Dit vind ik een rare conclusie, Joke.
Als ik jou zou bezoeken voor een sexuele dienst, dan betaal ik daarvoor; hebben we hopelijk een leuke tijd en dan scheiden onze wegen weer.
Het geven van een recensie hoort niet bij de 'overeenkomst' die we hebben gesloten en ik zie het ook totaal niet als morele verplichting of als tegenprestatie voor de 'moeite' die jij doet. Die tegenprestatie is namelijk geld.
Als je het zo wilt beschrijven..
Voor de prijs die de salon rekent zit enkel pmc, massage en nmc inbegrepen. Voor letterlijk ALLES moet je bijbetalen, mits iemand het al wil doen.
In een ander topic heeft iemand 300 euro moeten aftikken voor een uurtje in de salon.. dat is 140 euro aan extra's!
Mijn moeite is: die 140 euro mag je houden.
Buiten dat.. verklaren al mijn collega's in de salon mij voor gek dat ik geen tijd verspil aan een (slappe) 3 kwartier massage met een beetje pijpen en afmaken met een wip. De laatste 2 in het laatste kwartier incl douchen en aankleden.
Mijn moeite is: ik zit zowat de hele tijd op mijn knieën op een keihard matras om iemand te verwennen. Aan het einde vd dag zijn mijn knieën rijp voor de sloop. But yet..i smile
Maar idd de recensie is geen verplichting, maar dan moet je het ook niet beloven toch? Vraag het trouwens ook niet na elke date hoor.. en sommige zeggen het zelfs uit zichzelf dat ze over mij gelezen hebben.
En dat het jou nooit gevraagd wordt.. misschien kennen de dames die jij bezoekt niet eens deze website en Nederlands lezen.