Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wauw, ik lees hier vrij hoge bedragen per maand. Wat is jullie levensituatie om zoveel te kunnen neertellen?

Ik heb nog een huis en auto aan het af betalen voor de komende 20j waarvan de helft van mn loon al hiervoor gespendeerd wordt.

Zelf bezoek ik mss maar 1x per 3 maand (+- 200 eur per 3 maand)😅🫣
Je bent niet alleen ,er zijn er meer die niet zoveel te besteden hebben , maar wel genieten van die spaarzame momenten , 🥰 (en is het allemaal waar wat ze schrijven 🤭) blijf genieten wanneer het kan 👍

Wauw, ik lees hier vrij hoge bedragen per maand. Wat is jullie levensituatie om zoveel te kunnen neertellen?

Ik heb nog een huis en auto aan het af betalen voor de komende 20j waarvan de helft van mn loon al hiervoor gespendeerd wordt.

Zelf bezoek ik mss maar 1x per 3 maand (+- 200 eur per 3 maand)😅🫣
Je mag je niet zot kijken op die bedragen. Je bent verstandig de afbetaling van je huis en auto gaan voor. 😁

Ik ben ook verbaasd over de bedragen die ik soms in recensies lees. Op kinky kun je voor 80-100 euro per half uur of 150 per uur bij de meeste dames terecht. Ik lees in de recensies dan toch dat er 200-300 euro is betaald voor een uur. Is er zoveel extra gedaan?
Ik geef per jaar een paar duizend euro uit. Het bedrag per maand wisselt enorm. Bij de meeste dames ga ik voor 50-80 euro per half uur. Een massagedame meestal 80 euro of er moet iets extra's bijkomen dan wordt het iets duurder. Ik reken hier trouwens alleen wat ik in Nederland uitgeef. In het buitenland valt het onder mijn vakantiebudget en houd ik het niet zo bij.

Ik heb het in december en januari bonter gemaakt dan de bedoeling was 🤔. Dit jaar ben ik de 1500 al voorbij gegaan. Er staan nog 2 bezoekjes gepland deze maand, op Valentijn en bij een dvp die ik al erg lang wilde bezoeken. Daarna moet de rem er fors op, want anders gaat het niet lukken om ook nog iets te sparen.

Geen relatie hebben, werken, zuinig leven, sparen, geen financiële verplichtingen aan gaan of andere dure onnodige hobbies hebben en de juiste dames weten te vinden; dan kan je neuken wanneer je wilt zonder geldzorgen hoor! 😛😝😜🤪
Wat houd dan het leven verders in ,alleen sex en verders werken en slapen , nou dan sex ik wel wat minder hou ook van leuke andere gezellige dingen .

Ik had een budget van rond € 200 per maand, maar dat lukt al een tijdje niet meer. Aangezien ik alleen ben en geen kinderen heb probeer ik even zoveel mogelijk van het leven te genieten. Best veel gespaard al in het verleden en is het gewoon even genieten geblazen en draai ik er veel te veel geld doorheen. Gelukkig verdien ik best goed en kan in nog steeds wat sparen.
Als ik heel eerlijk ben dan moet ik wel gaan minderen en mezelf meer gaan focussen op andere leuke en belangrijkere dingen. Beste lastig merk ik.

Ik had een budget van rond € 200 per maand, maar dat lukt al een tijdje niet meer. Aangezien ik alleen ben en geen kinderen heb probeer ik even zoveel mogelijk van het leven te genieten. Best veel gespaard al in het verleden en is het gewoon even genieten geblazen en draai ik er veel te veel geld doorheen. Gelukkig verdien ik best goed en kan in nog steeds wat sparen.
Als ik heel eerlijk ben dan moet ik wel gaan minderen en mezelf meer gaan focussen op andere leuke en belangrijkere dingen. Beste lastig merk ik.
ik denk dat jouw eerlijke verhaal veel mensen betreft maar heb het idee dat hier ook veel pochers zijn

Mensen die het niet kunnen betalen zitten hier ook niet op dit forum eh 🤷‍♂️ Ja er zijn veel mensen die 3000 verdienen, maar ook een boel die een veelvoud daarvan verdienen, dus tja...
Tsja... je moet het aantal 'droogneukers' hier natuurlijk ook niet onderschatten...
En bovendien... wat kan het mij schelen wat anderen uitgeven aan wat dan ook!

Mensen die het niet kunnen betalen zitten hier ook niet op dit forum eh 🤷‍♂️ Ja er zijn veel mensen die 3000 verdienen, maar ook een boel die een veelvoud daarvan verdienen, dus tja...
Er zitten mensen hier uit alle lagen van de bevolking. Het is geen service/ hobby die enkel bedoeld is voor de rijken en elite.

Maar net als golf proberen bepaalde personen dat er wel van te maken.

Ik lees hier allerlei berichten dat sommige enorme bedragen uitgeven. Wat voor salarissen hebben deze mensen? Veel mensen verdienen niet meer dan 3000 netto en dan moeten ze een gezin onderhouden. Is er ook niet af en toe wat opschepperij ?
Noem het schromelijk overdrijven!
Ik heb al eens aangegeven dat de "rijken" onder ons echt niet op GR liggen te pingelen.
Die hebben hun zaakjes op een andere manier keurig op orde. De grote middenmoot, al dan niet gehuwd, zal misschien rond de €400/,-€500,- per maand te besteden hebben. En tot slot de collegaas die maar één keer per maand wandelen, ook helemaal niks mis mee en je kijkt er echt naaruit!

We kunnen wel wat minder naar de dames ik 1x in de maand 200€ en soms sla ik ook weleens n maand over ,want ik moet nog andere zaken betalen ook ,en waarom zoude wij hier niks te zoeken hebben , om dat ons budget lager is

We kunnen wel wat minder naar de dames ik 1x in de maand 200€ en soms sla ik ook weleens n maand over ,want ik moet nog andere zaken betalen ook ,en waarom zoude wij hier niks te zoeken hebben , om dat ons budget lager is
Inderdaad, dit forum is er voor iedereen.
Ik loop al een tijdje mee en toen moest ik ook echt keuzes maken in financieel opzicht. Altijd erg handig geweest dit forum en zijn voorganger.

Ik zeg niks over dat sommigen hier niks te zoeken zouden hebben. Wat ik zeg is dat degenen die geen geld hebben voor deze hobby, hier minder vertegenwoordigd zullen zijn. Een klassiek voorbeeld van sampling bias. Dus dan is het logisch dat het lijkt alsof er bovengemiddeld verdiend wordt.

Als ik bij een Ferrari dealer op de stoep een enquete ga afnemen over hoeveel mensen verdienen, komt daar toch ook wat anders uit dan wat het CBS zegt? Heeft niks te maken met of mensen wel of niet in de etalage naar Ferraris mogen kijken.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.621
Leden
37.935
Nieuwste lid
nokia6619
Terug
Bovenaan Onderaan