Stekelplant
Stamgast
- 744
- 14/08/22
- 1.083
Als het dan maar een geblinddoekte sessie is.Lezen wij de krant, zien we jou aan het Andreaskruis vastgebonden op straat staan......
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls het dan maar een geblinddoekte sessie is.Lezen wij de krant, zien we jou aan het Andreaskruis vastgebonden op straat staan......
Had de politie een tip gehad dat in dat pand mensen worden vastgebonden, opgesloten en geslagen?Ben ik de krant aan het lezen zie ik ineens een foto van het SMpaleis waar ik kwam. Andreas kruis op straat, andere attributen ook. Inval. Pand lag in een woonwijk en vergunningen waren niet in orde.
Ik was in elk geval blij dat ik niet tijdens de inval daar was voor een sessie.
Waarschijnlijk wel ja.Had de politie een tip gehad dat in dat pand mensen worden vastgebonden, opgesloten en geslagen?
Link naar adv?Mijn allerbeste ervaringen met een dvp heb ik momenteel met een 34 jarige NL dame die begin januari voor het eerst een advertentie online heeft gezet. Een ad zonder foto, weinig info en mailen voor contact. Uit verveling heb ik haar gemaild gewoon een leuke spontane mail.
Na een paar dagen antwoord met een 06. Direct geappt, even heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Whaatt echt? ZO leuk die meid.. goed verzorgd, slank, leuk koppie gwn een type voor mij!
Heel leuk contact via WA echter ze was ZO extreem voorzichtig om een afspraak te maken dat bij mij thuis of hotel nog geen optie waren voor haar. Uiteindelijk een kennismakingsdate in de auto afgesproken. Onderweg naar haar toe belde ze dat toch liever eerst buiten wilde wandelen oid.. hmm oké we zien het wel. Overigens 50 euro afgesproken hiervoor.
Na een tijdje lopen in een bos aangekomen was ze zo op d'r gemak dat we begonnen te zoenen op een bankje, als een gek pijpte ze me en vroeg me haar even goed te nemen.
Na deze date nog een keer een vluggertje buiten gehad en afgelopen zaterdag naar een privé spa geweest met haar.. OMG wat daar is gebeurd!! nog nooit zulke intense sex gehad met een vrouw! Tot mijn grote geluk en geheel onverwacht wilde ze ook heel graag anaal genomen worden.. squirten lukte dr op dat moment niet.
Na spa date nog 1.5 uur in de auto zitten kletsen en flirten en 100 euro afgerekend
Morgenavond en nacht komt ze naar mijn huis.. dat wilde ze graag en lijkt haar leuk.
Ik geloof nog steeds niet dat dit echt geen droom is...
Uiteraard zijn we nieuwsgierig naar het vervolg....Mijn allerbeste ervaringen met een dvp heb ik momenteel met een 34 jarige NL dame die begin januari voor het eerst een advertentie online heeft gezet. Een ad zonder foto, weinig info en mailen voor contact. Uit verveling heb ik haar gemaild gewoon een leuke spontane mail.
Na een paar dagen antwoord met een 06. Direct geappt, even heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Whaatt echt? ZO leuk die meid.. goed verzorgd, slank, leuk koppie gwn een type voor mij!
Heel leuk contact via WA echter ze was ZO extreem voorzichtig om een afspraak te maken dat bij mij thuis of hotel nog geen optie waren voor haar. Uiteindelijk een kennismakingsdate in de auto afgesproken. Onderweg naar haar toe belde ze dat toch liever eerst buiten wilde wandelen oid.. hmm oké we zien het wel. Overigens 50 euro afgesproken hiervoor.
Na een tijdje lopen in een bos aangekomen was ze zo op d'r gemak dat we begonnen te zoenen op een bankje, als een gek pijpte ze me en vroeg me haar even goed te nemen.
Na deze date nog een keer een vluggertje buiten gehad en afgelopen zaterdag naar een privé spa geweest met haar.. OMG wat daar is gebeurd!! nog nooit zulke intense sex gehad met een vrouw! Tot mijn grote geluk en geheel onverwacht wilde ze ook heel graag anaal genomen worden.. squirten lukte dr op dat moment niet.
Na spa date nog 1.5 uur in de auto zitten kletsen en flirten en 100 euro afgerekend
Morgenavond en nacht komt ze naar mijn huis.. dat wilde ze graag en lijkt haar leuk.
Ik geloof nog steeds niet dat dit echt geen droom is...
...Ik heb een tijd gehad dat ik er op zondagavond wekelijks kwam..ik vond het daar super relaxt gewoon leuk.De Candy Club, aan het Beukenplein in Amsterdam-Oost was een parenclub. Buiten de thema's avonden "hoerenavond", werden de eigenaren er ook van verdacht, regelmatig hoeren in te huren. Dit heeft B&W weer destijds toe bewogen, de tent dicht te timmeren. De eigenaar heeft nog een poging gedaan, om een doorstart te maken, als luxe nachtclub/dancing, maar dat mocht helaas niet baten.
Bij mijn weten hebben de Candy Club en het blad Candy, niets met elkaar te maken (gehad).
De Paradise Club in Nieuwendam, beweert een doorstart te zijn, van YabYum Nou echt niet, het highend bordeel YabYum, was gelegen aan de Singel, in het centrum van Amsterdam en dat ligt toch echt op een redelijke afstand, van de Schaafstraat, die is notabene te vinden aan de overkant van het IJ! Misschien dat ze wat dingetjes uit de inboedel hebben overgenomen, maar dat rechtvaardigt hun bewering toch echt niet!...Ik heb een tijd gehad dat ik er op zondagavond wekelijks kwam..ik vond het daar super relaxt gewoon leuk.
Echt balen dat het sloot....en...helaas nooit meer iets terug kunnen vinden dat zo onedwongen, lekker autentiek was als daar.....de tijden zijn veranderd, zo lijkt....of heb je een tip?....
super bericht dit!...heerlijke memories aan de candyclub van weleer..helaas nooit meer een goede tegenhanger kunnen vinden wat betreft gezelligheid en kleinschaligheid....als jij iets weet...ik hoor het graag....en de rest....we w88 maar af heEr zijn er die de Candy-club nieuw leven willen inblazen: Candy Club Reünie party
Helaas wordt er wel geen datum bij vermeld.
Winter 2022/2023 staat er op de site. De lente begint pas eind maart'23. Het kan nog gebeuren dacht ik zoEr zijn er die de Candy-club nieuw leven willen inblazen: Candy Club Reünie party
Helaas wordt er wel geen datum bij vermeld.
God, wat een heerlijke tijden waren dat....bij de candyclub, maar ook op internet was het nog echt gezellig op chattijd bv (dat helemaal dood lijkt), en chatgirl is ook niet meer wat het geweest is...Winter 2022/2023 staat er op de site. De lente begint pas eind maart'23. Het kan nog gebeuren dacht ik zo
Credits zijn voor @BigBenny hoor.super dat je me op de hoogte hebt gebracht van de reunie....zou het anders neit geweten hebben
En de link voor het krijgen van de nieuwsbrief werkt niet. Opgeven en aanbetalen mogelijk wel (niet aan gewaagd).Winter 2022/2023 staat er op de site. De lente begint pas eind maart'23. Het kan nog gebeuren dacht ik zo