Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennou mijn favorietjes zijn van Oost Europa en blond en bezoek ik met regelmaat achter de ramen in Nederland, toplooks, bodies, services en ook luxe kamer met bad, groot bed, spiegels etc etc en bij de privehuizen vind ik ook nog leuke blonde dames, zowel NL als Oost EuropaHet valt me op dat er maar weinig mooie blonde dames te vinden zijn. de mooie oost europese dames die hier vroeger waren zijn er helaas bijna niet meer, blijkbaar is Nederland niet meer in trek bij deze soort dames.
je zou niet zeggen dat Isa al veertig is.@Mathijs heeft zin
Jij hebt dan toch geluk met je locatie. Een dame als Isa kan ik hier met de beste wil van de wereld niet vinden. Hier lopen alleen nog oninteressante latina's rond helaas...
waar is hier, en hoever wil je rijden voor goodlooking topdames en goede sex?@Mathijs heeft zin
Jij hebt dan toch geluk met je locatie. Een dame als Isa kan ik hier met de beste wil van de wereld niet vinden. Hier lopen alleen nog oninteressante latina's rond helaas...
Ik wil gerust een uur rijden of meer, maar Almere is bijna 3 uur...waar is hier, en hoever wil je rijden voor goodlooking topdames en goede sex?
Erger nog... in België3 uur van Almere?? zit je in Zuid Limburg of zo?
De site is ook voor de meekijkende Belgen, MathijsAmersfoort, Utrecht, Den Haag allemaal geen optie voor goede sex?
3 uur van Almere?? zit je in Zuid Limburg of zo?
welke regio's praat jij over?In de regio's zijn ze bijna niet te vinden behalve tweederangs dames.
Oosten van het land Overijssel.welke regio's praat jij over?
Saunaclubs in Duitsland? geen privehuizen daar?Oosten van het land Overijssel.
Te ver ik wil in nederland.Saunaclubs in Duitsland? geen privehuizen daar?
Er is geen geen saunaclubs in de buurt allemaal ver weg en eerlijk gezegd heb ik ook niet zoveel zin om in Duitsland te wandelen.ja maar als het er niet is, dan accepteren of keuze maken om verder te gaan en of een knappe blonde oostblokker nu in Duitsland zit en Engels praat of in Nederland en Engels praat dan maakt het toch niet uit?
Nu, ja... met al die gladgeschoren kutjes... is het ook moeilijk te zien of het een echte blondine is!Ach, verreweg de meeste van de aangehaalde dames zijn blond uit een potje. Waar dat vroeger populair was, denken veel dames tegenwoordig toch aan het feit dat die meuk hun haar niet goed doet op lange termijn.
De echte (natuurlijke) blonde dames zijn sowieso zeldzaam doordat er maar weinig mensen natuurlijk blond blijven na een bepaalde leeftijd. Ook zal je niet zo snel een blik Scandinaviërs opentrekken die hier zich laat neuken door dezelfde mannen die klagen dat 200,- per uur te veel is.