Stekelplant
Stamgast
- 744
- 14/08/22
- 1.083
Dvp met latexallergie. Standaard pzc zonder meerprijs.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn thuis dan moeten vertellen dat je in een regenbui geraakt bent, terwijl het 30°C en stralend zonneschijn was.Bij Massagewereld een aquamassage genomen. Genieten.
Alleen was de afvoer verstopt en liep de ruimte langzaam vol. Mijn kleren lagen deels op de grond en dan kun je met natte sokken, onderbroek en broekspijpen naar huis. Dat is minder.
Dat is wel héél mooi he! Zo moesten er meer zijn... en behandel ze dan met respect!Zij heeft het professionele vermogen om zich 1-2 uur als je stoute vriendinnetje voor te doen en je de hemel te laten beleven.
Precies dat, je kunt zoveel meer met/bij een dame als je ze met respect behandelt… Ze weet trouwens ook zelf haar waarde, sinds haar verhuizing naar Utrecht is tarief flink omhoog gegaanDat is wel héél mooi he! Zo moesten er meer zijn... en behandel ze dan met respect!
Precies dat, je kunt zoveel meer met/bij een dame als je ze met respect behandelt… Ze weet trouwens ook zelf haar waarde, sinds haar verhuizing naar Utrecht is tarief flink omhoog gegaan
Ze zal het best waard zijnPrecies dat, je kunt zoveel meer met/bij een dame als je ze met respect behandelt… Ze weet trouwens ook zelf haar waarde, sinds haar verhuizing naar Utrecht is tarief flink omhoog gegaan
Ik bezocht onlangs ene Monica bij DS girls. Ik schreef een recensie waarop anderen zeiden dat ze voorheen bij MM had gewerkt. Dezelfde?In de reeks 'aller allerbeste ervaring met een DVP' mag de Nederlands-Braziliaanse dame 'Monica' die ongeveer 4 jaar geleden bij Maison Monty in Rijswijk werkte, niet ontbreken. Ze was nog een jong meisje. Ik vermoed dat zij ook een rolletje speelde in een filmpje over Maison Monty rond die tijd waarin ze onherkenbaar in beeld was gebracht en in de camera vertelde: 'ik doe net alsof de klant mijn vriend is' en 'pijpen is mijn specialiteit'. Een verkorte versie van mijn dates met haar: in de (jungle) kamer zei ze tegen me: 'ik kan heel goed pijpen. Zal ik je zonder condoom pijpen?' Ze was nog best jong, 18? 19? Bloedmooi, zwart krullend haar. Heerlijk lijf. Op mijn tweede date met haar (in kamer 2) hebben we heerlijk gesext en is ze naderhand in mijn armen in slaap gevallen. Blijkbaar was ze heel moe en heb ik haar even lekker laten rusten, terwijl ze op mijn borst en in mijn armen lag. Ze schrok wakker, want dit had zij niet in haar planning. Helaas is ze weggegaan bij MM zonder dat ik de gelegenheid had om afscheid van haar te nemen, of haar telefoonnummer te vragen. Volgens mij heeft ze zelfs een keer meegedaan met een van de gangbangs die Maison Monty organiseerde. Kon er helaas niet bij zijn om haar te ontmoeten. De foto's die van haar gemaakt zijn, werden later gebruikt voor andere donkere meisjes. Kijkend naar de foto's op de site en dus in de veronderstelling dat 'mijn' Monica weer terug aan het werk was bij MM, had ik direct een afspraak gemaakt. Bleek dat het een heel ander meisje was. Onderstreept dus nog maar een keer dat de website van MM van geen kanten klopt. Een Antilliaanse beauty werd daar ook doodleuk als Hindoestaanse dame aangekondigd. Klopt van geen kanten. Deze Antilliaanse beauty werkte later weer bij Leiden Privé, maar wacht, dat is misschien voor een andere keer (of niet, want ik doe een willekeurige greep uit al die mooie DVP's door de jaren heen)
Echt mooi dit. Ja dit soort dingen kun je soms meemaken. Heel bijzonder.Mijn allerbeste ervaringen met een dvp heb ik momenteel met een 34 jarige NL dame die begin januari voor het eerst een advertentie online heeft gezet. Een ad zonder foto, weinig info en mailen voor contact. Uit verveling heb ik haar gemaild gewoon een leuke spontane mail.
Na een paar dagen antwoord met een 06. Direct geappt, even heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Whaatt echt? ZO leuk die meid.. goed verzorgd, slank, leuk koppie gwn een type voor mij!
Heel leuk contact via WA echter ze was ZO extreem voorzichtig om een afspraak te maken dat bij mij thuis of hotel nog geen optie waren voor haar. Uiteindelijk een kennismakingsdate in de auto afgesproken. Onderweg naar haar toe belde ze dat toch liever eerst buiten wilde wandelen oid.. hmm oké we zien het wel. Overigens 50 euro afgesproken hiervoor.
Na een tijdje lopen in een bos aangekomen was ze zo op d'r gemak dat we begonnen te zoenen op een bankje, als een gek pijpte ze me en vroeg me haar even goed te nemen.
Na deze date nog een keer een vluggertje buiten gehad en afgelopen zaterdag naar een privé spa geweest met haar.. OMG wat daar is gebeurd!! nog nooit zulke intense sex gehad met een vrouw! Tot mijn grote geluk en geheel onverwacht wilde ze ook heel graag anaal genomen worden.. squirten lukte dr op dat moment niet.
Na spa date nog 1.5 uur in de auto zitten kletsen en flirten en 100 euro afgerekend
Morgenavond en nacht komt ze naar mijn huis.. dat wilde ze graag en lijkt haar leuk.
Ik geloof nog steeds niet dat dit echt geen droom is...
Ik zou bijna willen vragen om de advertentie, maar doe maar niet. Na jouw verhaal zou ze het druk kunnen krijgen.Mijn allerbeste ervaringen met een dvp heb ik momenteel met een 34 jarige NL dame die begin januari voor het eerst een advertentie online heeft gezet. Een ad zonder foto, weinig info en mailen voor contact. Uit verveling heb ik haar gemaild gewoon een leuke spontane mail.
Na een paar dagen antwoord met een 06. Direct geappt, even heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Whaatt echt? ZO leuk die meid.. goed verzorgd, slank, leuk koppie gwn een type voor mij!
Heel leuk contact via WA echter ze was ZO extreem voorzichtig om een afspraak te maken dat bij mij thuis of hotel nog geen optie waren voor haar. Uiteindelijk een kennismakingsdate in de auto afgesproken. Onderweg naar haar toe belde ze dat toch liever eerst buiten wilde wandelen oid.. hmm oké we zien het wel. Overigens 50 euro afgesproken hiervoor.
Na een tijdje lopen in een bos aangekomen was ze zo op d'r gemak dat we begonnen te zoenen op een bankje, als een gek pijpte ze me en vroeg me haar even goed te nemen.
Na deze date nog een keer een vluggertje buiten gehad en afgelopen zaterdag naar een privé spa geweest met haar.. OMG wat daar is gebeurd!! nog nooit zulke intense sex gehad met een vrouw! Tot mijn grote geluk en geheel onverwacht wilde ze ook heel graag anaal genomen worden.. squirten lukte dr op dat moment niet.
Na spa date nog 1.5 uur in de auto zitten kletsen en flirten en 100 euro afgerekend
Morgenavond en nacht komt ze naar mijn huis.. dat wilde ze graag en lijkt haar leuk.
Ik geloof nog steeds niet dat dit echt geen droom is...
Een van de dames toegevoegd op Whatsapp waarbij ik zonder te vragen spannende foto's ontving. Tevens werd ik uitgenodigd voor een drankje bij haar thuis, was een ritje van ongeveer 50 minuten.
Lezen wij de krant, zien we jou aan het Andreaskruis vastgebonden op straat staan......Ben ik de krant aan het lezen zie ik ineens een foto van het SMpaleis waar ik kwam. Andreas kruis op straat, andere attributen ook. Inval. Pand lag in een woonwijk en vergunningen waren niet in orde.
Ik was in elk geval blij dat ik niet tijdens de inval daar was voor een sessie.