Holland en met beide had ik, voor ik het wist, een relatie.
De dag voor kerst was ik bij de vrouw in Noord Holland en ging wat boodschappen doen voor kerst. Ik had mijn mobieltje, toen nog een Nokia, bij haar thuis laten liggen..Stom! Bleek dat de Braziliaanse had gebeld en ze hadden elkaar uitvoerig gesproken.
Toen ik terugkwam met een tas vol boodschappen lagen mijn kleren in de sneeuw. Ben toen naar de Wallen gereden, maar ook zij was er terecht klaar mee;
Gek genoeg wel "goedmaak sex" gehad en nog wat gekletst, maar daarna was het klaar.
Met de ervaring van nu had ik het toen anders aangepakt..