Wat prefereren jullie een dure knappe dvp of toch liever een goedkope minder aantrekkelijke dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar zonder dit forum hadden we allemaal al duizenden euro's uitgegeven aan inspiratieloze dvp's die eigenlijk moeten stoppen met hun werk....het lijkt mij trouwens ook geen makkelijk leven, om de zoveel tijd weer verhuizen etcetera dus eigenlijk gewoon een soort van nomaden bestaan voor velen niet allemaal natuurlijk.

Dit is een van de weinige vrouwen waar ik van denk die ook echt geniet van haar beroep, zij is niet de enige jullie kunnen allemaal wel voorbeelden opnoemen, maar in 2025 zoek ik liever naar vaste dvp's waar je op kan bouwen dan elke keer weer op avontuur, afijn wil deze eens bezoeken.
Jammer van die lelijke nep tieten, verder ziet ze er goed uit

Ze lijkt ook wat mechanisch te zijn als je de recensies mag geloven. Dus niet echt met gevoel. Op zich een mooie vrouw, maar die keiharde ronde borsten zijn toch een afknapper voor mij. Dit is niet het type waar ik normaal voor ga.

Ze lijkt ook wat mechanisch te zijn als je de recensies mag geloven. Dus niet echt met gevoel. Op zich een mooie vrouw, maar die keiharde ronde borsten zijn toch een afknapper voor mij. Dit is niet het type waar ik normaal voor ga.

ze lijkt mij iemand die zin in sex heeft misschien enigzins verslaafd aan sex....de crazy eyes typetjes zeg maar zijn meestal goed in bed😄 afijn geen idee je moet ergens weer beginnen met wandelen maar will see

prijzen zijn vraag en aanbod. Gewoon niet heen gaan als het te duur is. Achterdam in Alkmaar loopt niet goed las ik laatst. Penthouse in Haarlem gesloten. Als de dames teveel vragen dan vragen ze er zelf om. Ik ga niet honderden euro s betalen voor even snelle sex. Deze maand wandel ik niet en bevalt me goed. Mijn grootste grieven is je betaalt voor een uur maar je bent nooit een uur binnen

prijzen zijn vraag en aanbod. Gewoon niet heen gaan als het te duur is. Achterdam in Alkmaar loopt niet goed las ik laatst. Penthouse in Haarlem gesloten. Als de dames teveel vragen dan vragen ze er zelf om. Ik ga niet honderden euro s betalen voor even snelle sex. Deze maand wandel ik niet en bevalt me goed. Mijn grootste grieven is je betaalt voor een uur maar je bent nooit een uur binnen

komt goed, goed je huiswerk doen

succes weer met wandelen

Indd lekker natuurlijk is mooier ,en lekkerder om aan te voelen ,je moet het gevoel hebben dat je met een vrouw sex hebt en niet met zo'n gespierde harde dame 😞
Indd, het moet wel het gevoel geven dat je sex hebt met een vrouw lekker natuurlijk , deze dame lijkt meer op een etalage pop ,ook niks voor mij , je moet kunnen voelen dat het echt is wat je vast hebt

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan