Het feit dat de meeste vrouwen ouder dan 30 jaar die kinderloos zijn of geen man hebben antidepressiva gebruiken bewijst alles wat ik zeg
Dat wijt ik juist aan het feit dat te veel mensen gefocust zijn op monogamie en niet snel ervoor kiezen om zelf in hun eentje kind op de wereld te zetten. Terwijl juist in Nederland dat makkelijker kan.
Verder wijt ik het aan het overschot van 60 miljoen mannen ten opzichte van vrouwen. Dus een open kijk op relaties als beide willen of al heimelijk doen is goed voor de aanmaak van serotonine
Geheimzinnig doen of wantrouwen omdat je je partner niet kan vertrouwen breekt serotonine af
als je beetje onderzoek doet. Je kan hier wel leuk doen alsof je sekswerk heel leuk vindt, maar je weet dondersgoed dat je gelijk je baan zal veranderen als je een andere baan kon vinden waarbij je zo snel zo veel kan verdienen. Schat, ik mag jou wel al ben je wel delulu, maar je moet mij niet te veel testen.
Heeft niks met testen te maken overigens, we hebben gewoon allebei een kneiterharde, onverenigbare mening.
Als je zo lijnrecht tegenover elkaar staat, ja wat denk je dan lieve schat? We vinden "elkaar" delusional hoor
Ik vind jou apart omdat je echt geloofd dat vrouwen niet van seks kunnen of mogen genieten? En vrouwen alleen gaan voor mannen met de beste status? En toppunt: Vrouwen hebben volgens jou geen spreekrecht geloof ik
Terwijl als je om je heen kijkt dat niet klopt.
En jij vind mij gek omdat ik niet in jouw hokje pas. Ik hou wel van seks. Niet omdat ik niet anders kan, maar omdat ik het lekker vind.
Ik zal met een vrouw trouwen die zo puur mogelijk is, zij zal mij gezonde kinderen geven,
Dat zei ik toch lieveling Amish! Of een andere sekte
Veel puurder zal men ze niet vinden
Wellicht is ze ooit eens misbruikt, dat komt daar vaak voor helaas. Maar verder zal ze haar mond dicht houden, geen serotonine aanmaken, maar zeker en vast kinderen ter wereld brengen. Met de juiste religie mag er vast ook gevaccineerd worden, dus gezond zullen ze vast ook zijn en blijven: Hallelujah
en ik zal nog steeds andere vrouwen neuken. De relatie zal aan mijn kant open zijn en aan haar kant gesloten.
Oh wat dat betreft zal je dan snel uitgesloten worden, pure mensen zijn vaak op zoek naar pure mensen namelijk. In monogamie is 1+1= meestal geen 3.
Maar een andere optie is natuurlijk polygamie, dat is in sommige gebieden toegestaan..Pure vrouwen en mannen die een aantal vrouwen hebben
Nou we zijn eruit
Maar weer on topic : Je moet zeker een vrouw achterlaten die je heeft bedrogen. Als je vrouw je heeft bedrogen en je bent erachter gekomen, is de kans heel groot dat het niet haar eerste keer was, en de kans is zelfs groter dat het niet haar laatste keer zal zijn. Een vrouw die vreemdgaat heeft het capabiliteit om veel ergere dingen tegen je te doen.
Dit zijn gewoon 2 gelijken die beide vreemd gaan. En als ze dit bespreken en het ok vinden zijn het gewoon 2 monogame mensen met een open relatie.
Wat ik interessant vind is: Waarom een leugen in stand houden als dat helemaal niet hoeft?