Wat is jullie mening over: Jarenlang lid, veel vragen stellen (WHEM), maar 0 reviews geschreven..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn genoeg redenen waarom je dat niet zou doen. Ik heb al gehad dat de dvp dan wist dat ik het geschreven had en ze volgde me dan zo hierop en zei dan de volgende keer: amai ook naar die en die geweest…. Of andere wandelaars hier die dan privé iets sturen van: jou review klopt niet want bij mij deed ze dit of dat niet….. ( soms hangt het gewoon aan het humeur van de dame af). Of ze sturen privé van geef haar nummer eens maar daar dient dit forum niet voor. Of gewoon dat je geen zin hebt om iets dat intiem is met heel de wereld te delen ?

Waarom je druk maken over of iemand alleen maar vragen stelt en zelf geen recensies schrijft! Maak je niet druk!
Ga zelf op onderzoek uit! Deel van de spanning. Geniet van de leuke/lekkere dames. Sta niet te lang stil bij de dames die niet jouw smaak zijn.
Wanneer je dat leuk vindt deel je hier je ervaringen en kun je genieten van en/of je voordeel doen met de ervaringen van andere mannen die dat hier ook willen delen.
Alle anderen, lezers en/of vragers, zijn wat mij betreft ook welkom.
Zolang ze anderen niet 'afzeiken' stoor ik mij er niet aan!

Als men geen recensies schrijft, geef ik ze ook geen info
had ik pasgeleden ook..
hele gesprekken in prive berichten..hoe wat waar iemand moest zijn..
vervolgens gaat hij er heen..valt voor hem de dame tegen..
vraagt ie ofdat ik nog meer adressen weet..
'kom maar door hoor'..
vraag ik aan hem ,heb jij misschien nog een goede ervaring die je wilt delen?

niks meer ,noppes..
ik begin daar niet meer aan..
een simpel 'sorry .maar ik ben net begonnen met deze hobby''..
had genoeg geweest..
in het dagelijks leven leen ik ook wel eens gereedschap uit aan een conculega
maar als ik aan hem iets vraag..is hij er ook binnen 10 minuten er..
als dat niet zo is .dan is het gewoon misbruik van iemand of de situatie..

Terug
Bovenaan Onderaan