Een van mijn beste ervaringen was met de Chinese Anna: een dunne, oudere vrouw met grote (natuurlijke) borsten. Aan haar stem was heel duidelijk te horen dat ze rookte, maar tijdens het zoenen proefde je daar gelukkig bijna niets van (rokers-adem is een echte turn-off voor mij).
Het totaal aantal keren dat ik haar heb bezocht is op twee handen te tellen. Bij de laatste paar bezoekjes sprong ze in mijn armen als ik binnenkwam, waarna ik (met haar in mijn armen) naar de kamer liep. Voorspel, seks en massage waren allemaal top. Ze heeft zelfs een keer voor me gezongen (met haar rokers-stem) tijdens de massage.
Bij haar had ik iets meegemaakt wat ik nog nooit eerder in mijn leven had ervaren. Misschien wordt het een beetje spiritueel, maar ik genoot zo erg van haar, dat mijn zicht tijdens de seks een beetje wazig raakte. Als ik haar dan aankeek, zag ik haar niet als oudere vrouw met rimpels, maar als een jonge vrouw met een gave huid en vol levensenergie. Dit had ik bij meerdere bezoekjes aan haar. Ik denk niet dat het verliefdheid was, want dan word ik snel jaloers, kan ik me lange tijd niet goed concentreren en ga ik gekke dingen doen. Dat soort gevoelens had ik totaal niet.
Afgelopen november heb ik haar voor het laatst bezocht. Sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord. Ik mis haar echt enorm en ik ben sindsdien ook op zoek om dat gevoel weer te ervaren...