Wat is jullie mening over: Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit lijkt aardig op victim blaming.

Voor jouw info, dame had wat aardige recensies, maar toen ik bij d'r op de kamer was besloot ze na een paar minuten dat ze toch geen afspraakje wilde. Ze wilde geen reden geven, leek op zenuwinzinking of wellicht borderline maar dat is allemaal speculatie. Allemaal haar goed recht verder, maar ik had al betaald en heb geen cent teruggezien.

Dat heb ik aangegeven in een recensie, en vervolgens kreeg ik daarop een zeer vervelende dreigende reactie van mevrouw. Dusdanig vervelend dat ik even geen zin meer heb in recensies schrijven, sorry.
Precies!
Als ik bij een afspraak belazerd wordt... komt dat dus ook in een recensie!
Kwestie van de anderen te waarschuwen voor 'te mijden' feiten.
 
Laatst mailde mij iemand die weer eens langs wilde komen, omdat hij 10 jaar geleden zo'n goede ervaring had met mij. Dan vraag je je af, waarom iemand na 10 jaar ineens weer contact zoekt.
even een serieuze theorie, misschien heeft 'ie een paar jaar een relatie gehad en niet gewandeld, relatie ten einde, meneer gaat weer wandelen, meneer denkt terug aan zijn geslaagde wandelervaringen van voor zijn relatie en ziet tot zijn vreugde dat die ene Joke nog gewoon actief is
 
Ik wil er nog wel een vraag aan vast plakken. Heeft het zin om een review te schrijven van iemand die vandaag in Vlissingen zit, morgen in Delft en volgende week in Amsterdam en dan weer eens van naam verandert?
Ik heb gezien dat dit nog wel eens voorkomt. En na verandering van artiestennaam zijn de reviews verdwenen.
 
Even een noob vraag; is een recensie hetzelfde als een positief of negatief bericht gebaseerd op een ervaring? Of moet je daarvoor iets anders doen? Want soms zie ik ook sterren staan ergens.
 
Hoezo? Je kunt toch gewoon zoeken op advertentienummer? Dan popt hij wel weer op hoor. Juist voor dat soort gevallen is het fijn dat er recensies zijn.
Of iemand mooi is of een 'klik' heeft is zwaar subjectief (beauty is in the eye of the beholder), maar of het betrouwbaar en veilig is, die kennis is vrij binair en zeer waardevol.
 
Ik wil er nog wel een vraag aan vast plakken. Heeft het zin om een review te schrijven van iemand die vandaag in Vlissingen zit, morgen in Delft en volgende week in Amsterdam en dan weer eens van naam verandert?
Ik heb gezien dat dit nog wel eens voorkomt. En na verandering van artiestennaam zijn de reviews verdwenen.
Ja hoor zeer zeker, omdat wij dan ook kunnen zien dat ze veel van plaatsen wisselt en de meeste dames houden hun advertentienummer aan. Mits ze een nieuwe plaatsen. Maar dan gebruiken ze meestal dezelfde foto's en worden ze toch weer herkent en zo is de cirkel weer rond.
Echter ik mijd sowieso de dames die dagelijks ergens anders werken, op de een of andere manier vertrouw ik dit niet.
 
Ik wil er nog wel een vraag aan vast plakken. Heeft het zin om een review te schrijven van iemand die vandaag in Vlissingen zit, morgen in Delft en volgende week in Amsterdam en dan weer eens van naam verandert?
Ik heb gezien dat dit nog wel eens voorkomt. En na verandering van artiestennaam zijn de reviews verdwenen.
Vaak hebben ze dan een andere advertentie genomen als je die nieuwe advertentie ziet gewoon weer bij de oude recensie plaatsen en erbij zetten dat het deze dame is.
 
Ik wil er nog wel een vraag aan vast plakken. Heeft het zin om een review te schrijven van iemand die vandaag in Vlissingen zit, morgen in Delft en volgende week in Amsterdam en dan weer eens van naam verandert?
Ja, dit heeft absoluut zin. Dame is makkelijk te 'herkennen' aan het nummer van haar Kinky of Sexjobs profiel. Zie ik een leuke dame dan zoek ik hier altijd op dat nummer mbv de zoekfunctie.
Ik heb gezien dat dit nog wel eens voorkomt. En na verandering van artiestennaam zijn de reviews verdwenen.
Ze kunnen van naam veranderen, zolang dat adv nummer zelfde blijft is het nog steeds de bewuste dame. Wordt anders bij een compleet nieuwe advertentie maar ook dat kan gemeld in het bewuste topic. Mods passen dan bestaande topic aan naar nieuwe situatie.
 
Als het je gemiddelde omlaag haalt is het altijd balen natuurlijk. Ook al is 4 sterren niet slecht, ik zou er ook niet per se blij mee zijn.
Maar die uitleg zou ik er dan ook zeker bij zetten. daar hebben de lezers ook wat aan.
Wel raar dat ze vraagt naar hoe je haar gaat beoordelen. Dat zie je vanzelf wel denk ik dan.. komt een beetje manipulatief over
waarom ben je niet blij met een 4/5? Heel eerlijk een perfecte score komt bij mij altijd zo fake over.

Moest jij mij op clientsreview 4/5 geven ben ik super blij. 3/5 niet slecht maar er is ruimte voor verbetering.

Maar bij een 5/5 zou ik iets hebben van het is wat gefaked. Ze geeft de punten die ze denkt die ik wil of om mijn ego te strelen.
 
5/5 doet me aan de garage denken waar ooit mijn auto een beurt kreeg. Had na afloop verzoek gehad ze te beoordelen, dit ook gedaan, was tevreden. Maar geen 5/5 gegeven. Werd gelijk gebeld door ze met verzoek dit te heroverwegen. Het moederbedrijf gaat niet voor minder dan een 5/5 was het verhaal. Rarigheid, niks mis met 4/5 en zelfs een 3/5 is nog steeds voldoende.
 
Dat is dan vreemd, eigenlijk is diegene dan niet helemaal eerlijk tegen je.
dat klopt: zeggen dat je een recensie plaatst en het niet doen is niet helemaal eerlijk.
Of bedoel je iets anders? Dan snap ik het namelijk niet.
waarom ben je niet blij met een 4/5? Heel eerlijk een perfecte score komt bij mij altijd zo fake over.

Moest jij mij op clientsreview 4/5 geven ben ik super blij. 3/5 niet slecht maar er is ruimte voor verbetering.

Maar bij een 5/5 zou ik iets hebben van het is wat gefaked. Ze geeft de punten die ze denkt die ik wil of om mijn ego te strelen.

Zoals ik al had gezegd: als je gemiddelde hoger ligt dan 4 sterren dan haalt het je gemiddelde omlaag. Dat is achteruitgang. Niemand wordt blij van een lagere waardering.

Even een situatieschets omdat het blijkbaar lastig is te begrijpen:
Als je 3 recensies hebt van 5 sterren, en één van 3 dan heeft jouw recensiepagina 4,5 ster. Als er dan een recensie van 4 sterren bij komt is het gemiddelde nog een tiende ster lager.
Dus balen.
Snap je het nu?

en voordat er door anderen weer dingen worden ingevuld: Dit betekent niet dat ik bij 4 sterren bij de betreffende klant ga klagen. Ik zeg dan netjes dankjewel voor de review en bespreek eventueel de volgende keer wat hij vind wat beter kan.

Ik zou alleen klagen wanneer een recensie onterecht is en er halve/onwaarheden in staan.
 
Laatst bewerkt:
Soms, maar meestal niet. Ik heb een goed fotografisch geheugen, ik herken iemand maar weet vaak niet meer waar ik die ontmoet heb en zijn naam.

Laatst mailde mij iemand die weer eens langs wilde komen, omdat hij 10 jaar geleden zo'n goede ervaring had met mij. Dan vraag je je af, waarom iemand na 10 jaar ineens weer contact zoekt.

Misschien ff op vakantie geweest??

Bij justitie......


🤣🤣
dat klopt: zeggen dat je een recensie plaatst en het niet doen is niet helemaal eerlijk.
Of bedoel je iets anders? Dan snap ik het namelijk niet.


Zoals ik al had gezegd: als je gemiddelde hoger ligt dan 4 sterren dan haalt het je gemiddelde omlaag. Dat is achteruitgang. Niemand wordt blij van een lagere waardering.

Even een situatieschets omdat het blijkbaar lastig is te begrijpen:
Als je 3 recensies hebt van 5 sterren, en één van 3 dan heeft jouw recensiepagina 4,5 ster. Als er dan een recensie van 4 sterren bij komt is het gemiddelde nog een tiende ster lager.
Dus balen.
Snap je het nu?

en voordat er door anderen weer dingen worden ingevuld: Dit betekent niet dat ik bij 4 sterren bij de betreffende klant ga klagen. Ik zeg dan netjes dankjewel voor de review en bespreek eventueel de volgende keer wat hij vind wat beter kan.

Ik zou alleen klagen wanneer een recensie onterecht is en er halve/onwaarheden in staan.

Als je zelf alleen maar 5 sterren verwacht dan zal het toch wel n keer gaan tegen vallen lijkt mij .......





Dus blijkt wel weer dat de stelling ........


Zak leeg -------- hoofd bij andere gedachte redelijk klopt .


Dat bevestigen jullie zelf dus ook.


😎😎
 
Laatst bewerkt:
5/5 doet me aan de garage denken waar ooit mijn auto een beurt kreeg. Had na afloop verzoek gehad ze te beoordelen, dit ook gedaan, was tevreden. Maar geen 5/5 gegeven. Werd gelijk gebeld door ze met verzoek dit te heroverwegen. Het moederbedrijf gaat niet voor minder dan een 5/5 was het verhaal. Rarigheid, niks mis met 4/5 en zelfs een 3/5 is nog steeds voldoende.
Dit. Je geeft ze een review. Een fantastische wel verdiende 4/5. Omdat je een perfecte score er over vind. Maar nee ze willen enkel 5/5 Omdat het er beter uitziet en klanten lokt.

als je echt goed bent dan weet je dat zelf ook. Je weet ook waar het nog beter kan. Dan heb je 5/5 ook niet nodig. Omdat genoeg mensen weten hoe goed je bent in wat je doet en ook blijven komen.
 
.

als je echt goed bent dan weet je dat zelf ook. Je weet ook waar het nog beter kan. Dan heb je 5/5 ook niet nodig. Omdat genoeg mensen weten hoe goed je bent in wat je doet en ook blijven komen.
vertel me dat je nooit ondernemer bent geweest zonder te zeggen dat je nooit een ondernemer bent geweest

Zo werkt het dus niet. Iets nodig hebben is niet gelijk aan blij zijn met.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap de redenering wel van geen 10 willen geven omdat er altijd ruimte voor verbetering is.

Maar terwijl een 5/5 gelijk is aan een ouderwetse 10, is een 4/5 slechts gelijk aan een 7,75 en dat is behoorlijk lager dan die goeie ouwe 9.
Je kan niet lager dan 1/5 geven dus dat moet dan wel een 1 zijn. Immers kon je vroeger ook niet lager halen dan een 1 als je kwam opdagen en je naam opschreef.
Net als 3/5 dus hakken over de sloot is vergelijkbaar met 5,5.

Dus was de ervaring goed maar minder dan een 8? Dan geef je gerust die 4/5.

Maar hou wel in je achterhoofd, als ik en vele andere consumenten met mij twijfelen tussen twee of meer opties. Ongeacht of dat nu een dame, een restaurant bij thuisbezorgd of een nieuwe blender is.
Ik zal eerder kiezen voor degene met de hoogste waardering, en een 4,6/5 gemiddeld staat toch heel wat beter dan slechts een 4/5.
Dus als je een dame waardeert met een 4/5 omdat je niet hoger wil geven en verder geen andere reden. Dan is de kans groot dat je haar concurrentiepositie verslechterd en je haar klanten en dus inkomsten kost.
 
Het is ook net hoe je de kwestie bekijkt .......

Kerels die een (goede) recensie beloven en uiteindelijk niks schrijven ??

Ook dat is een signaal uiteindelijk.

Komen die wel vaker terug ??

Als je ze niet meer terug ziet lijkt het mij heel duidelijk.

De date zelf zegt niet alles toch ? Er zijn genoeg mannen die al klaar komen op een natte postzak.

Klanten die regelmatig terug komen en daar ook nog n fikse rit voor over hebben , dat zegt meer dan welke slappe recensie dan ook .

Heb je er daar genoeg van , dan heb je uiteindelijk ook niks te klagen en doe je het zakelijk gezien heel goed .

Ook hier zijn voorbeelden van (geweest) , maar ook daar is/was niet iedereen het weer mee eens natuurlijk .

Of klanten die n bepaalde prijs niet willen betalen , of DVP's die zich er weer aan storen .

Juist de meeste DVP's pikken het liefst elkaars ogen uit , zeker als het om de €€€€ gaat .

In oude western films zie je dat zelfs nog wel eens terug 🙂🙂

In n Duitse club hadden ze z'n cowboy was tobbe , vond dat wel humor om daar in te zitten .

Dame in kwestie lag zo in n scheur dat n ander ff kwam kijken of alles goed was ....... 🤣🤣🤣🤣
 
Ik snap de redenering wel van geen 10 willen geven omdat er altijd ruimte voor verbetering is.

Maar terwijl een 5/5 gelijk is aan een ouderwetse 10, is een 4/5 slechts gelijk aan een 7,75 en dat is behoorlijk lager dan die goeie ouwe 9.
Je kan niet lager dan 1/5 geven dus dat moet dan wel een 1 zijn. Immers kon je vroeger ook niet lager halen dan een 1 als je kwam opdagen en je naam opschreef.
Net als 3/5 dus hakken over de sloot is vergelijkbaar met 5,5.

Dus was de ervaring goed maar minder dan een 8? Dan geef je gerust die 4/5.

Maar hou wel in je achterhoofd, als ik en vele andere consumenten met mij twijfelen tussen twee of meer opties. Ongeacht of dat nu een dame, een restaurant bij thuisbezorgd of een nieuwe blender is.
Ik zal eerder kiezen voor degene met de hoogste waardering, en een 4,6/5 gemiddeld staat toch heel wat beter dan slechts een 4/5.
Dus als je een dame waardeert met een 4/5 omdat je niet hoger wil geven en verder geen andere reden. Dan is de kans groot dat je haar concurrentiepositie verslechterd en je haar klanten en dus inkomsten kost.
Thank. You. 🙌🏼
 
dat klopt: zeggen dat je een recensie plaatst en het niet doen is niet helemaal eerlijk.
Of bedoel je iets anders? Dan snap ik het namelijk niet.


Zoals ik al had gezegd: als je gemiddelde hoger ligt dan 4 sterren dan haalt het je gemiddelde omlaag. Dat is achteruitgang. Niemand wordt blij van een lagere waardering.
Wat is er zo erg aan een 4/5 inplaats van een 5/5. Het is niet perfect maar wel heel goed. Het is net dat ik een dame met 4.5 of "maar" 4 sterren Ga bezoeken. Ook niet als er een dame met 5 sterren in de buurt is.
Even een situatieschets omdat het blijkbaar lastig is te begrijpen:
Als je 3 recensies hebt van 5 sterren, en één van 3 dan heeft jouw recensiepagina 4,5 ster. Als er dan een recensie van 4 sterren bij komt is het gemiddelde nog een tiende ster lager.
Dus balen.
Snap je het nu?
Dat snap ik wel. Maar als van mij mijn gemiddelde zo dalen zou ik het eerder zien als. Er is plaats voor verbetering of ik laat ergens een steekje liggen.

Dan zou ik de persoon vragen wat er beter kan en met die feedback aan de slag gaan.

Het is toch ook niet dat je beoordeling je zelf vertrouwen bepaald. ( hoop ik toch )
 
Niet elk bezoekje maak ik een recensie van. Het is wel zo dat ik over het algemeen eerst GR raadpleeg voordat ik een afspraak maak. En over het algemeen loop ik dan tevreden naar buiten. Die keer dat ik wanhopig ergens binnenloop zonder dat ik een review kan vinden is het meestal ook wel een deceptie.

Daarnaast zijn niet alle recensenten representatief voor mijn wandelgedrag. Voor mij als 51-jarige is een dame die tegen de 50 loopt niet oud, het is niet mijn bedoeling om na 20 minuten al 10 standjes/activiteiten te hebben afgewerkt. ik ben van mening dat sommige reviewers alleen met zichzelf bezig zijn en daar kom ik niet voor want ik wil ook wat geven. Dan straalt uit hun verhaal zo weinig respect voor de dame. Ik gun de dames kerels zoals ikzelf dus hoop dan dat mijn reviews hun goede klandizie oplevert.

Op basis van GR heb ik inmiddels een veel te lange lijst van dames die ik graag wil bezoeken, maar die bezoek ik eigenlijk alleen als mijn vaste DVP verhinderd is, dus die lijst zal niet veel korter worden.

Niet iedereen heeft er behoefte aan om een recensie te schrijven maar ik ben wel van mening dat als je bewust vragen stelt over bepaalde dames je al is het maar kort kan laten weten wat je met die info hebt gedaan. Droogneukers zijn er al genoeg.

Als ze weer in het land is zal ik m een recensie schrijven over Mila die oa in Eindhoven ontvangt. Haar Kinky link werkt nu niet dus dan heeft het ook weinig nut. Kan wel vertellen dat het een heerlijk uurtje was!
 
En... als je even rondkijkt op dit forum... vind je vast wel recensies van mannen die -net als jij- op zoek zijn naar een bepaalde ervaring. Zulke recensies zijn dan ook voor jou nuttig. De rest... lekker leesvoer! Haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan