Deze site is niet organisch gegroeid maar vanuit het niets groot geworden na het opdoeken van hookers. Dat heeft naar mijn aanvoelen tot enige chaos geleid qua richting die men wilde inslaan, qua moderatie, etc.
Misschien was hookers soms te strak geleid, maar hier lijkt de moderatie soms vrij afwezig, zowel qua profielen/herkenbaarheid/bereikbaarheid als qua modereeracties.
Eén van de eerste keren dat ik hier info wilde delen was in het topic van Sara (
SKW). Nou, vanuit een bepaalde hoek werd dat meteen (met uitlachemoticon) in het belachelijke getrokken. Diezelfde persoon doet dat doorheen het hele topic, zonder reactie van een mod. Van mij dus geen nieuwe recensies meer in dat topic.
Met enige naïviteit heb ik een uitgebreid verslag gepost bij the Climax (parenclubs). Achteraf vind ik dan jammer dat een poging tot een serieus, inhoudelijk verslag verdrinkt in gesteggel waarmee fans van andere locaties een negatief sfeertje mogen creëren.
Dit zijn maar twee vb. van de manier waarop topics toxisch worden, vooral door een te lakse, toegeeflijke moderatie (overigens los van die kritiek met veel respect voor de inzet van mods). Ik ben (was) al enkele weken van plan een vervolg te schrijven bij mijn eerste Climax-ervaring, maar ik wil geen deel zijn van dat (vaak subtiele) gestook tussen die-hardfans, dus laat ik het maar en beperk ik me op dit forum tot wat lezen in het algemene gedeelte en nu en dan een losse opmerking posten, zoals hier
.
Eigenlijk toch wel jammer...