Waar let jij op als je naar een dame gaat ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier ben ik het op zich mee eens, al haal ik een echte atlete er in de meeste gevallen wel uit (omdat ik zelf aan atletiek doe), ongeacht de discipline die ze beoefent.

Helaas zijn er maar weinig dvp's die ook echt in de buurt komen van de lichaamsbouw van een echte atlete (wederom ongeacht over welke discipline we het hebben). De geringe groep dvp's die bijvoorbeeld veel aan fitness of bodybuilding doen drijven het al snel te ver door waardoor hun lichaamsbouw niet meer functioneel en natuurlijk is, zoals bij een echte atlete wel het geval is.
nou..
ben wel eens bij een latina geweest ,en die deed zeer zeker aan krachttraining...ik zeg express geen fitness..want de meeste meiden die in de Basic fit rondlopen die gaan 'fitnessen'..
beetje lichtjes op toestellen 'trainen' ,beetje op de loopband..
en dat was het weer..
maar deze dame zag ook meteen aan mij dat ik train..
begon gelijk oefeningen en sets/reps te noemen die ze deed..
ze had ook figure contest gedraaid in het verleden..
dat zie je meteen..
maar een voetbalster of hockey meid zie je hooguit definitie in haar benen ,afgezien van een slank postuur...
duursporters zien er over het algemeen ouder uit dan ze zijn..
heb een overbuurvrouw gehad die heel fanatiek marathons liep en zichzelf suf trainde..die leek 40+ toen ze krap 30 was
 
Een atleet is niet per definitie iemand die aan atletiek doet. 😅 er zijn genoeg niet-atletische atletiek beoefenaars. Je kunt ook atletisch zijn door voetbal, fitness, dans of zwemmen.
Je hebt helemaal gelijk, al zie ik het bij een danseres nog niet helemaal voor me, want die zijn in mijn beleving vooral slank en lenig maar weinig gespierd. Overigens lijkt me heel lenig bij een dvp dan weer prettiger tijdens de sex dan voornamelijk gespierd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan