Als je er zo over begint na te denken, komt er nog wel wat boven
Lang verhaal kort, ik heb me laten ontmaagden door een dvp (geen idee of er hier een topic bestaat over hoe/waarom/wanneer je de eerste stap zet richting een dvp..
).. een ongelooflijk knappe Afrikaanse die wist wat ze deed en veel plezier had in haar werk.
Even erbij zeggen dat ze van mijn ontmaagding niet wist...
Tijdens het tongzoenen zegt ze op een bepaald moment: je kan dat ook op een andere manier doen, wacht, als je wil, gewoon jouw mond een beetje open doen, ik doe de rest .. Wat en hoe ze het juist deed, weet ik niet, ze wou het ook niet zeggen .. maar ik ben naar huis gereden met, wat voelde als, een ontwrichtte tong. Het leek alsof ze er keihard aan had getrokken .. echt erotisch was het niet .. maar vergeten doe ik het ook niet, vooral omdat ik 4 dagen met een stijve (=spierpijn) tong heb rondgelopen die telkens ik aan het eten of praten was, pijn deed
..
Een andere herinnering .. naar een erotisch massagesalon om spierspanning (waar ik best veel last van heb) en stress uit mijn systeem te krijgen met een portie me-time .. 5 uur massage, een paar keer klaar getrokken, lekker genoten, auto in op weg naar huis. Maar na 10 minuten toch het gevoel krijgen dat alle spanning nog niet uit mijn lijf was. Dokter Google, onderweg een ander massagesalon in de buurt gezocht, 1 masseuse vrij, 3 uur betaald, gewoon naakte ontspanningsmassage op een tafel, afgesproken dat ze me elk half uur of zo even moest laten omdraaien en dat ze geen moeite moest doen om me te laten klaarkomen .. was allemaal ok, bleek ze perfect te begrijpen, top
Ik kon nog douchen in de kamer, zij maakte alles klaar, afdrogen, op mijn buik gaan liggen, toen heeft zij zich uitgekleed, opgefrist en begon ze eraan. Dat was gewoon goed, zoals ik het wou, met gesloten ogen liggen genieten, meer kan ik niet zeggen
. Half uur voorbij, dus mocht ik me een eerste keer omdraaien ..
Omdraaien op een tafel doe ik niet met gesloten ogen en daardoor kruisten onze blikken even en zag ik haar voor het eerst naakt. Gewoon een knappe jonge vrouw, zelfde leeftijdscategorie als ik (rond de 30 toen).. maar ze sloeg vliegensvlug haar armen voor haar lichaam en draaide een beetje weg..
ik dacht wat gaan we nu krijgen .. leg me neer, sluit mijn ogen en zij begint terug. 5 minuten later vraagt ze of alles naar wens is. Ik open mijn ogen, kijk haar aan en bevestig dat ze perfect doet wat ik verlang en nodig heb. Maar wanneer ik haar aankijken, weer wegdraaien en die armen
..
Ze doet verder maar de kwaliteit gaat compleet achteruit, ik geniet niet meer en dus gaan mijn ogen automatisch terug open. Ze merkt dat en terug dat verlegen gedrag. Nu vraag ik of er een probleem is. Wat zij probeert te ontkennen. Ze probeert verder te doen .. maar mijn ogen zijn open want het is niet meer perfect. Toen heb ik haar gezegd dat ze moest stoppen .. en ben (op een rustige manier) beginnen doorvragen. Ze stond daar half weggedraaid met haar armen voor haar borsten.
Doe ik iets verkeerd?
Nee.
Zou je liever stoppen?
Nee.
Mijn achterkant kreeg de perfecte massage, mijn voorkant wil dat ook en nog graag ruim 2 uur. Maar sinds ik op mijn rug lig, trekt de massage op niks. Wat is er aan de hand?
Niks.
Weet je wat jij gaat doen, jouw slipje en bh aan doen en dan verder masseren.
Maar dat mag niet van de baas, alle massages moeten hier volledig naakt gegeven worden.
Kan mij niet schelen wat jouw baas zegt, nu je lingerie terug aan doen en opnieuw masseren.
Zij terug haar ondergoed aan en ze begon terug .. na 2 minuten vielen mijn ogen terug dicht want alles werd terug perfect.
Een kwartier later vraagt ze of ze iets mag zeggen:
Natuurlijk mag jij iets zeggen.
Dank u!!
Waarom?
Ja .. euh .. voor die lingerie.
Geen probleem. Ik begrijp enkel niet waar jouw gedrag vandaan komt. Jij bent een prachtige jonge vrouw en ik heb in het begin duidelijk aangegeven dat je mij zelfs niet moest laten klaarkomen. Wat zit daar dan achter?
En toen kwamen er traantjes en een verhaal: een paar maanden geleden voor de eerste keer mama geworden, de vader van het kind die een andere vrouw zocht en haar met haar baby op straat zette, acuut grote financiële problemen waarmee ze op deze manier de ergste wilde oplossen en dat ik niet wilde weten wat sommige klanten allemaal niet durven doen of vragen ..
Nadat ze haar verhaal had gedaan, is ze terug begonnen .. de rest van de massage was even goed als het eerste half uur.
Alle stress en spierspanning was weg.
Toen ik doorging heb ik haar nog een fooi toegestopt, zei ze dit werk maar even te doen tot de grootste financiële problemen weg waren en werd ik bedankt voor wie ik was en hoe ik deed.