Waar zijn de mooie blondines gebleven?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
3.976
09/10/21
5.513
20
Het valt me op dat er maar weinig mooie blonde dames te vinden zijn. de mooie oost europese dames die hier vroeger waren zijn er helaas bijna niet meer, blijkbaar is Nederland niet meer in trek bij deze soort dames.

Laatst bewerkt:
Het valt me op dat er maar weinig mooie blonde dames te vinden zijn. de mooie oost europese dames die hier vroeger waren zijn er helaas bijna niet meer, blijkbaar is Nederland niet meer in trek bij deze soort dames.
nou mijn favorietjes zijn van Oost Europa en blond en bezoek ik met regelmaat achter de ramen in Nederland, toplooks, bodies, services en ook luxe kamer met bad, groot bed, spiegels etc etc en bij de privehuizen vind ik ook nog leuke blonde dames, zowel NL als Oost Europa

@Fausto Ik val door de band niet op latina's of het zou een jonge zus van J-Lo moeten zijn.
Voor de liefhebber van blond en rondborstig is het triestig gesteld hier in Vlaanderen. Wie het niet gelooft kan zelf de proef op de som nemen: hier

waar is hier, en hoever wil je rijden voor goodlooking topdames en goede sex?
Ik wil gerust een uur rijden of meer, maar Almere is bijna 3 uur...

Ach, verreweg de meeste van de aangehaalde dames zijn blond uit een potje. Waar dat vroeger populair was, denken veel dames tegenwoordig toch aan het feit dat die meuk hun haar niet goed doet op lange termijn.

De echte (natuurlijke) blonde dames zijn sowieso zeldzaam doordat er maar weinig mensen natuurlijk blond blijven na een bepaalde leeftijd. Ook zal je niet zo snel een blik Scandinaviërs opentrekken die hier zich laat neuken door dezelfde mannen die klagen dat 200,- per uur te veel is.

Ach, verreweg de meeste van de aangehaalde dames zijn blond uit een potje. Waar dat vroeger populair was, denken veel dames tegenwoordig toch aan het feit dat die meuk hun haar niet goed doet op lange termijn.

De echte (natuurlijke) blonde dames zijn sowieso zeldzaam doordat er maar weinig mensen natuurlijk blond blijven na een bepaalde leeftijd. Ook zal je niet zo snel een blik Scandinaviërs opentrekken die hier zich laat neuken door dezelfde mannen die klagen dat 200,- per uur te veel is.
Nu, ja... met al die gladgeschoren kutjes... is het ook moeilijk te zien of het een echte blondine is!

Terug
Bovenaan Onderaan