Kop/knapheid maakt voor mij geen reet uit.
Ik heb meerdere malen zelf meegemaakt dat ik puur door knapheid niet seksueel aangetrokken wordt, maar zodra haar lichaam is waar ik van hou ik altijd wel klaarkom. Dat is dan even los van de service uiteraard.
Ik had bv. een paar weken geleden een dame bezocht in de Doublet met een enorm leuk koppie, had haar een paar keer buiten het raam zien lopen en voor het eerst achter het raam gezien. Er was niks beters op dat moment, dus bezocht. En hoe knap haar koppie en hoe mooi haar lach ook is, fysiek trekt ze me totaal niet. En toen het pijpwerk ook een beetje plichtmatig was was het geen goeie date uiteindelijk, niet klaargekomen. Maar bv. Jessica die een stuk onaantrekkelijker is en een stuk ouder oogt ben ik ook langsgeweest en haar lichaam vind ik heerlijk, dus ik ben goed klaargekomen bij haar.
Maar misschien heeft dat ook te maken met de type seks dat ik heb/zoek. Ik hoef niet te tongzoenen, beffen en knuffelen en weet ik veel wat allemaal (dat doe ik alleen bij mijn vaste raamdame), maar ben primair op zoek naar een lekker voluptueus lichaam met volle kont en meer niet. Ik denk dat ik bij een groot deel van mijn dates niet eens het gezicht van de dame echt zie omdat ik alleen maar standjes achterlangs doe. Dus het boeit me niet eens.
Desalniettemin helpt het wel als de service van de dame wel een beetje op maat is. Dus niet super koud zijn, levenloos pijpen, handje ertussen bij het neuken etc.
Bij dat soort dingen haak ik altijd af, dan maakt het niet uit hoe je lichaam is. Dus als ik het moet raten:
70% fysieke aantrekkingskracht (puur lichaam)
25% service quality
5% knapheid gezicht