Recensie Marta, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

koac

Wandelaar
26
29/12/22
20
10
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5273072-marta
Totale kosten (in euro)
179
Had zin in een massage en het profiel van Marta sprak me aan.

Ze zag er anders uit dan de foto deden vermoeden, een stuk ouder in elk geval, en op de fotos ziet ze er getint of zon gebruind uit, maar dat was niet echt geval.

Alsnog wel ok, in gedachte houdende dat dit niet om intiem gaat, maar om een massage.

Eerst samen douchen, dat was best fijn. Ze stond voor mij met haar rug naar mij toe en bukte een beetje en duwde mij daarmee express (voorzichtig) naar achter tegen de muur, dus dat was best geil. Goed begin dus.

Massage was op een lage massage matras, eerst de achterkant. Dat was goed en erotisch en b2b en olie (niet warm). Daarna de voorkant, was ook fijn, wel minder dan ik heb ervaren elders. Was geen edging wat ik eigenlijk verwachtte, want na een half uur kwam ik.
Dat ging best vaag, ze deed lingam en op een gegeven moment voel je het komen, en ik gaf het aan van dat ik bijna kom. Keek ze naar de klok en was ze even afgeleid en zei ze nog iets, maar ze bleef maar doorgaan. Ja toen kwam ik, en toen zag ze dat dus te laat en begon ze oe en ah te kreunen en over haar borsten te gaan. Was tuurlijk best ok maar niet top.

Toen zei ze om te douchen, ik dacht prima, het is wat het is. Toen ik aangekleed was, zei ze verbaasd dat ik snel was aangekleed, en dat we nog meer dan 20 minuten hadden. Dus wat verwarring, maar weer uitgekleed en op het matras plaats genomen. Of tijd vloog als een raket, maar ze zei rap erop dat we nog 4 minuten hadden. Voelde toch een beetje gek eigenlijk.
Daarna weer gedoucht en na afscheid te hebben genomen weer terug in de auto, precies een uur later.

Voelde toch niet alsof ik een goede massage had gekregen.

Was ok, best geinig, en beetje vaag. Leuk voor degene die misschien nog geen betere massage ervaringen hebben mee gemaakt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan