Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wauw, ik lees hier vrij hoge bedragen per maand. Wat is jullie levensituatie om zoveel te kunnen neertellen?

Ik heb nog een huis en auto aan het af betalen voor de komende 20j waarvan de helft van mn loon al hiervoor gespendeerd wordt.

Zelf bezoek ik mss maar 1x per 3 maand (+- 200 eur per 3 maand)😅🫣
Je bent niet alleen ,er zijn er meer die niet zoveel te besteden hebben , maar wel genieten van die spaarzame momenten , 🥰 (en is het allemaal waar wat ze schrijven 🤭) blijf genieten wanneer het kan 👍

Wauw, ik lees hier vrij hoge bedragen per maand. Wat is jullie levensituatie om zoveel te kunnen neertellen?

Ik heb nog een huis en auto aan het af betalen voor de komende 20j waarvan de helft van mn loon al hiervoor gespendeerd wordt.

Zelf bezoek ik mss maar 1x per 3 maand (+- 200 eur per 3 maand)😅🫣
Je mag je niet zot kijken op die bedragen. Je bent verstandig de afbetaling van je huis en auto gaan voor. 😁

Ik ben ook verbaasd over de bedragen die ik soms in recensies lees. Op kinky kun je voor 80-100 euro per half uur of 150 per uur bij de meeste dames terecht. Ik lees in de recensies dan toch dat er 200-300 euro is betaald voor een uur. Is er zoveel extra gedaan?
Ik geef per jaar een paar duizend euro uit. Het bedrag per maand wisselt enorm. Bij de meeste dames ga ik voor 50-80 euro per half uur. Een massagedame meestal 80 euro of er moet iets extra's bijkomen dan wordt het iets duurder. Ik reken hier trouwens alleen wat ik in Nederland uitgeef. In het buitenland valt het onder mijn vakantiebudget en houd ik het niet zo bij.

Ik heb het in december en januari bonter gemaakt dan de bedoeling was 🤔. Dit jaar ben ik de 1500 al voorbij gegaan. Er staan nog 2 bezoekjes gepland deze maand, op Valentijn en bij een dvp die ik al erg lang wilde bezoeken. Daarna moet de rem er fors op, want anders gaat het niet lukken om ook nog iets te sparen.

Terug
Bovenaan Onderaan